Koripallo.com

Miesten 1A-divisioona 2024-2025

Enhän mä sanonut mitään oman joukkueen kannustamisesta. Saa äänekkäästi kannustaa. Kyllä mä seison sen takana, että on vastustajan ja pelin kunnioittamista olla soittamatta äänekkäitä torvia, kun joukkueiden parhaita kuulutetaan. Ei se mikkiä koventamalla miksikään muutu, kun noista vuvuzeloista lähtee niin kammottava ääni, että ei sen yli kuulu mikään. Kyllä niitä matsin aikana saa mun puolesta soittaa, vaikka itse en soittaisi.
Ei kannata mennä tuonne Etelä-Euroopan isoihin korismaihin ja isoille areenoille ollenkaan, jos läpi ottelun kannustaminen harmittaa.

Lahtelaisilla ei torvia ole ennen edellistä jyväkyläläisten vierailua Lahdessa ole ollutkaan, vaan ainoastaan rummut ja oma ääni. Toivottavasti ohi menevä ilmiö nuo nappia painamalla toimivat torvet.

Ei ollut jba:lla mitään palaa Lahtea vastaan. Hyvä tunnelma monnarilla ja yleisöä n. 1000. Lahti puolustuksessa ja pelikovuudessa selvästi edellä. Lahden jenkit olivat huonompia kuin kuvittelin, ei mitään asiaa korisligaan. Lehtoranta laittoi muutaman pelimiehen kolmosen,mutta onnistumisen hymyä en ole kaverilta nähnyt koskaan.
Kuvitteliko akron näkevänsä divarissa liigatason virtuoosijenkkejä? Ja vaikka niitä olisikin niin vaihtoonhan jenkit menee joka kauden jälkeen kuitenkin. Eivätkö nuo LaBan kolme lenkkiä olleet just nappihankintoja, kun hinta oli halpa ja tulosta tuli tarpeeksi joukkueelle. Siis joukkueelle eikä välttämättä heille itselleen. Mielestäni Williams on silti huonoudestaan huolimatta vahva ehdokas divarin MVP:ksi.

Eikös Williamsilla ole ainakin 1+1 sopimus? Korjatkaa tietävämmät.

Eiköhän lienetä kaikki samaa mieltä että ne paineilma-torvet ovat äärimmäisen perseestä näissä meidän pikku sisäluolissa! Kenenkään järkevän ei pitäisi niitä huudattaa.

Joo, samaa mieltä siitä, että Lahdessa onnistuttiin joukkuetta rakentaessa laittamaan pelimerkit hyvään balanssiin. Toi kotimainen osasto on niin kova, että siihen päälle ei tartte ottaa aivan ylikylän jenkkejä. Ja sit jos ois aivan kauhean dominoivat jenkit, menisivät panostukset kotimaisiin vähän hukkaan. Williamsin sopimus on 1+1. Ite oon sitä mieltä, että oletusarvoisesti 1+1 on sama kuin 1, koska noihin voi liittyä monenlaisia ehtoja, joten ei niistä osaa seuran ulkopuolella kauheasti sanoa.

Tänään torvet soi ja kannu nousee Lahdessa. Viime vuoden tapaan Jba ottaa finaaleissa 3-0 turpaan.
Lahti vahvistaa ensi kaudeksi rivejään omilla kasvateillaan, Pöllällä ja Luukkosella.

Mä taas aattelin että Pöllä ja Alanen siirtyisivät Lahteen.
Rahalla on yllättävän suuri vaikutus....Toki suunniteltu rooli ja peli-aika joukkueessakin ratkaisee, tuleeko signauksia.
Laba tarvitsee (jos noustaan) ensi kaudeksi 4 hyvää jenkkiä, 1-2 kotimaista lisää, toinen mielellään jopa avarin pelaaja. Nykyisistä vaikea sanoa , ketkä jatkavat uraansa liigassa, jos noustaan. . Kuukkasella ja Kilpisellä viellä vuosipari uraa jäljellä ? Oma veikkaus että Saarijärvi ja Karvonen lopettavat ja jatkavat siviilihommissa ? Lehtoranta ? Lähdetniemi?
Nuoremmista muutama toki voi liigassakin olla mukana. Valkama varmaan palaa Ouluun.....
Saa nähdä.....
Tänään hieno peli tulossa, lähtekäähän hallille !

Kyllähän se näin on, että divari on sellainen sarja, että korisliigasta tippuneen ja sinne takaisin pyrkivän seuran sekä muun sarjan välinen tasoero on helposti niin hurja, että finaalit ovat aikamoinen ylijuoksu.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.