Vs: Miami Dolphins family & NFL 06-07
Katos, tänneki saatu keskusteluu aikaan, hyvä homma. Oma lempparini Dallas pelannut älyttömän hyvin, kiitos Romon ja Owensin. Saints ollut enemmän kuin heikko tällä kaudella vaikka kauden ennakkoveikkauksissa Saints nostettiin jopa Super Bowl joukkueeksi. Eikä asiaa ainakaa auta Deuce McAllisterin loukkaantuminen loppukaudeksi. Itse pidän sitä hyvänä asiana, koska nyt Reggie Bush, lempipelaajani, pääsee pelaamaan erittäin paljon. Odotan häneltä paljon kauden edetessä.
AFC:ssä tosiaan Patriots näyttää olevan omaa luokkaansa tällä hetkellä. Itse odotan kuudennen viikon kamppailua, jossa Patriots menee Dallasiin vierailulle, siinä pelissä vasta nähdään kuinka kova Dallas oikeastaan on, koska tähän mennessä pelannut vähän heikompia joukkueita vastaan. Moni voi sanoa, että Bears ei ole heikko joukkue, mutta kyllä se tällä hetkellä on, huonon QB tilanteen takia... Toivon todella paljon, että helmikuun alussa Arizonassa nähtäisiin Patriots-Dallas Super Bowl. Viime kausina ei oikeen ole ollut minulle merkityksellisiä Bowleja...
Sunnuntain kierroksella odotan innolla Saints-Panthers peliä sekä Chargers-Broncos peliä...
Juuri luin huonon uutisen Broncos-fanien kannalta. HB Travis Henry ilmeisesti jäänyt kiinni marihuanan käytöstä, joka tarkoittaisi vuoden pelikieltoa, joka olisi todella kova kolaus Denverin hyökkäykselle, joka perustuu aika paljon juoksuun...