Vs: LIVE otteluseurantaketju + tulosveikkaukset
Itse uskon vahvasti Huiman mahdollisuuksiin nousta 6 sakkiin, Huima alkukausi meni kuvioita hakiessa koska joukkueharjoitukset olivat jääneet vähiin, mutta nyt tahti on toinen. Huima on voittanut 5 viimeistä pelistään 4, kovimpana suorituksena vierasvoitto Loimaalta. Manning on ottanut homman haltuun vaikean alkukauden jälkeen ja nyt peli näyttää paljon paremmalta. Tänäänkin TomPo teki kaikkensa Manningin pysäyttämiseksi, mutta ei onnistunut vaikka miestä yritettiin pysäyttää välillä jopa 3 miehen voimin. Väsymään Manning saatiin mutta niin väsyi puolustajatkin mikä lopulta ratkasi voiton Huimalle.Weijo sanoi:Tämän päiväinen kierrosko ei aiheuta mitään keskusteluja?
No sarja nyt sitten puolessa välissä ja tilanne näyttää seuraavalta:
Nr Joukkue V/T Sarjapisteet
1. Forssan Koripojat 10/1 20
2. BC Jyväskylä 9/2 18
3. Loimaan Korikonkarit 7/4 14
4. Tapiolan Honka 7/4 14
5. Lapuan Korikobrat 7/4 14
6. BC Nokia 7/4 14
7. Äänekosken Huima 5/6 10
8. Ura Basket 5/6 10
9. Keravan Energia Team 3/8 6
10. Tompan Pojat 3/8 6
11. Säynätsalon Riento 3/8 6
12. Lahden NMKY 0/11 0
Forssa ennakkoasetelmien mukaan kärjessä, BCJ ei tainnut monessa ennakossa aivan noin korkealla olla, vaikka kärkeen veikattiinkin. Kummallakin jo kuitenkin parin voiton etumatka seuraaviin ja näin ollen hyvä tilanne pleijareita ajatellen. Sijoilla 3-6 onkin sitten tasainen nelikko, joilla kaikilla hyvät edellytykset säilyttää paikka pleijareihin. Huimalla ja Uralla vielä mahdollisuuksia nousta kuuden sakkiin, itse en siihen kuitenkan henkilökohtaisesti usko. KET, Tompo ja SäyRi tulevat pelaamaan oman "pudotuspelinsä" karsijan paikasta ja Lahdella taitaa olla jo nyt liian pitkä matka nousta tuolta kuiville ainakin nykyisellä joukkueella. Itse veikkaan, että Kerava tipahtaa karsijan paikalla.