Pyrimme kaikessa toiminnassamme terveysturvallisuuteen ja noudatamme viranomaisten ohjeistuksia.
MASKIT VITTUUN LIIGAMANAGERISTA!
Pyrimme kaikessa toiminnassamme terveysturvallisuuteen ja noudatamme viranomaisten ohjeistuksia.
Vittu, megayllätys top10:ssä (se näytti jo varmalta!) kaatui viimeisellä kierroksella. Hesalaiset maajoukkuesankarit ei pärjää saatana jollekin helkutin Kobralle, voivittusaatana.
Lassi ja Shawn
paljon suhmurointia se vaati, että jäsen Henke saatiin sijoittumaan sinne top-10:een.
voisi ekan jakson tehdä lyhyemmäksi kuin muut jaksot.
Oli virhe lähteä lähteä King Jamesin irtiottoon mukaan, kaikki annettu jo ja vuoristoetapit vasta tulossa, kohta pääjoukko heilahtaa kovaa vauhtia ohi. En keskeytä, rauhallisesti poljen maaliin.
Nyt pitäisi vaihtojen toimia oikein.Yritin muistella minkälaisia pelureita olin valinnut 2.kierroksen vaihtopenkilleni, mutta softa ei näytä vaihtomiehistöäni ja väittää että olen jo tehnyt 2.kierroksen molemmat vaihtoni. En ole.
Tarkistatko Mokeski softan.
Sivusto oli tosiaan eilen jonkin aikaa alhaalla, kun tein kierroksen vaihtoon liittyviä sääntöjä. Mikäli joku olisi eilen halunnut tehdä vaihtoja, voi lähettää minulle yksityisviestiä tai sähköpostia liigamanageri@gmail.com.
Nyt pitäisi vaihtojen toimia oikein.