Vs: Maraton jatkuu: ToPo-Kauhajoen Karhu Kisahallissa pe 12.3.
Videoilta ei juuri näkynyt kuin highlightseja. Olen siis todella pahoillani, että söhäisin tällaista ampiaispesää erehtymällä haukkumaan Golsonia, joka on nähtävästi saavuttanut jonkinlaisen puolijumalan aseman Kauhajoella. Itse olen aina pitänyt puolustusta tärkeänä osana koripalloa, enkä ole erehtynyt pitämään jotakuta erinomaisena pelaajana, vaikka tekeekin kaksinumeroisia lukemia, jos samalla päästää suurinpiirtein saman tai enemmän vastustajalle. Mutta siinä Oranssipaita on oikeassa, että yhden ottelun perusteella ei pidä tehdä liikaa yleistyksiä. Reggielle näkyy tulleen 23 ottelussa vain neljä hutia teholukeman perusteella. Puolustusta tilastot eivät näytä.Oranssipaita sanoi:Itse en tätä peliä livenä nähnyt, mutta Golsonin haukkuminen paskaksi YHDEN ottelun perusteella, ei kovin suurta asiantuntemusta minussa herätä. Jokainen on tietänyt, ettei puolustus ole Reggien parhaita puolia, mutta hän on useasti ratkaissut pelin komeilla yksilösuorituksilla. Ja nimenomaan viimeisellä kympillä, jolloin ottelu käsittääkseni ratkaistaan. Karhulla ehkä oli vähän toiset tavoitteet(sarjapaikka) hänet palkatessaan, kuin Kouvoilla(mestaruus). Tuolta voi meidän video-osiosta vakaat ja epävakaat skuupit kattella Reggien suorituksia. Muistetaan, kuitenkin kehen verrataan (Bowman ja Jones).
Sekin on totta, että tavoite on saavutettu ja näkynee vääjäämättömästi lopuissa peleissa, vaikka toisin toivoisinkin.
Edit: Mikäs muu porukka on pitänyt Hannon noin pienissä pisteissä ja hankkinut hänelle 5 virhettä?