Koripallo.com

Miesten EM-karsinta 2011

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

No niin hei! Tänään taas peli! Eiköhän viritellä keskustelut taas! :)

Tänään saa nuoret pelaajat nousta esille, koska monet ovat sairastuvalla. Jännittää, että miten käy pelin!

Peli tosiaan tanaan taalla Latviassa - taas olisi tarkoitus kavella tuonne Areenalla ottelua kuvaamaan.

Mielenkiintoista nahda onko Rannikko tai Kotti pelikunnossa - pelaajia varmasti kaivattaisiin ainakin penkille, jos ei aloitukseen pysty.
Mutta nuoret pelasivat sen verran OK Espoossa etta kylla niittenkin kanssa voisi peliin aika luottavaisena lahtea.

Viime ottelun jalkeen varmasti joukkueessa hyva tunnelma - ja jos saadaan hyva alku illan otteluun niin uskon Suomen vievan voiton taalta kotiin.

(jos netti-yhteydet hallilta toimii - niin yritan jotakin 'live' videota laittaa sielta illalla...katsotaan)

X-it Spook

Jay

Löysihän se Suomi - Israel-matsi jo tuonne sport-sceneenkin. Saattaa noilla nopeuksilla olla jo ensi viikolla matsi katseltavissa =)

Koripallomaassa kun tämänpäiväinen matsi on, niin saattaa jopa löytyä toimiva streamikin? Suomessa ( teknologian takapajulassa ? ) on turha mistään livestreameista haaveilla.

Jay sanoi:
Löysihän se Suomi - Israel-matsi jo tuonne sport-sceneenkin. Saattaa noilla nopeuksilla olla jo ensi viikolla matsi katseltavissa =)

Koripallomaassa kun tämänpäiväinen matsi on, niin saattaa jopa löytyä toimiva streamikin? Suomessa ( teknologian takapajulassa ? ) on turha mistään livestreameista haaveilla.

Toivotaan, että löytyy streami! Se olisi hienoa.

Jay

GooGaBu sanoi:
Peli tosiaan tanaan taalla Latviassa - taas olisi tarkoitus kavella tuonne Areenalla ottelua kuvaamaan.

Mielenkiintoista nahda onko Rannikko tai Kotti pelikunnossa - pelaajia varmasti kaivattaisiin ainakin penkille, jos ei aloitukseen pysty.
Mutta nuoret pelasivat sen verran OK Espoossa etta kylla niittenkin kanssa voisi peliin aika luottavaisena lahtea.

Viime ottelun jalkeen varmasti joukkueessa hyva tunnelma - ja jos saadaan hyva alku illan otteluun niin uskon Suomen vievan voiton taalta kotiin.

(jos netti-yhteydet hallilta toimii - niin yritan jotakin 'live' videota laittaa sielta illalla...katsotaan)

X-it Spook

I´ll be waiting for your "live" feed !

Fighter2 sanoi:
Toivotaan, että löytyy streami! Se olisi hienoa.
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Basketball.html

Tuolta ajattelin ainakin itse illalla katsella josko toimivaa kuvaa löytyisi.

peru sanoi:
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Basketball.html

Tuolta ajattelin ainakin itse illalla katsella josko toimivaa kuvaa löytyisi.
Kiitos tuosta linkistä! :)

Vielä pitäisi tunti jaksaa odottaa ennen kuin alkaa Latvia Suomi ottelu. Suomella ilmeisesti Möttölän,Koposen ja Haanpään lisäksi Rannikko sivussa joten nyt taas pitää muitten ottaa entistä suurempaa roolia kentällä. Viime pelissä Salin pelasi niin hyvin että ansaitsee kyllä päästä tänään kentälle. Vaikka olen Kataja fani niin en silti ymmärrä että miksi Kanervo oli viime pelissä avausviisikossa? No Suomella on sen verran hyvä JOUKKUE että ihan sama ketkä ne siellä kentällä pelaavat. Uskon että Suomi sai viime pelistä niin paljon itseluottamusta että se siivittää voittoon tänään! Uskon että kolmikko Lee, Huff ja Petri Pistol Pete Virtanen ratkaisevat ottelun Suomelle! TAISTELE KATAJA EIKUN SIIS SUOMI!!!!!!!! ;) 8]

Voisiko joku israel-suomi pelin ladannut pistää videon jakoo johonkin? itse en pääse enää kirjautumaan sport-scene sivustolle :-\

Veikkaan Suomen avauksen olevan seuraavanlainen:
PG Iisalo
SG Salin
SF Huff
PF Kotti
C Lee

YoungHoop sanoi:
Veikkaan Suomen avauksen olevan seuraavanlainen:
PG Iisalo
SG Salin
SF Huff
PF Kotti
C Lee

Mietin just samaa ja päädyin (melkein) samaan:

Kanervo
Iisalo
Huff
Kotti
Lee

Puolituntia ylösheittoon!

tosiaan Mottola, Haanpaa, Koponen ja Rannikko poissa pelista...
Riga Arenaan pressi-tuolissa istuen .. Suomi lammittelee kentalla... 27 minuuttia pelin alkuun!
Porukkaa ainakin Lahdesta paikan paalla...

Ei taida valitettavasti meikalaisen 'live-stream' toimia taalta... olisi ollut kiva laittaa haastattelut suorana taalta Suomeen.
Yritetaan ensi kerralaa uudestaan...

Hikinen ilta tiedossa Riga Areenalla.. ulkona vielakin kuumaa.. areenalla hieman viileampaa...

Hei, tuo stream, mikä tuolla linkitettiin, ei toimi minulla ainakaan. Toimiiko jollakulla muulla?

:S Pakko nähdä peli!!

Edit. Ei kun heh, se taitaakin alkaa vasta vähän myöhemmin..?

Fighter2 sanoi:
Hei, tuo stream, mikä tuolla linkitettiin, ei toimi minulla ainakaan. Toimiiko jollakulla muulla?

:S Pakko nähdä peli!!

Ei toimi mullakaan. Haluisin kyllä itsekkin nähdä ottelun!

KATAJA_AINA sanoi:
Ei toimi mullakaan. Haluisin kyllä itsekkin nähdä ottelun!

Siis tuolla sivulla lukee, että alkaa 21.15 lähetys. Ja ollaan kummatkin maat kesäajassa GMT +3. Eli meilläkin se alkaa vasta 21.15? :D Kö?

One minute to go until tip-off!!!

Laittakaa pätäkkää peliin niin sitten näkyy ainakin maksullisessa nettipalvelussa Viasatilla.

Eli ottelu alkaa 20.30 mutta tuo streami rupeaa näyttämään ottelua 21.15??

KATAJA_AINA sanoi:
Eli ottelu alkaa 20.30 mutta tuo streami rupeaa näyttämään ottelua 21.15??

No tuskin.. :D Mutta en mä tiedä..?! Haha. En mä tiedäääää. Tahdon vain toimivan streamin... :(

Status
Viestiketju on suljettu.