Koripallo.com

LrNMKY 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ollu kyllä yhtään Pacen näkönen... Vaihdoin muutaman sanan kaverin kanssa, en tosin sitten kerenny kysyä että kuka hää on ;D

DripL sanoi:
Ei ollu kyllä yhtään Pacen näkönen... Vaihdoin muutaman sanan kaverin kanssa, en tosin sitten kerenny kysyä että kuka hää on ;D
Olet kyllä oikeassa, ei se Pacen näköinen tainnut sittenkään olla.

Kyllä sinun olisi pitänyt nimi kysyä. Kulhan vieressähän uusi peluri istui ?

timpo sanoi:
Olet kyllä oikeassa, ei se Pacen näköinen tainnut sittenkään olla.

Kyllä sinun olisi pitänyt nimi kysyä. Kulhan vieressähän uusi peluri istui ?

Jeps. Huomenna varmaan virallistetaan tää.

hook

timpo sanoi:
Hyvä huomio.

Voi olla, että uusi peluri on aiemmin pelannut Suomessa.  Näin Turunen pelaisi asiassa enemmän varman päälle. Kait tämän spekuloinnin voisi Mr. Beestä voisi lopetella, koska kyllähän nimi tulee julkisuuteen varmaan aivan lähiaikoina. Sinänsä spekulointi uusista pelaajista on aika hauskaa. Jokafanin julkaisema kuvagalleria oli mielenkiintoinen.   

Jos jollakin kuitenkin on jotain tietoa  tai vihiä Namikan Mr. Beestä, niin olisihan siitä kiva kuulla mahdollisimman pian. 
Pelannut suomessa muutema vuosi sitten. ;)

hook sanoi:
Pelannut suomessa muutema vuosi sitten. ;)

Marco Sanders
John Green
Ronald DeGray
Kendrick Warren
Jermaine Dearman

Bing-Bong sanoi:
Kyl se on Marco Sanders

http://www.esaimaa.fi/page.php?page_id=4&news_id=200712883430

Jeps, enpä itsekään muistanu kyllä minkä näkönen Sanders oli. Varmaan ihan jees tohon joukkueeseen.

Kävin katsomassa millaisilla tilastoilla Sanders pelasi Vilppaassa. Ihan OK statsit kaveri itselleen pelasi, vaikka hieman hyytyikin pleijareissa, siis hieman. Silloin pelattiin kahden jenkin säännöllä + mahdolliset EU-pelaajat, mutta nyt Sanders ei olekaan joukkueensa toinen ulkolainen, niin se saattaa vaikuttaa hänen tehoihinsa laskevasti? Namikassa tulee peliaikaa aivan erilailla kuin Vilppaassa kaksi vuotta sitten, koska kunnon peliajasta kilpailee Riihelän lisäksi 4 jenkkiä. Ilmeisesti Turunen haki hyvää kuudetta pelaajaa ja luultavasti sellaisen Sandersista sai?

Nanna sanoi:
Ilmeisesti Turunen haki hyvää kuudetta pelaajaa ja luultavasti sellaisen Sandersista sai?

Niin. Tai sitten kilpailee aloituksen paikasta Hunterin kanssa, jos Honda manin otteet eivät parannu. Hieman odottelin 4/5 paikan pelaajaa, mutta toivotaan että Sandersista saadaan lisää voimaa lähelle koria.

Sanders on muistaakseni urheilullinen 3-4 paikan pelaaja. Turha sinne on isompaa ottaa hidastamaan peliä.

Jesnel sanoi:
Sanders oli katsomassa Karkkilassa Compo-Honka ottelua.
Siis todellinen Ihmemies. Yht'aikaa Karkkilassa ja Lappeenrannassa. Nyt voivat muut joukkueet vavista ;D ;D

JoKaFan sanoi:
Marco Sanders
John Green
Ronald DeGray
Kendrick Warren
Jermaine Dearman

Jee olin oikeassa!!! Tosin mies on ihan "kädetön"..., mutta tchigi bäng bäng, I don't care... ;)

JoKaFan sanoi:
Jee olin oikeassa!!! Tosin mies on ihan "kädetön"..., mutta tchigi bäng bäng, I don't care...  ;)
Hyvin löysit nämä nimet, JoKaFan. Ja Sandersin nimi vielä ensimmäisenä listassa. Mistä tämä viisaus ?
Mitä luulet, onko Sanders Namikalle todellinen vahvistus vai lähinnä luotettava vaihtomies, joka sinänsä on myös tärkeä rooli. Minä tasoinen peluri Sanders oikeastaan on ? Minulla ei ole tarkkaa mielikuvaa hänen osaamisesta aiemmilta vuosilta.

timpo sanoi:
Hyvin löysit nämä nimet, JoKaFan. Ja Sandersin nimi vielä ensimmäisenä listassa. Mistä tämä viisaus ?
Mitä luulet, onko Sanders Namikalle todellinen vahvistus vai lähinnä luotettava vaihtomies, joka sinänsä on myös tärkeä rooli. Minä tasoinen peluri  Sanders oikeastaan on ?  Minulla ei ole tarkkaa mielikuvaa hänen osaamisesta aiemmilta vuosilta.

Ei vakuuttanut aikoinaan Salossa. Liike heikkoa ja jotenkin jaloistaan vaatimaton... tuollainen 8 pisteen 5 levypallon mies, jos pelaa n. 25min. Varmasti halpa ratkaisu, jota toisaalta ihmettelen. Kyllä Mikan olisi luullut pystyvän parempaan. Ferris ihan toista tasoa kuin Sanders!

hook

timpo sanoi:
Mitä luulet, onko Sanders Namikalle todellinen vahvistus vai lähinnä luotettava vaihtomies, joka sinänsä on myös tärkeä rooli. Minä tasoinen peluri  Sanders oikeastaan on ?  Minulla ei ole tarkkaa mielikuvaa hänen osaamisesta aiemmilta vuosilta.
Piti vähän avittaa. Sandersin olen nähnyt pelaavan livenä kahdesti. molemmissa matseissa n. 20 pinnaa ollen joukkueens paras pelaaja. Noi jokafanin kommentit nyt saattoi arvata. Yksi hyvä mie rotaatioon lisää. ;D

hawk sanoi:
Ei vakuuttanut aikoinaan Salossa. Liike heikkoa ja jotenkin jaloistaan vaatimaton... tuollainen 8 pisteen 5 levypallon mies, jos pelaa n. 25min. Varmasti halpa ratkaisu, jota toisaalta ihmettelen. Kyllä Mikan olisi luullut pystyvän parempaan. Ferris ihan toista tasoa kuin Sanders!
Mika halusi ottaa varmaan sellaisen kaverin, jonka taidot varmasti ennakkoon tiedetään. Eipä tule turhaa pettymystä ja nyt ei ole enää aikaa käydä testailemaan montaa kaveria.

Harmi , kun Ferris ei voinut jatkaa. Hän oli kyllä tosi vakuuttava cup-finaalissa.

Pelataan nyt näillä miehillä. Toivon Sandersille heti alkuun onnistumisia. Voi olla, että Sandersin tulon myötä myös esimerkiksi Hunterin peli paranee sopivassa kilpailutilanteessa pelipaikoista. Riihelä voi myös vähentää korinaluspainia. Lahdessa Sanders varmaan jo nähdään kehissä. Pitäisköhän sitä lähteä oikein Lahteen katsomaan tuota matsia. Voisi olla mielenkiintoinen peli. Lahden tykki Vaskys on pelottavan kovassa kunnossa. Milloinkahan viimeksi LrNMKY on voittanut Lahdessa ? Nyt olisi aika ottaa siellä taas vierasvoitto. Cuffeen olisi aika onnistua myös Lahtea vastaan. Taisi saada molemmissa syksyn Lahti-peleissä kasaan 5 pistettä. Luotan Cuffeen nykykuntoon ja olen luottavainen.

Status
Viestiketju on suljettu.