Koripallo.com

LrNMKY 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.
TuPac sanoi:
Tiiätkö mite Jussi pelas?
No Jussi on varmaan mustelmilla, samoin kuin Piritan vastaavankokoinen körmy. Meno oli kuin poikapaineissa, eikä kumpikaan kyllä antanut tuumaakaan periksi.
Mielenkiintoinen pari.

Piritan 12 vetäs aika tylysti Tolvasta nyrkillä vatsaan heti kun pääs kentälle ;D

Namikan uudet jenkit näyttää melko hyvältä. Assie vähän ulkona vielä mutta ajan kanssa. Cuffee taas melko samanlainen pelaaja kuin ToPon Wesby. Smith taistelee hyvin ja Wagnerilla ainakin kolkit uppoo ;) Haakana myös pelas hyvin. Ihan jees.

ToPolla oli eka jakso tiukkaa mutta sitten repes. Pratesi ei pelannut.

hook

DripL sanoi:
Piritan 12 vetäs aika tylysti Tolvasta nyrkillä vatsaan heti kun pääs kentälle ;D

Namikan uudet jenkit näyttää melko hyvältä. Assie vähän ulkona vielä mutta ajan kanssa. Cuffee taas melko samanlainen pelaaja kuin ToPon Wesby. Smith taistelee hyvin ja Wagnerilla ainakin kolkit uppoo ;) Haakana myös pelas hyvin. Ihan jees.

ToPolla oli eka jakso tiukkaa mutta sitten repes. Pratesi ei pelannut.
Eipä voi muuta kun sanoa että hyvät jenkit. Tartteeko toi jengi enää mitää beyeä? No aika näyttää. Tulivoimaa ainakin on. Cuffee melkoinen show-mies. Pisti eilen semmoisen donkin etten muista urheilutalolla sellaista nähneeni sitte Nealin. ;D. Haakan pirteä ilmestys. Kaiken kaikkiaan hienoa peliä ottaen huomioon että joukkue on uudistunut totaalisesti. ;)

blagiii

oon kyl toistaseksi aivan saatanan yllättynyt tosta uudistuneesta namikasta että huhhhhhhhh.

blägiii sanoi:
oon kyl toistaseksi aivan saatanan yllättynyt tosta uudistuneesta namikasta että huhhhhhhhh.
Juu-u, onhan se uusiutunut oikein kunnolla, mutta no, mikäs siinä kun Pyrintö voittaa kuitenkin mestaruuden!

Hienoa, että Haksalla kulkee!

Odotellaan vielä kovempia vastuksia, mutta toki Etelä-Karjalassa näyttää hyvältä.

hook

ensiviikon lopulla turnaus kööppenhaminassa. Mielenkiinnolla odotellaan. Ei se Pirita mikään huono jengi muuten ollut. Viron viimekauden kolmonen mm. Mestak.kikkerpil jne. Piti Topoa eilen tiukilla. ;D ;D

blagiii

tossa köpiksen turnauksessahan on sit oikeesti kovia joukkueita tietääkseni.

hook sanoi:
Eipä voi muuta kun sanoa että hyvät jenkit. Tartteeko toi jengi enää mitää beyeä? No aika näyttää. Tulivoimaa ainakin on. Cuffee melkoinen show-mies. Pisti eilen semmoisen donkin etten muista urheilutalolla sellaista nähneeni sitte Nealin. ;D. Haakan pirteä ilmestys. Kaiken kaikkiaan hienoa peliä ottaen huomioon että joukkue on uudistunut totaalisesti. ;)
Mä oon kauhian hämmästyny, jos kirjoitat 1.10. edellisen päivän pelistä samaan malliin ;D

jokelos sanoi:
Mä oon kauhian hämmästyny, jos kirjoitat 1.10. edellisen päivän pelistä samaan malliin ;D
Kyllä tää porukka hoitaa sen eka pelin vähintään yhtä hyvin kuin viime vuotinen porukka viime syksynä. Muistelehan sitä.

Mis on muuten viime kaudel pelannu Otto Suninen? lopettiko vai vaihtoko seuraa ja minne vaihto? en vaa oo tos ringis enää nimee huomannu.

hook

Namikan pistemiehet Piritaa vastaan.

Cuffee 21/5
Riihelä 19/8
Wagner 19/4
Smith 15/11
Assie 15/5
Haakana 15/3
Hintsala 5/4
Tolvanen 2/0
Kaijansinkko 1/0

Memphis sanoi:
Mis on muuten viime kaudel pelannu Otto Suninen? lopettiko vai vaihtoko seuraa ja minne vaihto? en vaa oo tos ringis enää nimee huomannu.

Taitaa opiskella vaan.

jörö sanoi:
Hiljaisuus tuntuu varmaan
piinaavalta pelaajista, jotka ovat tottuneet siihen, että yleisö on ainakin hereillä pelin aikana. Kovin meteli katsomossa taitaa tulla kuorsaamisesta.

Lauantain matseissa ei ainakaan ollut tungosta. Sanotaanko 5 ihmistä penkkirivillä??? Loput Saipan matsissa...
Taitaa namikalle tulla 7 miehen rotaatio (onhan se enemmän kuin kuuden). 4 jenkkiä, riihelä, tolvanen, haakana.

mikemike

Hintsala menee Tolvasen edelle. Eli 4 jenkkiä (+sentteri kun saapuu) Riihelä, Haakana, (Hintsala ja Tolvanen)

Status
Viestiketju on suljettu.