Olet kyllä oikeassa, ei se Pacen näköinen tainnut sittenkään olla.DripL sanoi:Ei ollu kyllä yhtään Pacen näkönen... Vaihdoin muutaman sanan kaverin kanssa, en tosin sitten kerenny kysyä että kuka hää on ;D
timpo sanoi:Olet kyllä oikeassa, ei se Pacen näköinen tainnut sittenkään olla.
Kyllä sinun olisi pitänyt nimi kysyä. Kulhan vieressähän uusi peluri istui ?
Pelannut suomessa muutema vuosi sitten.timpo sanoi:Hyvä huomio.
Voi olla, että uusi peluri on aiemmin pelannut Suomessa. Näin Turunen pelaisi asiassa enemmän varman päälle. Kait tämän spekuloinnin voisi Mr. Beestä voisi lopetella, koska kyllähän nimi tulee julkisuuteen varmaan aivan lähiaikoina. Sinänsä spekulointi uusista pelaajista on aika hauskaa. Jokafanin julkaisema kuvagalleria oli mielenkiintoinen.
Jos jollakin kuitenkin on jotain tietoa tai vihiä Namikan Mr. Beestä, niin olisihan siitä kiva kuulla mahdollisimman pian.
hook sanoi:Pelannut suomessa muutema vuosi sitten.
Bing-Bong sanoi:Kyl se on Marco Sanders
http://www.esaimaa.fi/page.php?page_id=4&news_id=200712883430
Hyvä kun tuli asia selväksi. Kiitos linkistä.Bing-Bong sanoi:Kyl se on Marco Sanders
http://www.esaimaa.fi/page.php?page_id=4&news_id=200712883430
Nanna sanoi:Ilmeisesti Turunen haki hyvää kuudetta pelaajaa ja luultavasti sellaisen Sandersista sai?
Siis todellinen Ihmemies. Yht'aikaa Karkkilassa ja Lappeenrannassa. Nyt voivat muut joukkueet vavista ;D ;DJesnel sanoi:Sanders oli katsomassa Karkkilassa Compo-Honka ottelua.
JoKaFan sanoi:Marco Sanders
John Green
Ronald DeGray
Kendrick Warren
Jermaine Dearman
Niin, olit 1/5:n verran oikeessa, mutta hyvä haku siltiJoKaFan sanoi:Jee olin oikeassa!!! Tosin mies on ihan "kädetön"..., mutta tchigi bäng bäng, I don't care...
Hyvin löysit nämä nimet, JoKaFan. Ja Sandersin nimi vielä ensimmäisenä listassa. Mistä tämä viisaus ?JoKaFan sanoi:Jee olin oikeassa!!! Tosin mies on ihan "kädetön"..., mutta tchigi bäng bäng, I don't care...
timpo sanoi:Hyvin löysit nämä nimet, JoKaFan. Ja Sandersin nimi vielä ensimmäisenä listassa. Mistä tämä viisaus ?
Mitä luulet, onko Sanders Namikalle todellinen vahvistus vai lähinnä luotettava vaihtomies, joka sinänsä on myös tärkeä rooli. Minä tasoinen peluri Sanders oikeastaan on ? Minulla ei ole tarkkaa mielikuvaa hänen osaamisesta aiemmilta vuosilta.
Piti vähän avittaa. Sandersin olen nähnyt pelaavan livenä kahdesti. molemmissa matseissa n. 20 pinnaa ollen joukkueens paras pelaaja. Noi jokafanin kommentit nyt saattoi arvata. Yksi hyvä mie rotaatioon lisää. ;Dtimpo sanoi:Hyvin löysit nämä nimet, JoKaFan. Ja Sandersin nimi vielä ensimmäisenä listassa. Mistä tämä viisaus ?
Mitä luulet, onko Sanders Namikalle todellinen vahvistus vai lähinnä luotettava vaihtomies, joka sinänsä on myös tärkeä rooli. Minä tasoinen peluri Sanders oikeastaan on ? Minulla ei ole tarkkaa mielikuvaa hänen osaamisesta aiemmilta vuosilta.
Mika halusi ottaa varmaan sellaisen kaverin, jonka taidot varmasti ennakkoon tiedetään. Eipä tule turhaa pettymystä ja nyt ei ole enää aikaa käydä testailemaan montaa kaveria.hawk sanoi:Ei vakuuttanut aikoinaan Salossa. Liike heikkoa ja jotenkin jaloistaan vaatimaton... tuollainen 8 pisteen 5 levypallon mies, jos pelaa n. 25min. Varmasti halpa ratkaisu, jota toisaalta ihmettelen. Kyllä Mikan olisi luullut pystyvän parempaan. Ferris ihan toista tasoa kuin Sanders!