Koripallo.com

Lauri Markkanen - mies ja legenda

Ihan mielenkiintoinen oli tuo Markkasen vierailu. Joskin kuunneltavaa ei ole kuin n. eka vartti. Sitten loput kolme varttia Palotie on äänessä 80 % analysoidessaan NBA:n tämän hetken pleijarisarjoja ja Lauri (sekä Shawn) sanoo välillä "joo". Jos nyt on tunti Markkasen aikaa käytettävissä, en oikein keksi miksi se tuolla tapaa kannattaa käyttää.

Aika avoimin mielin oli tulevaisuuden suhteen. Joo, Utahissa on ihanaa ja paitaa kattoon jne., mutta samoin että jos ei maanantain lotossa arpa osu ja draftin jälkeen näyttää tankkaamiselta niin sitten... jotain.

Ehkä ainoa sellainen uusi tiedonpalanen oli mihin tapaan Markkanen kommentoi suhdettaan Jatsi-johtoon. Mikä nyt näiden kommenttien valossa vaikutti hyvin läheiseltä, Markkaselta kysellään mielipiteitä pelaajista - ja totesi, että JOS oltaisiin pisteessä että mennään toimistolle nyrkkiä pöytään lyömään, niin ei tarvitse nyrkkiä pöytään lyödä, kun niitä keskusteluita käydään koko ajan.

Niin, harmittaahan se, että Krisun kohdalla voi muut sanoa joskus vain "joo", mitäpä sitä lisäilemään tai väittelemään. Ja eihän kyseessä ole edes mitenkään tyyppi, joka ei muita kuuntelisi.

Itselleni on ainakin tärkeää, että voitan väittelyt ja tiedän taktisesti kaiken tarkalleen. :)

Joskus melko väsynyttä tuo Palotien arvostelu, en tiiä sitten mitä mies on tehnytkään väärin. Huutaa joskus, kertoo faktoja, mitä? Ja eipä siinä mitään, ei tärkeä asia ole mulle muiden fantasiat.

Viimeksi muokattu:
Niin, harmittaahan se, että Krisun kohdalla voi muut sanoa joskus vain "joo", mitäpä sitä lisäilemään tai väittelemään. Ja eihän kyseessä ole edes mitenkään tyyppi, joka ei muita kuuntelisi.

Itselleni on ainakin tärkeää, että voitan väittelyt ja tiedän taktisesti kaiken tarkalleen. :)

Joskus melko väsynyttä tuo Palotien arvostelu, en tiiä sitten mitä mies on tehnytkään väärin. Huutaa joskus, kertoo faktoja, mitä? Ja eipä siinä mitään, ei tärkeä asia ole mulle muiden fantasiat.

Ja korostetaan vielä, toki tiedän erittäin hyvin, mitä mies on tehnyt "väärin".

Ja eiku jatketaan Latesta! :)

Itse näen tämän niin, että jos joku suomalaismedia saa tunnin Lauri Markkasen aikaa käyttöönsä, siitä otetaan ihan kaikki irti. Minimoidaan aika kun ollaan itse äänessä ja maksimoidaan aika kun Markkanen on äänessä. Kysytään, kysytään lisää, kysytään jatkokysymyksiä ja tarkennuksia.

Palotie ei toki ole journalisti ja Markkanen on jollain tasolla kaveri, ja sillä tuon tunnin tietysti saakin.

Markkasen ajan käyttäminen siihen, että hän hiljaa vieressä kuuntelee Palotien luentoa Knicksin pudotuspeliotteista on minulle ja varmaan lähes kaikille suomalaisille koristyypeille yhtä hyödyllistä, kuin jos Markkanen kuuntelisi vieressä luentoa salaojien oikeaoppisesta rakentamisesta.

Itse näen tämän niin, että jos joku suomalaismedia saa tunnin Lauri Markkasen aikaa käyttöönsä, siitä otetaan ihan kaikki irti. Minimoidaan aika kun ollaan itse äänessä ja maksimoidaan aika kun Markkanen on äänessä. Kysytään, kysytään lisää, kysytään jatkokysymyksiä ja tarkennuksia.

Palotie ei toki ole journalisti ja Markkanen on jollain tasolla kaveri, ja sillä tuon tunnin tietysti saakin.

Markkasen ajan käyttäminen siihen, että hän hiljaa vieressä kuuntelee Palotien luentoa Knicksin pudotuspeliotteista on minulle ja varmaan lähes kaikille suomalaisille koristyypeille yhtä hyödyllistä, kuin jos Markkanen kuuntelisi vieressä luentoa salaojien oikeaoppisesta rakentamisesta.
Hyvin mielenkiintoisesti Palotie avasi koko podcastin ja Markkasta käsittelevän osion todeten, että häntä ei kiinnosta käydä läpi viime kautta, joten siitä ei keskustella mitään. Ilmeisesti näitä podcasteja ei tehdä kuuntelija mielessä, vaan ne toimivat vain ja ainoastaan Palotien henkilökohtaisina audioblogeina, joita voi sitten vanhoilla päivillä kuunnella muistoja verestellen. Ihmetystä herätti myös tämä oven paukuttamisesta jankuttaminen, kun Lauri on tehnyt hyvin selväksi olevan erittäin tyytyväinen Utahissa, eikä ole mitään vaatimuksia tekemässä.

Allekirjoittanutta, joka ei Laurin tai Jazzin menoa tällä kaudella tuloksia lukuunottamatta kauheasti jaksanut seurata, olisi kyllä kiinnostanut kuulla Laurin suusta kuluneen kauden läpikäynti ja tulevaisuuden kehityskohteet jne. Podcastin sentään tajusin sulkea ennen pudotuspelejä käsittelevää osiota, koska sen sisällön pystyi hyvin arvaamaan näin ennalta.

Ja ei siinä mitään, saahan Palotiestä vinkua sivutolkulla, antaa palaa vaan. (tiettyjen kohdalla tiedän kyllä syynkin, toiset on vaan pieniä, kuten Tami sanoi). Uhriudun itse kuitenkin oikein kunnolla ja sanon, että Krisun NBA-matseja on mukava kuunnella! :)

Ja kuten sanoin, syyt kyllä itkuun tiedetään. :) (tähän voisi joku noheva heittää, että miksi räppärin basistia ja veljeänsä ei koskaan haukuta selostuksista!11!!!111, ja juu tykkään kyllä molemmista heistäkin :))

Ja ennen kuin pikkarit on palstalla kosteana, niin mainittakoon, että en kuunnellut Suden lainaamaa höpinää, vaan itkin kuuntelematta, kuten älyköillä tapana on. ;) Uskon toki kritiikin, ei nämä niin tärkeitä ole ja 7.5. kendon mömmömmistä 30 vuotta!11!1!1!!

Jokos uusi korisliigakausi alkoi? :)

Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.