Koripallo.com

LrNMKY vs Vilpas 28.10 klo 18:30, Lappeenrannan Urheilutalolla

Jatkuuko todellakin Namikan voittoputki edelleen?

• Kyllä.

Ääniä: 16 44,4%
  • Ei.

Ääniä: 20 55,6%

• Äänestäjiä
    36
Vs: LrNMKY vs Vilpas 28.10 klo 18:30, Lappeenrannan Urheilutalolla

Jos vastustaja tuntee olonsa halveksutuksi lastenlaulun aikana niin jopas on kumma. Voidaan siis sanoa, että biisivalinta on onnistunut. Eipä ole vielä muiden joukkueiden keskuudessa kyseinen kappale närää aiheuttanut, lähinnä vaan naurattanut. Mutta osu ja upposi, hienoa!

BLAGI sanoi:
Jos vastustaja tuntee olonsa halveksutuksi lastenlaulun aikana niin jopas on kumma. Voidaan siis sanoa, että biisivalinta on onnistunut. Eipä ole vielä muiden joukkueiden keskuudessa kyseinen kappale närää aiheuttanut, lähinnä vaan naurattanut. Mutta osu ja upposi, hienoa!

Mistä lastenlaulusta tässä on kyse? Kysyä tietysti voi, onko Lappeenrannan mielestä fiksua soittaa vastustajalle päiväkerholaisten musaa. Ja onko tämä kuningasidea Korisliigan arvoinen juttu? Ei kuulosta näin äkkiä kuultuna ihan huippujutulta, mutta jokaisella paikkakunnalla on omat juttunsa.
Toivottavasti ei kolahda omaan nilkkaan eli "lasten mehuhetki päättyi ikävästi, musta enkeli (lue vierasjoukkue) vei päivänsankarin..."

Itseäni on ainakin naurattanut Urheilutalolla nämä viime vuosien "provosoivat" Kouvola-/Toijala-aiheiset biisit. En tiedä, mistä kappaleesta tässä on kyse, mutta ei kai nyt tuollaisesta voi herneitä vetää nenään?

Täysin tunnelmaan kuuluvaa, ei sitä nyt hemmetti varmaan joukkue mieti esittelybiisin sanoja keskittyessään peliin? Hauskojahan nuo ovat, no Salossa päin ei varmasti sitä ymmärretäkään, sitä hjuumoria.

Tämä Vierasjoukkueen biisivalinnan epäonnistuminen on ainoastaan minun mielipiteeni, ei joukkueen. Ensikertaa kuulin että vastustajalle soitetaan lastenlaulua "suutarinemännän kehtolaulu". Hei me ollaan jo 2000 luvulla, mutta kaipa Lappeenranta on niin jälkeenjäänyt että siellä eletään menneisyydessä ja soitetaan jotain helvatin kansanmusaa... Kai se omien mielestä kuullosti hauskalta mutta pelataan tosiaan SM-korista, niin eiköhän tällaiset lapsellisuudet kuulu jonnekin muualle. No tuskinpa pelaajat itse kyseiseen biisiin edes reagoivat.

KPX sanoi:
Tämä Vierasjoukkueen biisivalinnan epäonnistuminen on ainoastaan minun mielipiteeni, ei joukkueen. Ensikertaa kuulin että vastustajalle soitetaan lastenlaulua "suutarinemännän kehtolaulu". Hei me ollaan jo 2000 luvulla, mutta kaipa Lappeenranta on niin jälkeenjäänyt että siellä eletään menneisyydessä ja soitetaan jotain helvatin kansanmusaa... Kai se omien mielestä kuullosti hauskalta mutta pelataan tosiaan SM-korista, niin eiköhän tällaiset lapsellisuudet kuulu jonnekin muualle. No tuskinpa pelaajat itse kyseiseen biisiin edes reagoivat.

"Keitä työ otte te nuoret poijat, kun en mie tunne teitä" :'( ??? :'(

Sopii todella hyvin, mut siehän voisit sen sovittaa näppärästi nykymuotoon ;D

Ok, ei taida pointtini nyt tulla selväksi millään, ni annetaan asian olla ja keskitytään seuraavaan peliin.... ;) (vaikka juuri tätä vartenhan nämä foorumit on :))
Nyt videota editoimaan...

KPX sanoi:

Tulipa mieleen playoffit jostain 80-luvun puolesta välistä, oisko ollut välieräottelu Honka-KTP. Niin kauan kuin KTP oli yksin lämmittelyssä (ja se oli kauan, liekö ollut sekin tarkoituksellista), Mankkaalla soitettiin vain yhtä kappaletta: Junnu Vainion "Kotkan Poikii Ilman Siipii". Jätkien naamasta näki vitutuksen ja niinhän siinä kävi, että turpiin tuli Hongalta ihan huolella...

Ei tuo LPR:n biisivalinta niin kamala ollut, taisi Vilpas olla kuitenkin ekaa kertaa pitkästä aikaa Saimaan rannalla?

KPX sanoi:
No voi tänä päivänä. Pitikö minun vielä tämä nähdä, kun jollekin suurin ongelma on piupali paupali. Kyllähän meitä vanhuksiakin on totutettu siihen Harlemilais-Afrikkalaiseen kansanmusiikkiin, eikä siitä ole täällä itketty. Mutta, kun soitetaan suomalaista kansanmusiikkia ja vielä 2000-luvulla hei. Ihan oikeesti, viilene alas mies, rentoudu,
hei-i mie-ees.

Asiasta toiseen, harvinaisen hyvä yhteys Pekkolan ja jenkkien välillä pelillisesti. Saman havainnon tein jo Davisin ollessa joukkueessa.

Jottei KPX:n kommentti jäisi aivan vaille vastakaikua, voisin ainakin omasta puolestani aprikoida, että valittu biisi oli DJ Karkkikeisarin ei-niin-vakava tölväisy sitä kohtaan, että Vilppaan kotimainen pelaajarunko koostuu keskiverron korisfanin silmin tuntemattomista nuorista miehistä.

Samanlaista hyvähenkistä pikkupsyihan jatkuvasti ympäri Suomea - "Kotkan poikii ilman siipii" on aivan oma lukunsa. Mika Turusen vielä valmentaessa LrNMKY:a ainakin Hongan matseissa Lappeenrannan Namika puolestaan esiteltiin Tähtien Sodan "Imperial Marchin" soidessa taustalla.

Tämä esittely biisihän ollut jo pari kautta soimassa urkilla? Eikös näin ole, B?

Itse ainakin olen nähnyt monta kertaa tämän sisääntulo biisin aiheuttavan vain hymyjä vierasjoukkueen pelaajissa.

KPX sanoi:
Melkoisen tylsä peli oli.. Ihmetytti kotikatsomon hiljaisuus ja se että kun tuli aikalisä niin musiikki soi niin hiljaa että sitä hädin tuskin kuului, eli toisin sanoen katsomosta puuttui fiilis täysin.
Itsekin totesit pelin olleen tylsä.. Voisikohan kauden tylsimmällä esityksellä ja yleisön vaisuudella olla jokin yhteys? Trilleriotteluissa tunnelmaa on kyllä riittänyt. :) Vilpas ei kuitenkaan missään vaiheessa uhannut tosissaan Lappeenrannan voittoa.

Kuvasit ainakin ison osan matsista pääkatsomon vastakkaiselta puolelta, jotka ovat melkoisessa katvealueessa kaiuttimiin nähden, jotka ovat sijoitettu tulostaulun alapuolelle. Yleisöön musiikki kyllä kuului oikein hyvin.

Otteluraportti: http://www.lrnmky.fi/uutiset/uutinen_091028.php
Ottelukuvat: http://heinolare.kuvat.fi/kuvat/Namika%202009-10/2009_10_28_Namika-Vilpas/

Enkä tykkää siitä, että hienoa vierasjoukkueen sisääntulobiisiä mollataan!

Ei sillä biisillä nyt mitään merkitystä ole, mutta jos vierasjoukkueen kannattajilta pyydetään kovempaa hintaa lipuista kuin lappeenrantalaisilta, niin se hiukan kyllä arveluttaa... Syrjintää?

Peli sanoi:
Ei sillä biisillä nyt mitään merkitystä ole, mutta jos vierasjoukkueen kannattajilta pyydetään kovempaa hintaa lipuista kuin lappeenrantalaisilta, niin se hiukan kyllä arveluttaa... Syrjintää?
No onpas teillä ollut huono matka. Toivotaan, että ensi vuonna helpottaa.
Kysyttiinkö siellä lipunmyynnissä oikein, että kumpaako kannatat. " Ai Vilppaan Viikinkejä, no se on sitten 5 euroo lisää"
Lippujen hinnathan on selvästi näkyvissä, joten tuskin niitä on ylitetty. Olisiko jollekin ryhmälle ollut vaikka alennettuja sponsorilippuja? Vaikuttaa provokazioonelle.

Peli sanoi:
Ottelulippujen hinnat:
C-katsomo 15€
A-katsomo 10€
D-/Tuolikatsomo 7€
Alle 7-vuotiaat lapset ilmaiseksi.
Tässä on lappeenrantalaisten hinnat. Lisäksi poikkeuksellisesti tällä viikolla opiskelijat ja eläkeläiset pääsevät tuolikatsomoon 4 eurolla.
Mihin näistä tuli Vilpas-lisä? Epäilen koko juttua.

No onpas Salolaisille ottanut koville tämän kertainen tappio!

Timi sanoi:
No onpas Salolaisille ottanut koville tämän kertainen tappio!

Mulle on aivan sama tuleeko tappio vai ei, kommentoin vaan sitä vierasjoukkueen sisääntulobiisiä... Se ei ainakaan näin ensikertaa kyseisen biisin kuulleen korviin kuullostanut kauhean hyvältä... Tää on tätä perus foorumikirjoittelua koko viestiketju :D

Tähän musiikkiaiheeseen. Itse otan ainakin innolla vastaan, jos pelin dj viitsii soittaa jotain muutakin kuin räppiä. Niinkin hieno laji kuin koris on, niin mua on aina häirinnyt se, miksi ihmeessä lajiin on leimattu niin vahvasti tämän tyylisuunnan musiikki, jopa niin vahvasti että sitä soitetaan peleissä vaikka vain marginaaliryhmä katsomossa tykkää kyseistä musiikkia kuunnella. Ja nyt odottelemaan hanakkia vastalauseita koriksen parissa kasvaneilta junioreilta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.