Koripallo.com

LrNMKY -Espoon Honka ke 13.02.2008 klo 18.30 Lappeenrannan Urheilutalolla

Kumpi vie kärkikamppailun nimiinsä?

• LrNMKY

Ääniä: 16 34,8%
  • Espoon Honka

Ääniä: 30 65,2%

• Äänestäjiä
    46
  • Poll closed .
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: LrNMKY -Espoon Honka ke 13.02.2008 klo 18.30 Lappeenrannan Urheilutalolla

Kumman laitan voittajaksi pitkä vetoon? Itse veikkaisin Honkaa :-\

Minä veikkaan ylensä päin honkaa.

Minun piti kuitata aiempia vedonlyöntitappioitani toissavuotisella Honka-Lappee cup-finaalilla, jossa pelasin isolla summalla Honkaa.

Sittemmin olen päättänyt sijoittaa ylimääräiset rahani (ja voi veikkoset niitä piisaa, ollaanhan tässä sentään Espoosta) mieluummin pörssiin. Näköjään sielläkin pääsee rahoistaan eroon, mutta vauhti on verrattomasti hitaampi kuin korisvedonlyönnissä.

Mitä tämän ottelun tulokseen tulee, minä veikkaan että Honka voittaa. Päätelkää siitä.

raappa sanoi:
Toi MV:n kahden ison miehen paikka olisi mielenkiintoinen nähdä. Ongelmana voi olla vain se, että kerkeääkö ne isot miehet sinne paikkaan Hongan nopean pallon ylöstuonnin myötä...
Itse näkisin ongelmaksi sen, että Hongan koko viisikko - siis myös isot miehet - osuvat kaaren takaa, joten vaikuttaa tuhoon tuomitulta idealta. Käytännössähän tämä tarkoittaisi 3-2 tai 2-1-2 paikkaa, sillä eiväthän LrNMKY:n kolme muuta voi tällöin miehessä pysyä. Muuten toki ansiokasta pohdintaa MV:ltä.

Mahtidonkki sanoi:
>Kyllä se Turre taitaa pientä jäynää tehdä, itse mitä päivällä Namikan harkkoja "salaa" katselin, niin kyllä se Ivan siellä täysillä mukana, tosin Juppea ei tainnut näkyä :)
Nyt äkkiä urheilutalolle. Toivottavasti sekä Ivan että Juppe pelaavat. Taistele Namika ! Honka on kova vastus.

Mikäs mies tämä Whisby (tulee se ruotsalainen saari mieleen jotenkin) on? Tätä menoa tekee jotain 28 pinnaa ja 37 levyriä. Mutta ei Lappeenranta kyllä kestä noin kapealla materiaalilla, jollei Ulander ole huippukunnossa.

Aki hei, epäurheilijamainen virhe ekalla jaksolla?

No, Honka kiittää, 15-24. Tässä vaiheessa vaikuttaa selvältä, mutta ans kattoo...

edit: Ja Lappeelle vielä orastavia virhevaikeuksia kun ekaa jaksoa pari minuuttia jäljellä.

Miksei Sten pelaa ?

11,5 minuuttia ja 17-37.

Ei tästä tuu peliä Hongan nykykunnolla ja Lappeen tämän päiväisellä joukkueella.
Katotaan sitten maaliskuussa Tapiolassa uudestaan, kaverit.

Ehkä kantsis laittaa se Whisby kentälle, ku se sai jotain aikaankin. Samaa ei voi tällä hetkellä sanoa Henningista... ::)

Jos Honka pelaa keväällä tähän malliin, niin onko muita vakavia mestariehdokkaita?
Jaa että asioiden edellä? Ja vieläpä pelkän liveseurannan perusteella? No joo...

Henning alkaa kyllä päästä mukaan peliin. Sen miehen onnistumiset pitäisin mielelläni vähissä.

Hehe. Toivottavasti eivät höllää vaan painavat ykkösmiehistöllä kauden rumimmat lukemat taululle :D Maistuis...

Mä olen enemmän sillä kannalla, että Skamo, Toivonen ja Vanttaja kentälle. Ja laitetaan semmoiset kohtuulliset lukemat, sanotaan 45 pinnaa kaulaa.

Koponen kentän kingi; 16/5reb/5ass. Toivottavasti toinen puoliskokin menisi yhtä huikeasti =) Triplatuplaa odotellessa... :D

Kyllä koripallo on ihmeellistä, ei voi muuta sanoa. Minä kun vielä veikkailin tiukkaa kamppailua. Sen sijaan tässä saa ruveta jännittämään, häviääkö Lappeenranta Hongalle vielä rumemmilla luvuilla kuin Karhu teki lauantaina! :eek: Mikähän siellä nyt mättää? Puolustus ei ainakaan voi olla kunnossa, jos Honka tekee 60 pistettä ensimmäisellä puoliajalla... ::)

Karhunpentu sanoi:
Kyllä koripallo on ihmeellistä, ei voi muuta sanoa. Minä kun vielä veikkailin tiukkaa kamppailua. Sen sijaan tässä saa ruveta jännittämään, häviääkö Lappeenranta Hongalle vielä rumemmilla luvuilla kuin Karhu teki lauantaina! :eek: Mikähän siellä nyt mättää? Puolustus ei ainakaan voi olla kunnossa, jos Honka tekee 60 pistettä ensimmäisellä puoliajalla... ::)
Joo, Karhu oli Espoossa häviöllä vain 57 - 31 puoliajalla. Harmi, että oma vieraskirjamme on suljettu, sinne kirjoitteli muuan Japo usein ja kehui tätä Lappeen joukkuetta maasta taivaaseen. Vaikka onhan ne toki hyviä vieläkin, Honka vain on omaa luokkaansa.

Joo, koris on ihmeellistä. Mä veikkaan, että Honka yksinkertaisesti prässää ja träppää Namikalta tilan pois (ja lisäksi Hongan perus 1vs1-puolustus on parhaimmillaan aika raakaa katseltavaa). Kun Sten on poissa, niin Lappeen pelinteko on paljon kevyemmissä kantimissa ja koko pelaaminen menee vaikeaksi. Ja sitten kun Honka pääsee juoksemaan nopeita ja viskomaan kolmosia...asiat kertautuu ja Lappeelta kun häviää pelihuumori ja Hongalla päinvastoin, niin tässä ollaan.

Lisäksi tämä kertoo siitä, että Honka on motivoitunut tähän matsiin. Tietysti tärkeä peli ja ehkä vähän sitäkin, että 'kyllä täällä korisliigassakin pelataan ihan oikeeta koripalloa'...just my guess.

Huh huh! Ensimmäistä kertaa kahdeksaan vuoteen piti lähteä kesken pelin pois, oli se sen verran hirveää katsottavaa

Tonne pitäis hälyttää poliisi paikalle. Kyseessä on jollei nyt teurastus niin ainakin murha.

Eurokentillä karaistunut tiimi ::) Voihan vitun viikset, missä palaa?

Status
Viestiketju on suljettu.