Koripallo.com

LrNMKY - Honka pe 22.1

Vs: LrNMKY - Honka pe 22.1

Namika lainaa kuuluttajaa Saipan peleihin. Saipa voisi vastavuoroisesti lainata jääkiekkotuomareita Urheilutalolle. Alkaa olla otteet sitä luokkaa.Matinen tarjos luuvitosta ja Gibsonin kausi taitaa katketa polven nostoon. Kyllä oli tuskaisen näköinen mies.
Mutta oliko taklaaja kuitenkin Vanjoki !!!

Jumankekka Edi, jos minun lapsuudessa olisi poltettu tupakkaa 13-vuotiaana niin...

Häpeä Ed häpeä! :mad:

zack sanoi:
Jumankekka Edi, jos minun lapsuudessa olisi poltettu tupakkaa 13-vuotiaana niin...

Häpeä Ed häpeä! :mad:
Täytyy sitten ruveta täällä häpeämään :( Täytyy lopettaa peleissä käyminenkin.

Tosin illan ottelussa Namika sössi jälleen kerran varmalta tuntuneen voittonsa. Matinen säkitti lopussa varman tuntuisesti kolmosia ja Namikan hyökkäys seisahtui. Edi lupasi ottaa jonkinlaisen soittimen mukaan ja niin myös ottikin ;) Illan kohokohta taisi olla Subwayn-puoliaikakilpailussa pieni poika joka sai kaikki kolme heittoaan koriin. ONNEA!

Voisikohan lopettaa Hulluedin tupakoinnista puhumisen ja keskittyä itse olennaiseen, eli otteluun?

veku sanoi:
Namika lainaa kuuluttajaa Saipan peleihin. Saipa voisi vastavuoroisesti lainata jääkiekkotuomareita Urheilutalolle. Alkaa olla otteet sitä luokkaa.Matinen tarjos luuvitosta ja Gibsonin kausi taitaa katketa polven nostoon. Kyllä oli tuskaisen näköinen mies.
Mutta oliko taklaaja kuitenkin Vanjoki !!!
Vanjokihan se oli. Näkyy Namikan sivulla olevista kuvistakin. My bad.

Ei kyllä mitään positiivistä ollut eilisessä. Pekkolan pannu ei kestänyt lopun vapareita ja Kotti veti tuurilla sinnepäin ja peli ohi. Kyllä Namikan hyökkäys oli niin paljon Gibsonin varassa. Näkyi Joensuussa sekä eilen. Uutta äijää etsimään. Ei riitä nykyinen takakenttä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.