jiiri sanoi:Namika olisi tarvinnut Carteria, joka loukkaantui eka puoliskolla. Toivottavasti ei mitään vakavaa, vaikka mies kannettiinkin pukukoppiin.
Haades sanoi:Pyrintö II osaa olla säännöllisen epäsäännöllisesti hankala vastus joukkueelle kuin joukkueelle, tämä on todistettu tällä ja ainakin parilla edellisellä kaudella. Vaikka Tarmo on ollut viime aikoina nosteessa, niin en pidä Pyrinnön voittoa mitenkään yllätyksenä.
Noin isoa marginaalia en kyllä odottanut, eilen veikkasin 12 pisteen voittoa. Aina ei natsaa. Kent saattaa olla divarissa kelpo vahvistus, mutta jääköön tämä statement vielä tarkkailuun.
PikkuMikko sanoi:Luultavasti Pyrintö II on todella kova divarissa loppukauden mun saivat tosien jenkinkin sinne. Kasvattajaseura maksaa tällä hetkellä sitten palkkaa kuudelle ulkomaalaiselle kun on vielä se yksi tanskalainenkin.
Jumppahuiti sanoi:Ja harvemmin näkee yhtä apaattista valmentajaa kuin Mäki-Tulokas. Pari kertaa innostui tuomioita kommentoimaan, muuten murjotti penkillä ja pelaajat pelailivat miten huvittaa. Mutta jos jotain positiivistakin, niin muuten heitot ohi sutinut Kauhanen suoritti pelin komeimman donkin.
Kyllä EMT yleensä ainakin kotimatseissa on hyvinkin aktiivinen ja äänekäskin, nyt tuntuu vain siltä että hän tunnusti tosiasiat. Lainaus Uusima lehdestä, EMT: " En halua hirveästi selitellä, enkä luetella joukkueemme sairaslistan tietoja. Olin itse tänään joukkueemme tervein kaveri. Saimme matkaan vain seitsemän pelaajaa, joilla niilläkin oli melkein kaikilla jotakin kolhuja. Liitto antaa sakot jos kokoonpanossa ei ole kahdeksaa pelaajaa. Niinpä Tony Lindo lähti Porvoosta Räpän pelin jälkeen Tampereelle ja otti Mikael Holmeen mukaansa. He tulivat vähän ennen peliä ja säästyimme sakoilta".turjake sanoi:Kyllä Honsun Laine pystyy olemaan passiivisempi kuin EMT. Menee peli miten tahansa, ei tule aikalisiä eikä vaihtoja, ei mitään. Ja unohtelee pelaajia penkin päähän.