Mukawa omistaa Sal Nuhu sentterin paikalla.
Itse pohdin otanko joukkueeseen ja jätin ulos, koska pelaa Korihaissa eli kaikki on epävarmaa sen osalta. Toivottavasti en kadu kuin ekan kierroksen ajan...Itse mietin jonkin aikaa pitäisikö tuo Ukin Sal Nuhu pistää edullisena miehenä PF- vai C-paikalle. Pistin sentteriksi, Nuhu aloitti 6 torjunnalla. Korkkasin lonkeron.
Itse mietin jonkin aikaa pitäisikö tuo Ukin Sal Nuhu pistää edullisena miehenä PF- vai C-paikalle.
Itse pohdin otanko joukkueeseen ja jätin ulos, koska pelaa Korihaissa eli kaikki on epävarmaa sen osalta. Toivottavasti en kadu kuin ekan kierroksen ajan...
Minä en kadu.Ehkä myös toisen kierroksen jälkeen...
Kiitos, kun tulit muistuttamaan.Ehkä myös toisen kierroksen jälkeen...
Sama itsellä, tää kierros oli tässä ja viimeinen voi sammuttaa valot...Näinhän siinä nyt taas kävi... Ekalla kierroksella oli Proctor tiimissä eikä ketään jota vaihtaa tilalle, nyt Thomas ehtii pelata 2 peliä ja mies heitetään ulos. Vaihtomiehet olivat molemmat suunniteltu kahdelle muulle jenkille, eli hinta on14-16k, Thomasin hinta oli 11k. Kyllähän tässä nyt itku meinaa tulla
Eikös Kamisen kuva riitä sinulle, pitäisikö olla vielä römpsän kuvakin kaveriksi? Oisko näistä apua sulle, hanskat käteen ja menoksi.