Koripallo.com

LrNMKY 2008-2009

Vs: LrNMKY 2008-2009

Colman! Siis Colman, ei Coleman, vissiin aika vaikea erottaa. Huh jes hienoa.

CC tuo vanhoja katsojia takaisin lehtereille. Näin uskon ja tiedän ainakin kaksi CC-fania, jotka ovat innoissaan.

jörö sanoi:
CC tuo vanhoja katsojia takaisin lehtereille. Näin uskon ja tiedän ainakin kaksi CC-fania, jotka ovat innoissaan.
Miehiä vai naisia?

Mielenkiintoista... Saapas nähdä, miten tanskalainen pärjää nyky-Korisliigassa... Varmasti tuo ainakin runsaasti asennetta Namikan peliin parketin molemmissa päissä.

Oon itse ainakin paikalla ensi viikon perjantaina, c ya there, C! ;)

Blassingame viime kaudella Israelissa 10,4p/4,3s (toissa kaudella 16,3p/2,5s) ja Colman 9,3p/1,6s (toissa kaudella 8,4p/1,9s)...

JoKaFan sanoi:
Blassingame viime kaudella Israelissa 10,4p/4,3s (toissa kaudella 16,3p/2,5s) ja Colman 9,3p/1,6s (toissa kaudella 8,4p/1,9s)...
Ihan jees. Varsinkin, kun ottaa huomioon Colmanin puolustukseen tuoman edun. ;D ;D

Voi pojat mitä kotikonnuilla taas tapahtuu! Blässärin henkilökohtaisilla suorituksilla voitettiin monta peliä. Kiitos niistä hänelle. Enpä usko meiningin kuitenkaan tästä yhtään hyytyvän jatkossakaan, onpahan katsomossa varmasti muutama naiskatsoja ainakin enemmän jatkossa! ;D Welcome back C.C.

Vaikea kuvitella, että Colman pääsisi ihan lähellekään Blässärin tehoja. Toki puolustuksessa ollee hiukan parempi. Hyvä hankinta joka tapauksessa.

Saiko se Blässäri jostain paremman sopimuksen vai oliko vain liian kallis Namikalle? Vai eikö Kulha ja muut kotimaiset kumppanit saaneet tarpeeksi palloa ja olisivat aloittaneet lakon ilman johtomiesten toimenpiteitä?

Veikkaan kuitenkin, ettei tytöt tykänneet tuollaisesta tappipelaajasta. Eli kaveri turhautui Lappeen yöelämään. Pitemmät kun ovat kysytympiä siellä päin.

Colmanin seura Israelissa näköjään ajautui konkkaan alkukaudesta. Toivotaan kaikki kädet kyynärpäitä myöten ristissä, ettei tuleva seura ajaudu konkkaan kauden lopussa.

Laitinen muuten puhuu " isokokoisesta " takamiehestä. Itse Colmanin vieressä seisoneena arvioisin hänen olevan noin 187. Kengät jalassa siis.

CC on enemmän kuin tervetullut Blassingamen tilalle. Kaikki kunnia Jerelille, ratkaisihan hän itse pelejä namikalle ja oli ajoittain hirmuisen hyvä, mutta ihmisenä (näin kentän laidalta pääteltynä ???) tyyppi oli vähinäänkin.. ristiriitainen. Kaikenaikaa itkemässä tuomareille, yleisölle ja joukkuekavereille. Joutsenoon asti näki että kaveri ei viihtynyt Lappeenrannasa edes vähää alusta. Colman ainakin tietää mitä odottaa.

Hyvä korvaaja, toivottavasti viihtyisi täällä taas vaikka parikin kautta.

Ja jos Serlokki-jöröön on uskominen, niin CC myös tietää, ketkä odottaa.

Mutta tuskin ne odottajat mitään ruusuja ovat, ellei sitten niitä seinäruusuja, koskapa ovat mitä ilmeisimmin vieläkin vapailla markkinoilla? Mutta kauniimman sukupuolen edustajia kuitenkin. Ei siis ruusuja, mutta kukkia kuitenkin. Ja kukkiihan se perunakin kerran kesässä.

Heh heh! Vai seinäruusuja. Pitääpä kertoa kertoa terveisiä.

Colmanhan on muuten EU-pelaaja, joten otettaiskos pikku velka jenkulaa varten.

jörö sanoi:
Heh heh! Vai seinäruusuja. Pitääpä kertoa kertoa terveisiä.

???? Mitä sitten, että on EU -pelaaja. Eihän sillä ole mitään merkitystä nykyään. 3 ulkomaista/joukkue.

No jos näin on, niin silloin olen väärässä. Parempi näin. Ja olen kyllä tottunut olemaan väärässä.

jörö sanoi:

Voi olla, että kaikkia ihmisiä Etelä-Karjalassa tällaiset heitot eivät lämmitä edes vitsinä... Onneksi heitä voi rauhoitella toteamalla kiintiön koskevan kaikkia ulkomaalaisia.

Paras vaihtoehto Blassingamen tilalle, turhaan ostamaan enää mitään kolmatta jenkkiä joka vaa sekottaa peliä lisää. Näillä mennään...

Colman on ollut mielestäni paras namikan takamies. Osaa heittää tarvittaessa ja tekee hyviä ajoja korille. Ei tee yhtään huonoa ratkaisua.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.