Ei, ei.KäKKänen sanoi:Mr and Mrs Smith
Bad Boys1 ja 2
Tässä listassa on sotkettu loisto elokuvia ja täyttä roskaa niin että sattuu...KäKKänen sanoi:White Chicks
Shanghai noon ja Knights
Rush Hour 1 ja 2
Ocean's eleven ja twelve
Paha Pukki
Kuudes mies
John Q
Poliisiopisto 1,2,3,5,6 (4 ja 7 ei oo nii hyvii ku noi muut)
Saw
Perhe on painajainen ja Painajainen perheessä
Eddie
Beverly Hilssin kytät
Rankkaa peliä
Eraser
Johnny English
Taikatossut (korisleffa)
Mr and Mrs Smith
the pacifier
S.W.A.T
Päätään Pidempi
pitkä kuuma kesä
Training Day
Kill Bill
Bad Boys1 ja 2
Ransom - Lunnaat
Kuudes aisti
Mafiaveljet
Face off
Mikey
Pahat pojat
Ace ventura 1 ja 2 (ja kaikki muut Jim Carreyn leffat)
siinä on vain hyvin hyvin pieni osa hyvistä leffoista
tarkotat varmaan tolla "täyttä roskaa" elokuvia: kuudes mies, White Chicks, Eddie, Päätään pidempi....ym...jeesjees sanoi:Tässä listassa on sotkettu loisto elokuvia ja täyttä roskaa niin että sattuu...
No kattelen oikeastaan ihan kaikkea laidasta laitaan. Mutta laitan tähän nyt pari vanhaa lempparia.KäKKänen sanoi:niin ja ValTimo sinulta haluan kysyä samaa eli mitkäs leffat kuuluvat suosikkeihisi...???
Sinun listasta laatuelokuvia:KäKKänen sanoi:tarkotat varmaan tolla "täyttä roskaa" elokuvia: kuudes mies, White Chicks, Eddie, Päätään pidempi....ym...
joo mä tiedän mulla on paska maku niin ne kaikki on ainaki väittänyt, mutta en mä vaan tiedä miksi pidän noista älyttömistä naurukomedioista....
mutta mutta oletkos nähnyt tota White Chicksii, jos et nii suosittelen (siinä on minun mielestäni maailman paras näyttelijä eli Marlon Wayans)
niin ja mitkäs elokuvat ovat sinun mieleesi...???
en ole nähnyt noista kun, Fight clubin ja Pulp Fictionin, siitä jo voi päätellä että sinun elokuvamakusi on todella HYVÄ koska nuo ovat yksiä parhaita leffoja mitä olen kuunaan nähnyt....jeesjees sanoi:Omia suosikkeja olen muistaakseni tänne jo listannutkin, mutta laitetaan muutama:
Apocalypce Now
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Snatch
Pulp Fiction
Fight Club
Se7en
Butterfly Effect
Kyllä kai jokaisen elokuvamaku on hyvä, makuasioitahan nämä ovat.KäKKänen sanoi:en ole nähnyt noista kun, Fight clubin ja Pulp Fictionin, siitä jo voi päätellä että sinun elokuvamakusi on todella HYVÄ koska nuo ovat yksiä parhaita leffoja mitä olen kuunaan nähnyt....
(minä unohdin laittaa nuo listaani, ilman muuta ne kuuluvat sinne)
no nii tietysti..jeesjees sanoi:Kyllä kai jokaisen elokuvamaku on hyvä, makuasioitahan nämä ovat.