Joo. Joukkueen voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen liigamanageri@gmail.com.
Emilien on vaikuttanut kykenevältä mitä nyt telkkarista on näkynyt.
Perhana. Niinpä näyttää jatkuvan. Luulin, että jakso loppuu ennen jatkosarjoja, mutta näyttää jatkuvan vielä helmikuun alkuun asti. Luulin jo että tämän jakson kärsimys olisi päättynyt, mutta ei suinkaan.Kolmoskierros jatkuu vielä hetken, joten eiköhän se neljäskin ole tulossa.
Tuota tuota, pahoittelut jo etukäteen, kun taas nillittelen täällä, mutta miksi minulla näkyy jokaisen pelaajan kohdalla että 0 peliä jäljellä?Tämän sarjaohjelman mukaan 1.2. pitäisi olla pelattuna 3 kierrosta jatkosarjoja, eli kolmas managarikierros kestäisi tällöin 6+3 ottelukierrosta.
Joo sama juttu. Mut lienee varmasti joku "bitti vinossa" juttu?Tuota tuota, pahoittelut jo etukäteen, kun taas nillittelen täällä, mutta miksi minulla näkyy jokaisen pelaajan kohdalla että 0 peliä jäljellä?
Tämä oli mennyt ohi, laitoin nyt viimeisille tunneille Kantosen tarjolle hintaan 8k.En tiedä kuinka lähellä pelikuntoa Henri Kantonen on, mutta vaihtopenkille vois ottaa katselemaan, jos olis sopivan hintainen? Onko hintaa ?
Joku olikin aikaisemmin jo kirjoittanut, mutta kiitos liigamanagerin pyörittäjälle / pyörittäjille! Ilman tätä tulisi seurattua paljon vähemmän muiden kuin oman joukkueen pelejä.Liigamanagerikausi päättyi jo jokin aika sitten. Itsellä ei aika (ja/tai kiinnostus) riittänyt Korisliigan kovin tiiviseen seuraamiseen kevätkaudella, niinpä managerikin rullasi pitkälti omalla painollaan.
(Laskekaa minulta yksi ääni niille, joiden mielestä jatkosarjasysteemi pitkälti lässäyttää mielenkiinnon runkosarjan loppukolmanneksesta)
Tämän vuoden managerin voittajaksi kruunataan
BC Eskimopyörähdys
managerinaan nimimerkki Jarruvarjo. Onnittelut voittajalle! Top kolmoseen myös nimimerkit Sampsaaja ja @PikkuMikko. Mitään kunniataulukkoa voittajista en ole pitänyt, voisi joskus kaivella vanhoista topiceista mestareiden nimet talteen.
Vuosi kerrallaan mennään jatkon suhteen. Jos joku haluaa koripalloaiheista puuhasteltavaa, jonkinlainen kommunikaatio- ja viestintävastaavan pesti voisi olla avoinna ensi kaudelle. Itse jaksan kauden alla laittaa ehkä kolme twiittiä, ja keväällä tsekata foorumin kerran päivässä.