Koripallo.com

LeBron James & Miami Heat Mestaruusjuhlat - Täällä Rillataan Koko Kesä 2012!

Vs: LeBron James & Miami Heat Mestaruusjuhlat - Täällä Rillataan Koko Kesä 2012!

Mahtavaa kun olen näin vihattu täällä ;D olen päässyt oikein teidän Miami poikien päänne sisään ja sen huomaa kun tartutte minuun aina :D
Ei tainnut vielä oikein riittää tuo Miamin mestaruus kun se oli vielä vajaakausinen ja Boshin & Waden avittama mestaruus. Minä tyydyn nyt polttaa päiväsikarin nauttien Koben 5 mestaruudesta ja tulevasta kuudennesta jolloin hän on Jordan kanssa tasoissa ja näin ollen jakaa kaikkienaikojen parhaimman pelaajan titteli MJ kanssa :-*

Vs: LeBron James & Miami Heat Mestaruusjuhlat - Täällä Rillataan Koko Kesä 2012!

Trölli juonut niin paljon Hatoradea, että meinaa tukehtua liemiinsä :D

Hihii ;) koska lähet KingJames kanssani kahville niin voidaan rupatella rauhassa kahdenkeske, molemmat kuiteski Tampereelta.

Joisit nyt niin jaksaisit illat trollata paremmin ;D

KING OF BASKETBALL

mv1avf.jpg

Tuli tässä mieleen, että Finaalien game 2 kun James sai 2 vapaaheittoa pelin lopussa joilla ero kasvoi 4 pisteeseen about 7 sek ennen pelin loppumista, oli todella iso merkitys finaaleihin...jos toinen heitto olisikin mennyt ohi tai jopa molemmat oli edessä voinut olla overtime ja mahdollinen tappio tai tappio jopa varsinaisella peliajalla. Sitten olisi lähdetty Miamiin 0-2 tilanteesta ja vaikka Miami voittaisi seuraavat kolme kotona, olisi tilanne vasta 3-2. Finaalien viimeiset pelit olisivat olleetkin Oklahomassa josta ei tuossa vaiheessa kauhean helposti olisi vierasvoiton kanssa lähdetty...Mestaruuden kannalta nämä vapaaheitot olivat siis todella suuressa asemassa vaikka ei sitä aluksi ajattelisi. Tietysti James pistikin molemmat heitot sisään ja mestaruus 4-1 8]

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.