Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Kyllä Suomi.En tiedä voittiko Suomi, mutta Bosnia hävisi.
En mä tätä kyllä näe minään joukkueen voittona. Paljon vapaamatkustajia eikä heistä muuta kuin haittaa. Itsekritiikkiä pitäisi olla sen verran että sanoo ettei ole mitään annettavaa tällä tasolla.Kyllä Suomi.
On tää hieno laji ja on Susijengi vaan hieno joukkue. 33 minuuttia taisi olla surkeinta susipalloa vuosikymmeneen. Tämän jälkeen jätkät sitten aloitti pelaamisen. Bosnia teki viimeisen 7 minuutin aikana 10 pistettä, Suomi 30. Olihan tämä nyt oikeasti yksi huikeimpia nousuja ikinä!
Niin, koripallotteluissa käy usein niin, että muutama yksilö ottaa ohjat käsiinsä ja ratkaisee ottelun. Tämä oli huikeimpia nousuja mitä Susijengiltä on nähty, mutta voit puolestani angstata ihan niin paljon kuin huvittaa.En mä tätä kyllä näe minään joukkueen voittona. Paljon vapaamatkustajia eikä heistä muuta kuin haittaa. Itsekritiikkiä pitäisi olla sen verran että sanoo ettei ole mitään annettavaa tällä tasolla.
Ei tässä mistään angstaamisesta ole kyse vaan kaameiden tosiasioiden purkamisesta. Nuo muut ei mitään ohjia olisi käsiin kyennyt ottamaan ja eihän kukaan ajattele ettei ollut hienoa kun voitto tuli. Tässä vaan tulee esiin se pääsyy minkä takia ei millään voi odottaa että turnauksessa voisi pärjätä kauhean pitkälle. Avainpelaajien jälkeen ei tasoero seuraaviin saisi olla mitä hyvänsä. Omissa papereissa Bosnia sekä sössi voittonsa että Suomen 4 avainpelaajaa oli liikaa heille lopulta.Niin, koripallotteluissa käy usein niin, että muutama yksilö ottaa ohjat käsiinsä ja ratkaisee ottelun. Tämä oli huikeimpia nousuja mitä Susijengiltä on nähty, mutta voit puolestani angstata ihan niin paljon kuin huvittaa.
Olin vahvasti ollut siinä uskossa, että kisapaikka on edelleen omissa käsissä. Kuitenkin tänään tuota lohkon sarjataulukkoa katsoessa huomasin, että mikäli Tsekki palloilee viimeiset pelit puolivaloilla ja häviää molemmat pelinsä niin silloinhan edes voitot Ranskasta ja Venäjästä eivät riittäisi Suomelle, jos Venäjä voittaa Bulgarian. Tällöinhän Tsekki, Suomi ja Venäjä olisivat tasapisteissä ja keskinäisissä peleissä Tsekillä 3 voittoa, Venäjällä 2 ja Suomella 1 ja näin ollen Suomi jäisi ulos kisoista, eikö? Toivottavasti kuitenkin Tsekillä sen verran ammattiylpeyttä, että voittavat Bosnian kotonaan niin panokset säilyvät loppuun asti.