Koripallo.com

LrNMKY 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei! Viitisikös vaikka Tupakki nyt päivittää Lappeen kokoonpanon ulkomaanelävät, kun mie tipahin jo kelekasta. Näämmekö vihdoin täysin ulkolaisen avauskokoonpanon?

Tässä linkki joukkueeseen, tuo uusin pelaaja tosin vielä puuttuu. http://www.lrnmky.fi/eJoukkue/

Sitten toivomaan Riihelän loukkaantumista niin nähdäänkin kokonaan ulkomainen viisikko avauksessa...

Se on sitten Turusenkin alettava ottaa Englanninkielen yksityistunteja oikein tomerasti. Koripallon ammattisanasto varsinkin tulee kovin tarpeelliseksi. Enää ei välttämättä riitä: Lisin mii nau. vii mast pelei. Änt tefenssee tiim!

DripL sanoi:
Nyt saa olla kyllä viimonen ulkomaalainen. 5 riittää ihan hyvin.
Ei tuo viidennen ulkomaalaisen palkkaaminen mikään yllätys ollut. Viime kaudellakin Lappeella oli 5 ulkolaista, sitä edellisellä kaudella neljä. Kun Kumpu lähti pois eikä muita kovia kotimaisia tullut, oli selvää että Turunen hankkii ainakin 5 vahvistusta ulkomailta. Ei yllättäisi, vaikka kauden aikana tulisi vielä lisääkin...

Tosi asia on että LrNMKY on tulevallakin kaudella kova ;D ja mistä sitä tietää että vielä yksi ulkomaan apu tulisi Lappeenrantaan. ???

Eipä todellakaan olisi ihme, vaikka tulisi vieläkin lisää. Nythän kykeneviä vaihtomiehia ei juurikaan Riihelän lisäksi ole. Jenkkejä voi vielä muutama vaihtuakin?

Mutta kuka valmentaa ja ohjaa peleissä? Meinaan kun Foreman ja Kumpulainen lähtivät, niin jääkö vastuu yksin Riihelän leveille harteille?

Imre sanoi:
Uuden jenkin, pituus 200 cm ja massa 100 kg, sopimus on jo toimistossa. Katso Namikauutiset http://www.lrnmky.fi/
Erikoinen muuten tämä LrNMKY:n (Turusen?) tapa tiedottaa toimiston postiliikenteestä. Jo Assien kohdalla kerrottiin viikko ennen nimen julkistusta, että "toimistoon on tullut uusi pelaajasopimus", mutta nimestä ei tiedotettu mitään. Sama tahti jatkuu taas.

Minä taas veikkaan että tämä uusi mies korvaa joko sen pitkän afrikkalaisen tai massiivisen jenkin. Luulenpa ettei se 210-senttinen tulekaan. Odotellaan, minkälaisen faxin se afrikan mies on sinne toimistolle lähettänyt...

hook

PikkuMikko sanoi:
Minä taas veikkaan että tämä uusi mies korvaa joko sen pitkän afrikkalaisen tai massiivisen jenkin. Luulenpa ettei se 210-senttinen tulekaan. Odotellaan, minkälaisen faxin se afrikan mies on sinne toimistolle lähettänyt...
Ei muuten korvaa. ;)

hook sanoi:
Ei muuten korvaa. ;)
Toivottavasti ei. Uusimmassa Lappeenrantalaisessa Namikan kausikorttimainoksessa ei ole mainittu Beyen nimeä, muut pelaajat siitä kyllä löytyvät. Toivottavasti Beye on kuitenkin vielä tulossa Lappeenrantaan.

Patu sanoi:
Toivottavasti ei.  Uusimmassa Lappeenrantalaisessa Namikan kausikorttimainoksessa ei ole mainittu Beyen nimeä, muut pelaajat siitä kyllä löytyvät. Toivottavasti Beye on kuitenkin vielä tulossa Lappeenrantaan.

Eurobasketin tietojen mukaan Beye olisi tulossa Namikaan, MUTTA Worldwide Hoops-agenttitoimiston sivuilla ei ole sanottu mitään Beyen tuklevan kauden seurasta. Cuffeen ensi kauden kohtaan on merkitty tietenkin: 2006-2007 Lappeenranta YMCA.

JOEN SUU sanoi:
Se on sitten Turusenkin alettava ottaa Englanninkielen yksityistunteja oikein tomerasti. Koripallon ammattisanasto varsinkin tulee kovin tarpeelliseksi. Enää ei välttämättä riitä: Lisin mii nau. vii mast pelei. Änt tefenssee tiim!

Okay, mutta nyt neropatti JOE voikin kirjoittaa meille miten hän lausuu tuon lauseen? Onko ääntämisesi puhdasta? Suomalaisen kieli ei taitu Englanniksi puhtaaksi, mutta ei niin taivu Suomi jenkeilläkään, jotka ovat kielen viitisineet opetella.

Tämä on tämän nimimerkki JOEN SUUn raivostuttava piirre: nimimerkin takaa ottaa yhden henkilön hampaisiin, jota tirvaisee nimimerkin takaa kaikissa mahdollisissa tilanteissa

Jurg von Bonsdorf sanoi:
Okay, mutta nyt neropatti JOE voikin kirjoittaa meille miten hän lausuu tuon lauseen? Onko ääntämisesi puhdasta? Suomalaisen kieli ei taitu Englanniksi puhtaaksi, mutta ei niin taivu Suomi jenkeilläkään, jotka ovat kielen viitisineet opetella.

Tämä on tämän nimimerkki JOEN SUUn raivostuttava piirre: nimimerkin takaa ottaa yhden henkilön hampaisiin, jota tirvaisee nimimerkin takaa kaikissa mahdollisissa tilanteissa
eikös teijän karjalaisten pitäs ymmärtee huumorii vai mist sie oot kotosi?
JOE-sedällä huumori on kuitenkin aina taustalla. Ei hän pahhaa tarkota. Ja minkäs mahtaa, että joissakin tyypeissä on aihetta huumoriiin. Ainakin minusta Turusessa ja hookissa. Ja hook lataa takaisin. Välillä vähemmän huumorilla ;D mut mitäs noista. pääasia, että keskustellaan

JoKaFan sanoi:
Eurobasketin tietojen mukaan Beye olisi tulossa Namikaan, MUTTA Worldwide Hoops-agenttitoimiston sivuilla ei ole sanottu mitään Beyen tuklevan kauden seurasta. Cuffeen ensi kauden kohtaan on merkitty tietenkin: 2006-2007 Lappeenranta YMCA.
Näin on. Senebasketin sivuilla kerrotaan Beyen tulosta Lappeenrantaan, eikä muuta tietoa löytynyt sieltäkään http://www.senebasket.com/Transferts_r19.html?plus_article=oui , mutta voi olla, ettei Beyeä Lappeessa nähdä, nimen puuttuminen ilmoituksista viittaa selvästi siihen suuntaan.

Hyvä Jurgen von jotain. Miksi sinä turhaan hoet tuota " nimimerkin takaa "? Enhän minä ole koskaan salannut oikeaa henkilöllisyyttäni täällä kpcomissa. Kaikkihan sen täällä tietävät. Vai oletko täällä niin uusi, ettet sitä tiedä? Onko muuten Sinussa miestä esiintyä täällä omalla nimelläsi?

Äläkä hyvä mies turhaan raivostu. Turunen vaan on minusta niin hauska ja ristiriitainen henkilö, että siitä on mukava kehitellä vaikka mitä juttuja. Ei Sinun siitä kannata pahastua. Jos täällä jokaisesta sanomisesta pahastuisi, niin eihän tästä hommasta mitään tulisi. Ainakin minua on täällä vuosikaudet solvattu, herjattu ja haukuttu vaikka millä nimityksillä, eikä se minua mitenkään haittaa. Enemmänkin olen niistä aina otettu ja hykertelen itsekseni. Joskus jopa ihan nauran ääneenkin. Eikä muuten Turunenkaan ole koskaan minulle soitellut tai suutuksissaan ollut. Miksi siis Sinä?

Mutta tietysti, jos olet ottamassa täällä sellaisen joidenkin henkilöiden puolustusroolin, niin etkö voisi edes joskus hieman puolustaa minuakin? Olethan varmasti nähnyt mm. erään kouvolaisen jatkuvasti minua henkilökohtaisesti solvaavan ja seuraavan kirjoituksiani kuin häntäkärpänen. Eikö se Sinua haittaa ja raivostuta yhtään? Vai nautitko siitä ihan, kun haukunnan kohteena olen minä?

Ja enhän minä mikään ihan neropatti ole, mutta voin rehellisesti sanoa, että lausun sitä Englantia kuitenkin ehkä ihan hivenen paremmin kuin Turusen Mika. Tosin tärkeintähän ei ole se, miten lausuu, vaan se, että kuulija ymmärtää, mitä tarkoitat.

Kerrankin yhdellä kansainväliselle taideleirillä jouduin paljon olemaan aitojen irkkujen kanssa tekemisissa ja jopa paljon puhumaankin. Kun kysyin heiltä, että tajuavatko he yhtään, mitä yritän sanoa, niin vastaus oli jotenkin näin: " Masa hei, sä puhut tosi hassusti, mutta kyllä me sua ymmärretään " Ja kyllähän se Turusen Mikankin Englanti varmasti tosi hassulta kuulostaa jenkeistä, kun se jo suomalaisenkin korvaan hassulta tuntuu. Sama kyllä pätee Paviinkin.

Lisättäköön vielä, että kannan kyllä vastuuni kirjoituksistani ihan itse. Ja ihan juridisestikin. Toivottavasti sinäkin teet niin.

Steve Smith Namikaan:
http://www.lrnmky.fi/eJoukkue/eUutiset.php

Status
Viestiketju on suljettu.