Kuten @Yksinäinen Susi myöhemmin laittoikin niin onhan Iso -pelaamisessa Lauri ollut tehokas. Mutta vähän luulen, että NBA:n käsitys mikä on Iso pelaamista ja omasta mielipide eroaa aika paljon. Itse lasken miltein kaiken iso pelaamiseksi missä pelaaja yrittää tehdä koria haastaen oman pelaajansa tapahtui se staattisesta lähtötilanteesta tai heti syötön jälkeisenä haastona. Laurihan NBA:n tilastojen mukaan yrittää isoa 1.1 kertaa per ottelu, joten NBA:ssa lasketaan ISO pelaamiseksi jokin todella tarkasti rajattu tapahtuma.Silmään tuo isolaatiopelaaminen ei ol useinkaan näyttänyt mitenkään kauniilta tai varmalta, mutta eikös tilastoissa Lauri ollut ainakin joulukuuhun mennessä koko NBA: n eliitttiä. The two best isolation players in the NBA both played for the Utah Jazz in 2022
En nyt koe, että Laurin pitäisi tulla hyväksi tuossa, jotta minun arvostukseni saisi (itse en edes ole mitenkään iso pelaamisen ystävä), mutta NBA on NBA ja siellä kyky voittaa oma pelaaja 1-vs-1 tilanteessa koetaan vain olevan todella tärkeää. Joten jos haluaa arvostusta NBA:ssa ja Yhdysvalloissa niin tuo on vain tärkeä taito osata. Itse näkisin mieluummin Laurin pelaavan joukkueessa, joka pelaa lähempänä GSW:ta kuin nykyistä Bulls:ia. Ei mitään hajua Laurin omasta halusta, joten tuo on puhtaasti sitä, että pidän GSW:n pelityylistä enemmän ja olisi kiva nähdä suomalainen pyörimässä siinä mukana.