Hyvä Jurgen von jotain. Miksi sinä turhaan hoet tuota " nimimerkin takaa "? Enhän minä ole koskaan salannut oikeaa henkilöllisyyttäni täällä kpcomissa. Kaikkihan sen täällä tietävät. Vai oletko täällä niin uusi, ettet sitä tiedä? Onko muuten Sinussa miestä esiintyä täällä omalla nimelläsi?
Äläkä hyvä mies turhaan raivostu. Turunen vaan on minusta niin hauska ja ristiriitainen henkilö, että siitä on mukava kehitellä vaikka mitä juttuja. Ei Sinun siitä kannata pahastua. Jos täällä jokaisesta sanomisesta pahastuisi, niin eihän tästä hommasta mitään tulisi. Ainakin minua on täällä vuosikaudet solvattu, herjattu ja haukuttu vaikka millä nimityksillä, eikä se minua mitenkään haittaa. Enemmänkin olen niistä aina otettu ja hykertelen itsekseni. Joskus jopa ihan nauran ääneenkin. Eikä muuten Turunenkaan ole koskaan minulle soitellut tai suutuksissaan ollut. Miksi siis Sinä?
Mutta tietysti, jos olet ottamassa täällä sellaisen joidenkin henkilöiden puolustusroolin, niin etkö voisi edes joskus hieman puolustaa minuakin? Olethan varmasti nähnyt mm. erään kouvolaisen jatkuvasti minua henkilökohtaisesti solvaavan ja seuraavan kirjoituksiani kuin häntäkärpänen. Eikö se Sinua haittaa ja raivostuta yhtään? Vai nautitko siitä ihan, kun haukunnan kohteena olen minä?
Ja enhän minä mikään ihan neropatti ole, mutta voin rehellisesti sanoa, että lausun sitä Englantia kuitenkin ehkä ihan hivenen paremmin kuin Turusen Mika. Tosin tärkeintähän ei ole se, miten lausuu, vaan se, että kuulija ymmärtää, mitä tarkoitat.
Kerrankin yhdellä kansainväliselle taideleirillä jouduin paljon olemaan aitojen irkkujen kanssa tekemisissa ja jopa paljon puhumaankin. Kun kysyin heiltä, että tajuavatko he yhtään, mitä yritän sanoa, niin vastaus oli jotenkin näin: " Masa hei, sä puhut tosi hassusti, mutta kyllä me sua ymmärretään " Ja kyllähän se Turusen Mikankin Englanti varmasti tosi hassulta kuulostaa jenkeistä, kun se jo suomalaisenkin korvaan hassulta tuntuu. Sama kyllä pätee Paviinkin.
Lisättäköön vielä, että kannan kyllä vastuuni kirjoituksistani ihan itse. Ja ihan juridisestikin. Toivottavasti sinäkin teet niin.