Koripallo.com

Memphis Grizzlies

Täysin tykon linjoilla. Jacksonin ja Morantin ympärille rakentaminen olisi täysin käsittämäton valinta, ja tarkoittaisi todennäköisesti joukkueen konttaamisen myötä joko Iisalolle kenkää tai tankkaamaan lähtöä muutaman vuoden sisällä. Kummankin herran suoritustaso on pelistä toiseen täysi arvoitus, eikä kumpikaan ole johtajatyyppi.

Itse pidin lähes varmana, että Memphis lähtisi ensimmäisenä kauppaamaan Morantia, ja itse asiassa lienee todennäköistä, että tunnusteluja on kyllä tehty. Seuraavaa osoitetta voi vaan olla hyvin vaikea löytää – pallon räpeltämistä rakastavan Morantin istuttaminen johonkin laaturosteriin on vaikeaa, ja ympäri NBA:ta kyllä tiedetään miehen lukuisat puutteet erittäin hyvin. Itse asiassa ainoa looginen rooli kaverille tällä hetkellä olisi yleisöä viihdyttävä ns. tank commander, mutta tuskin sopii miehelle itselleen. Grizzlies on hankalassa tilanteessa tämän pakkoavioliiton myötä, ja Grizzin mukana Iisalo.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.