Koripallo.com

Miten saada rohkeuttaa ajoihin?

En oiekin uskalla ajaa korille. Miten saisin rohkeutta jamiseen? Pelkään, että minut työnnetään sivuun ja murran jalan yms. Tänään uskalsin aja apelissä ,mutta minua täräytettiin kyynerpäällä selkään. Auts! Mitä tehdä? ???

älä pelkää

Vs: Miten saada rohkeuttaa ajoihin?

Anna vain mennä täysillä ;)

rohkeesti vaa ajat vaik sattuu. Hyväl tuuril kori ja vapari pääl. Ratkasu kyky tekee hyvän pelaajan(omasta mielestäni)

Urheilija ei tervettä päivää nää. ;D

Pienessä nousuhumalassa ajoihin tulee kummasti rohkeutta. Tämä neuvo on suunnattu lähinnä vanhemmille pallisteille.

Et siäkään Tru Warier kovin viksu kaveri ole kun kysyjä on ilmeisesti syntynyt vuonna 95 eli täyttää 12 niin sinä ehdotat jo kännejä. Ei ole lainkaan hauskaa. Näin ne teiniraskaudet lisääntyvät. Kiitos Tru :'(

Liskokulta sanoi:
Et siäkään Tru Warier kovin viksu kaveri ole kun kysyjä on ilmeisesti syntynyt vuonna 95 eli täyttää 12 niin sinä ehdotat jo kännejä. Ei ole lainkaan hauskaa. Näin ne teiniraskaudet lisääntyvät. Kiitos Tru :'(
Tru Warier sanoi:
Tämä neuvo on suunnattu lähinnä vanhemmille pallisteille.

Eipä kestä, lisko kulta.

Hyväksyä se, että välillä korin alla voi sattua. On sen syynä sitten kyynärpää, työntäminen tai nilkan nyrjähdys.

Se ei voita, joka ei pelaa.

fo sho

dynastY sanoi:
Hyväksyä se, että välillä korin alla voi sattua. On sen syynä sitten kyynärpää, työntäminen tai nilkan nyrjähdys.

Se ei voita, joka ei pelaa.

Korttelikorista?

asennetta, asennetta, asennetta. Harjoitusta. Halua tehdä pisteitä, halua voittaa peli. Psykkaa itseäsi niillä. Älä pelkää - kipua tai blokkia. Niitä tulee jos on tullakseen, etkä voi sille mitään. Voitontahtosi pitää saada kovemmaksi. Sillä voitat kipukynnyksen. Sitten vaan treeniä, treeniä, treeniä: ajoja eri kulmista, erilaisia heittoja ajon päätteeksi. Hookeja, pienempiä "zippauksia", suoria nostoja, jne. ja kummallakin kädellä. Tee kuitenkin sama liike parikymmentä peräkkäin, jotta saat ajojen päättämiseen automatiikkaa. Eli tästä tulee hyvin äkkiä sellainen 500 - 1000 suorituskerran harjoitusetti, mitä pitäisi vetää läpi niin usein kun siihen on tilaisuus - niitä on paremmin kesällä, jos et satu olemaan kenttämestarin tyttö, ja pääset siten tekemään treenejä vuorojen päätyttyä.

L.Deng sanoi:
Aja vain. Menee syteen tai saveen.

Sankari avasi sitten uudelleen keskustelun johon on viimeksi kirjoitettu lokakuussa 2007.. Voi olla, että neuvosi ei ehkä koristyttö95:sta saavuta enää, mutta toivotaan että hän ottaa ohjeet tosissaan :)

muaki vähä pelottaa ajaa korille joskus kun luulen että jään blockkiin mut nyt mä annan mennä vaan! Ja nyt teen suurimman osan pisteistäni ajamalla korille eli anna mennä vaan!!!! (eikä se mailma siihen kaadu jos jää blockkiin) :)

ane15 sanoi:
muaki vähä pelottaa ajaa korille joskus kun luulen että jään blockkiin mut nyt mä annan mennä vaan! Ja nyt teen suurimman osan pisteistäni ajamalla korille eli anna mennä vaan!!!! (eikä se mailma siihen kaadu jos jää blockkiin) :)
"Jään blockkiin"?

Was?

tiedät kuka

tajusit varmaan, että kyse oli blockatuksi tulemisesta tai sitten olen itsekkin ihan ulalla

Goforit

Koristyttö95 sanoi:
En oiekin uskalla ajaa korille. Miten saisin rohkeutta jamiseen? Pelkään, että minut työnnetään sivuun ja murran jalan yms. Tänään uskalsin aja apelissä ,mutta minua täräytettiin kyynerpäällä selkään. Auts! Mitä tehdä? ???

Bones will heal, glory is forever.

tajusit varmaan, että kyse oli blockatuksi tulemisesta tai sitten olen itsekkin ihan ulalla

niin mä tarkotin että jos jään blockkiin

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.