mortzi sanoi:Minun mielestä parhain yleisö on ehkä karkkilassa
Mitä nyt Compon sitä live-seurantaa seurasin, ei mielestäni sieltä kuulunut äänen ääntä
mortzi sanoi:Minun mielestä parhain yleisö on ehkä karkkilassa
Hector sanoi:Mielestäni Uudessakaupungissa on paras yleisö.
TOP 3 parhaat kotiyleisöt on Karkkilassa (IKLU-katsomo), Helsingissä (Beach Boys) ja Uudessakaupungissa, mutta järjestystä on vaikea arvioida koska jokainen ottelu on niin erilainen (keskiviikkopelit ja suuret voitot / tappiot hiljentää yleisöä aika paljon)mortzi sanoi:Minun mielestä parhain yleisö on ehkä karkkilassa tai sitten helsingissä. Hiljaisin on ehdottomasti porvoossa.
reb sanoi:Mitä nyt Compon sitä live-seurantaa seurasin, ei mielestäni sieltä kuulunut äänen ääntä![]()
Nike sanoi:TOP 3 parhaat kotiyleisöt on Karkkilassa (IKLU-katsomo), Helsingissä (Beach Boys) ja Uudessakaupungissa, mutta järjestystä on vaikea arvioida koska jokainen ottelu on niin erilainen (keskiviikkopelit ja suuret voitot / tappiot hiljentää yleisöä aika paljon)
HARKKA sanoi:Kysynpähän alkuun että ootteko kiertäny kaikki ottelupaikkakunnat läpi kun pystytte arvioimaan?
Högfors Red Star sanoi:Olisin erittäin mielissäni saadessani tietää perusteet, miksi IKLU-katsomo on tuolla mainittu. Tämä ei sitten ole mitään oman egon boostailua, vaan ihan rehellisesti haluan kuulla perusteet, sillä omasta mielestäni kyseinen katsomo ei ole mitenkään kummoinen ollut viime aikoina.
Nike sanoi:Niin kuten tuossa taisin epäselvästi mainitakin, niin jokainen matsi on erilainen ja yleisön metelitaso riippuu paljolti viikonpäivästä ja kotijoukkueen päivästä. Nyt kun Compo on lievästi sanoen syöksykierteessä, on myös IKLU-katsomo varsin vaitonainen (kuten koko karkkilalaisyleisö), mutta sanotaanko että alkukauden menestyksen myötä meteliä irtosi myös IKLU-katsomosta.
Nyt kannustus on kääntyny lähinnä P.Pekkolan mollaamiseen tai IKLU:n poppoo ei ole vaivautunut edes paikalle, mukaan lukien hra Högfors Red Star, jota en ainakaa itse nähnyt keskiviikon Torppa pelissä![]()
Siemenlinko sanoi:Joensuussa hiljaisinta, vaikka on kyllä aika paljon porukkaa ollu.
Hector sanoi:Täälläkö hiljaisinta? Oletko paikan päällä käynyt?
Nike sanoi:Nyt kun Compo on lievästi sanoen syöksykierteessä, on myös IKLU-katsomo varsin vaitonainen (kuten koko karkkilalaisyleisö), mutta sanotaanko että alkukauden menestyksen myötä meteliä irtosi myös IKLU-katsomosta. Nyt kannustus on kääntyny lähinnä P.Pekkolan mollaamiseen tai IKLU:n poppoo ei ole vaivautunut edes paikalle, mukaan lukien hra Högfors Red Star, jota en ainakaa itse nähnyt keskiviikon Torppa pelissä![]()
Hector sanoi:Täälläkö hiljaisinta? Oletko paikan päällä käynyt?
IKLU-katsomo2 sanoi:Ainakin omasta mielestäni joukkueen menestys ei ole ollut ratkaisevassa osassa ainakaan IKLU-katsomon ääntelyyn. Suurempana syynä pidän naurettavan suurta keskiviikkopelien määrää. Tämä luo sen illuusion, että taso olisi laskenut. Arkena vain osa porukasta pääsee paikalle ja suuri osa niistä jotka saapuvat lähtevät kesken pelin treeneihin.
Lauantaipelejä odotellessa....
PS. mielestäni kannustus ei ole kääntynyt Pasi Pekkolan mollaamiseen vaan ennemminkin pois siitä. Sitä, vaikuttaako tähän Pasin vähäinen pelaaminen, en lähde arvailemaan. Kentällä on nykyään pari kotimaista keitä tekisi mieli mollata enemmänkin... noh se siitä.
Nike sanoi:Niin mainitsinki tuossa jo että viikonpäivällä on myös merkitystä, mutta hra IKLU-katsomo2 halusi väkisin hieman vääristää tuota tekstiä leikkaamalla juuri sen lauseen pois lainauksesta. Mitä Pekkolaan tulee, niin kyllä Pasia on mollattu vähintäänkin samaan malliin kuin aiemmin, pelasi hän sitten tai ei.