Koripallo.com

Lrnmky 2009-2010

Vs: Lrnmky 2009-2010

Mie en tiijjä, et mihin mie oikein kuulun, ku mie oon vaan karjalainen.

Minun täytyy heittää pieni ilmoitusluonteinen asia. Käymämme keskustelu ei liity mitenkään Lappeenrannan koripallojoukkueeseen Namikaan.

Ikävää ystäväni Hullu Edi, mutta niin harva sinua kuulee.......Mutta oikeassa olet. Niin monet täällä ( ÄmCeet ja kumppanit ) kirjoittavat ohi varsinaisen aiheen.

Kuuleehan minua moni, kun vain 25 - käyttäjää on piilottanut.

Jarkki on kyllä melkonen velho! Noinkin keskinkertaisesta matskusta saa irti helvetin hyvää peliä. Saa jokaisen pelaajan ylittämään itsensä pelistä toiseen, noin se pelaajien perustasokin nousee. Taistelee kyllä tasapäin Poikolan kanssa coach of the year palkinnosta.

Minua kiinnostaisi kuulua Jouko Järvisestä. Ajattelin aluksi, että edelliset todella hyvät matsit olivat tilastollisia poikkeuksia, mutta ilmeisesti niin ei ole. Hän on aikaisemminkin väläytellyt, mutta mistä moinen?

J

jaakko1 sanoi:
Minua kiinnostaisi kuulua Jouko Järvisestä. Ajattelin aluksi, että edelliset todella hyvät matsit olivat tilastollisia poikkeuksia, mutta ilmeisesti niin ei ole. Hän on aikaisemminkin väläytellyt, mutta mistä moinen?
Joukosta on tullut pallovarma, hyvä pelinjohtaja, tekee ratkaisut huolellisesti ja heittokin on alkanut tippumaan.

jaakko1 sanoi:
kyllä suurin syy joken parantuneisiin tehoihin löytyy Gibsonin tulosta. Joken ei tarvitse yksin toimia pelintekijänä. Loistavasti alkanut kausi
saa jatkoa nyt vieraspelikiertueella. Toivottavasti sieltä muutema voitto irtoaisi. Kyllä se Hall taitaa ollakkin pelimies. Annetaan vielä aikaa. ;D

Davisin ollessa mukana ei pelinrakenteluun ja puolustukseen löytynyt sitä tasapainoa ja rauhaa, mikä on nyt Gibsonin kanssa pelatessa silmiinpistävää.

P.S. PEPO ennättikin kirjoittaa samasta asiasta samoilla ajatuksilla.

666

Timi sanoi:
Jarkki on kyllä melkonen velho! Noinkin keskinkertaisesta matskusta saa irti helvetin hyvää peliä. Saa jokaisen pelaajan ylittämään itsensä pelistä toiseen, noin se pelaajien perustasokin nousee. Taistelee kyllä tasapäin Poikolan kanssa coach of the year palkinnosta.

Toivotaan että velhon työ palkitaan joskus suomen mestaruudella. Muistaakseni ei ole koskaan voittanut?? Miksei vaikka tällä kaudella.

Vato Loco sanoi:
Siksi koska: Honka, Topo, Pyrintö, Kouvot

Ja voittanut näistä kaikki muut paitsi pyrinnön ;D Toki en itse usko ihan siihe kirkkaimpaan mutata top3 on mielestäni mahdollisuus

redonly sanoi:
Ja voittanut näistä kaikki muut paitsi pyrinnön ;D Toki en itse usko ihan siihe kirkkaimpaan mutata top3 on mielestäni mahdollisuus
Huomennahan se Pyrintökin kaadetaan!

Neljännes, jopa yksi ottelu yli, runkosarjasta on pelattu. Namikan todellinen henkinen kantti on vielä koettelematta, kun kummallinen ottelujärjestys toi ekaan neljännekseen vain 3 vieraspeliä. Niistä yksi voitettiin. Kotipelit hoidettiin tavoitteen mukaisesti hyvin. Hieno sarjasijoitus ei siis kerro ihan koko totuutta joukkueesta. Nyt alkaa sitten matkustelu. Tämän vuoden puolella on enään 2 kotipeliä. Seuraava 2 viikon kuluttua ja sitten siitä kuukausi eteenpäin viimeinen kotipeli tänä vuonna.

Toivottavasti uudenvuoden aatonaaton pelin jälkeen sijoitus on edelleen kuuden joukossa, silloin ymmärtääkseni voitaisiin olla tyytyväisiä.

Pyrpa sanoi:
voihan sitä uneksia ...
Ei kannata olla niin itsevarma. Koskaan ei kannata aliarvioida.

En nyt tiedä laittaako tämän linkin tänne, mutta liittyyhän tämä Namikaan.

http://www.youtube.com/watch?v=VLVgTKFmAD4

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.