En oiekin uskalla ajaa korille. Miten saisin rohkeutta jamiseen? Pelkään, että minut työnnetään sivuun ja murran jalan yms. Tänään uskalsin aja apelissä ,mutta minua täräytettiin kyynerpäällä selkään. Auts! Mitä tehdä? ???
Liskokulta sanoi:Et siäkään Tru Warier kovin viksu kaveri ole kun kysyjä on ilmeisesti syntynyt vuonna 95 eli täyttää 12 niin sinä ehdotat jo kännejä. Ei ole lainkaan hauskaa. Näin ne teiniraskaudet lisääntyvät. Kiitos Tru :'(
Tru Warier sanoi:Tämä neuvo on suunnattu lähinnä vanhemmille pallisteille.
dynastY sanoi:Hyväksyä se, että välillä korin alla voi sattua. On sen syynä sitten kyynärpää, työntäminen tai nilkan nyrjähdys.
Se ei voita, joka ei pelaa.
fo sho sanoi:Korttelikorista?
Aja vain. Menee syteen tai saveen.Koristyttö95 sanoi:Auts! Mitä tehdä? ???
L.Deng sanoi:Aja vain. Menee syteen tai saveen.
"Jään blockkiin"?ane15 sanoi:muaki vähä pelottaa ajaa korille joskus kun luulen että jään blockkiin mut nyt mä annan mennä vaan! Ja nyt teen suurimman osan pisteistäni ajamalla korille eli anna mennä vaan!!!! (eikä se mailma siihen kaadu jos jää blockkiin)
Koristyttö95 sanoi:En oiekin uskalla ajaa korille. Miten saisin rohkeutta jamiseen? Pelkään, että minut työnnetään sivuun ja murran jalan yms. Tänään uskalsin aja apelissä ,mutta minua täräytettiin kyynerpäällä selkään. Auts! Mitä tehdä? ???
tajusit varmaan, että kyse oli blockatuksi tulemisesta tai sitten olen itsekkin ihan ulalla