Koripallo.com

Miesten 1A-divisioona 2024-2025

Mielikäismartin laskut eivät päde, koska ensimmäinen ratkaiseva tekijä on keskinäisten otteluiden voittosuhde, ei korisuhde. Oulun topikissa on selitetty miten Oulu voi nousta Topon ohi, eikä siihen tarvitse miettiä korisuhteita.
Juurikin näin. Mielikäismara tehny hyvää rätinkiä mutta keskinäisten pelien vottosuhteet ratkaisevat. Mahdollisiin 20 p joukkueisiin Oulun voittosuhde parempi vain Topoa vastaan. Tilanne hieman eri jos useampi joukkue jää 20 p.

Asiaa on täällä jo vatuloitu ja arvailtu sen verran, että eikö luulisi Liiton tai jonkun Liiton toimielimen ottavan asiaa kantaa jo pian. Tai ainakin voisi todeta, että kaikki meni sääntöjen mukaisesti, jos siis meni. Olisi reilua seuroille kuin päästä irti näistä spekulaatioita ja nähdä todellinen sarja tilanteensa.
Niin, kävikö mielessä sellainen mahdollisuus, että seurat tietävät täsmälleen, mikä tilanne on? Vai uskotko tosiaan, että täällä spekuloivat seuratoimijat, ja seurat ovat täysin tietämättömiä siitä, missä mennään? Ja että tämä on pääasiallinen kommunikatiokanava seurojen ja liiton välillä?

Niin, kävikö mielessä sellainen mahdollisuus, että seurat tietävät täsmälleen, mikä tilanne on? Vai uskotko tosiaan, että täällä spekuloivat seuratoimijat, ja seurat ovat täysin tietämättömiä siitä, missä mennään? Ja että tämä on pääasiallinen kommunikatiokanava seurojen ja liiton välillä?
Mä oon aina ajatellut, että seurat ja liitto tietävät, mitä tekevät ja että kommunikaatio hoituu suoraan heidän välillään. Sä olet ilmeisesti samaa mieltä? Siksi tästä asiasta onkin ollut turha vatkata täällä Comissa vaikka onkin kivaa laittaa LaBa syntipukin jakkaralle.

Mä oon aina ajatellut, että seurat ja liitto tietävät, mitä tekevät ja että kommunikaatio hoituu suoraan heidän välillään. Sä olet ilmeisesti samaa mieltä? Siksi tästä asiasta onkin ollut turha vatkata täällä Comissa vaikka onkin kivaa laittaa LaBa syntipukin jakkaralle.
Ymmärsin siis viestisi keskeisen sanoman väärin, mitä kovasti pahoittelen. Samoilla linjoilla näemmä olemme sittenkin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.