JOEN SUU sanoi:Mie en tiijjä, et mihin mie oikein kuulun, ku mie oon vaan karjalainen.
Joukosta on tullut pallovarma, hyvä pelinjohtaja, tekee ratkaisut huolellisesti ja heittokin on alkanut tippumaan.jaakko1 sanoi:Minua kiinnostaisi kuulua Jouko Järvisestä. Ajattelin aluksi, että edelliset todella hyvät matsit olivat tilastollisia poikkeuksia, mutta ilmeisesti niin ei ole. Hän on aikaisemminkin väläytellyt, mutta mistä moinen?
kyllä suurin syy joken parantuneisiin tehoihin löytyy Gibsonin tulosta. Joken ei tarvitse yksin toimia pelintekijänä. Loistavasti alkanut kausijaakko1 sanoi:Minua kiinnostaisi kuulua Jouko Järvisestä. Ajattelin aluksi, että edelliset todella hyvät matsit olivat tilastollisia poikkeuksia, mutta ilmeisesti niin ei ole. Hän on aikaisemminkin väläytellyt, mutta mistä moinen?
Timi sanoi:Jarkki on kyllä melkonen velho! Noinkin keskinkertaisesta matskusta saa irti helvetin hyvää peliä. Saa jokaisen pelaajan ylittämään itsensä pelistä toiseen, noin se pelaajien perustasokin nousee. Taistelee kyllä tasapäin Poikolan kanssa coach of the year palkinnosta.
666 sanoi:Miksei vaikka tällä kaudella.
Vato Loco sanoi:Siksi koska: Honka, Topo, Pyrintö, Kouvot
Huomennahan se Pyrintökin kaadetaan!redonly sanoi:Ja voittanut näistä kaikki muut paitsi pyrinnön ;D Toki en itse usko ihan siihe kirkkaimpaan mutata top3 on mielestäni mahdollisuus
voihan sitä uneksia ...Hullued sanoi:Huomennahan se Pyrintökin kaadetaan!
Ei kannata olla niin itsevarma. Koskaan ei kannata aliarvioida.Pyrpa sanoi:voihan sitä uneksia ...