Koripallo.com

Miesten EM-karsinta 2011

Status
Viestiketju on suljettu.

Jay

Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Kuten Bulls mestaruusvuosinaan. Peli ei kulje aloittajilta, joten laitetaan Bueschlerr jen kentälle. =)

Voittivat perkele!

Jay

Jee ! Ja torrenttia nettiin ja linkkiä tänne kiitos ! sport-scenen.net ;)

84:83 päätty. Virtasen ja Leen tärkeet vaparit sisään lopussa. Unelma elää vielä!

Sasua jännitti tuo haastattelu selkeesti enempi kun itse peli! Jäätävä jätkä kentällä!

Hyvin roikuttu Suomelta!

Tuntui koko ajan siltä, että Israel vie ja Suomi vaan roikuu, mutta helvetin hyvin Suomella hermo piti ja arvokas voitto Suomelle.

Dettmannille annan suuren kiitoksen siitä, että luotti niihin miehiin loppuun asti, jotka Suomen pelissä mukana pitivät ja nyt se kannatti!

Joku Reggie Miller, Michael Jordan tai Kobe Bryant jos siellä penkillä olisi ollut homehtumassa, niin sitten ois voinut laittaa kentälle ja käskeä heittämään se game winner sisään. Rannikkoa ei ollut tänään tarvetta sinne laittaa, mutta turha siitä nyt on enää kiistellä. Voitto tuli ja se kelpaa mulle

Jay

Onhan joku 100 megan uppikaistalla laittanut matsin jonnekin eetteriin jo, onhan?!!?

Jay

Donopa sanoi:
Joku Reggie Miller, Michael Jordan tai Kobe Bryant jos siellä penkillä olisi ollut homehtumassa, niin sitten ois voinut laittaa kentälle ja käskeä heittämään se game winner sisään. Rannikkoa ei ollut tänään tarvetta sinne laittaa, mutta turha siitä nyt on enää kiistellä. Voitto tuli ja se kelpaa mulle

FU !

No ei kai =) hyvä voitto.

Loistava voitto tiukkaan paikkaan ja millä miehityksellä!!! Luulin aina, että Dettman oli Kaikki pelaa -ajattelun vastustaja, mutta olin väärässä. ;D ;D ;D

Jay sanoi:
Onhan joku 100 megan uppikaistalla laittanut matsin jonnekin eetteriin jo, onhan?!!?

Jep. Ois kiva nähdä ne edellisetkin pelit. Mulla ei oikein toi sport-scene -sivusto pelitä, en tiedä miksi.
Regannu sinne jo kahteenki kertaan. Ja nyt ei hyväksy salasanaa taas ollenkaan. Ärsyttävää.

Joku joka pelin näki, voisi kertoa kuinka herra A. Nikkilä pelasi.

Jay

tekno sanoi:
Loistava voitto tiukkaan paikkaan ja millä miehityksellä!!! Luulin aina, että Dettman oli Kaikki pelaa -ajattelun vastustaja, mutta olin väärässä. ;D ;D ;D

Joo nuori suomi ja fairplay ja kaikki huilaa ja pelaa ainakin yhden neljänneksen-ajatukset takaisin maajoukkueeseen !

Jes!!!! Kova peli! Paljon onnistujia: Junnu, Pete, VeMä, Sasu, "Päällikkö", Loviisan Pommittaja, jne... Osoitettiin, että ilman Rannikkoakin Susilauma voi pärjätä. Kakkospaikkaan on vielä ainakin hyvät ja realistiset tsäänssit. Sudet ulvoo, Suomi voittaa! Näihin tunnelmiin...

Jay

JustinCase sanoi:
Jep. Ois kiva nähdä ne edellisetkin pelit. Mulla ei oikein toi sport-scene -sivusto pelitä, en tiedä miksi.
Regannu sinne jo kahteenki kertaan. Ja nyt ei hyväksy salasanaa taas ollenkaan. Ärsyttävää.

Joku joka pelin näki, voisi kertoa kuinka herra A. Nikkilä pelasi.

Minulla on kolme invitea jäljellä sinne. Ehkä se auttaisi asiaan ? Laita privaa, jos kutsu kiinnostaa...

"The current bencher account limit (499) has been reached. You can still get in with an invite."

Status
Viestiketju on suljettu.