Voi olla, ei minulla sen tarkempaa tietoa ole. Uusi mies vain on se mitä minulla on antaa. Ilmeisesti liigaa pelannutLöytyykö uusi piisoni tuosta free agent listasta joka o. Vai onko nahkatehtaan patoon tarttunut joku muu vonkale.
Voi olla, ei minulla sen tarkempaa tietoa ole. Uusi mies vain on se mitä minulla on antaa. Ilmeisesti liigaa pelannutLöytyykö uusi piisoni tuosta free agent listasta joka o. Vai onko nahkatehtaan patoon tarttunut joku muu vonkale.
Teemu Knihtinen tuomaan rutiinia Biisoneihin
LoKoKo Bisons jatkaa joukkueenrakentamista kohti Korisliiga-paluutaan, kun Loimaalle muuttaa mielenkiintoinen nuori mies Kouvolasta, Teemu Knihtinen. Kouvolan Kouvojen kasvatti Knihtinen on vasta 22-vuotias, mutta Korisliiga-kokemusta löytyy rutkasti. Knihtinen debytoi liigassa jo kaudella...www.bisons.fi
Ja sieltä! Teemu Knihtinen Biisoneiden laituriosastolle!
Se on varmaankin unohtunut. 1+1-mallinen sopimus.Hyvän miehen saitte. Pelaajan urakehityksen kannalta hieman kyseenalainen liike.
Miksei uutisessa kerrota sopimuksen pituutta?
Vähän pieni korisliigaan?Toiveissa olisi saada Jalen Canty ainakin pitämään korinalustasta huolta. Olisi hyvä iso mies nuorelle joukkueelle, kun ei pakota omia ratkaisujaan.
Uskon, että pärjää korisliigassa. Nätit tilastot minuutteihin nähden Saksan Pro-A:sta. Ja vakuuttavaa pelaamista koko kauden M1A:ssa.Vähän pieni korisliigaan?
Pari kautta Englannissa ja ainakin niiden mukaan"fill-the-statsheets"-tyyppinen pelaaja. pisteiden lisäksi syöttöjä, levyjä ja riistoja. Kiinnostava hankinta.Cortez Edwards, 186cm takamieskatso liitettä 1836