Ja minähän olen musiikin ystävä, monenlaisen. Joskus on tullu räpätystä haukuttua, mutta voisiko tämä kuvastaa Susijengin arvontaonnea. Se puuttuva palanen, eli Filippiinit
Onko vielä mahtavampaa, kun saadaan Jordani- ja Nokia-fani Brädi mukaan!
Oikeesti, aivan mahtava biisi, toimii ihanille naisille (tästä on kokemusta lähes yhtä paljon ku Tamilla, sori jos harmittaa), äitille(niin se ykköstyyppi vaa), lapsille.. Kaikille koristyypeille!
Lätkähokitoimittaja Kunnas oli tarkistanut asian FIBA:n konttorilta ja arvonta menee todellakin niin, että eurooppalaisia huippumaita ei haluta samaan lohkoon:Hätäisempi voisi myös tulkita tämän niin, että Suomea ei lasketa eurooppalaiseksi joukkueeksi?
Jännäksi menee, mahtaako tänään pari tasoittavaa riittää?
Ja en usko ollenkaan, että joku huomaisi minun perjantaina humalassa kirjoitelleen.
Pitää itsekin lähteä iltapäivällä saunaan!
Nyt näin lohkoarvontojen alla hiipii mieleen ajatus, että tuo FIBA:n puskista vetämä parittomat & parilliset jako ei voi kyllä olla pitkän aikavälin ratkaisu (kilpailullisesta näkökulmasta).
Jos tuolla mentäisiin jatkossa, niin eikö käytännössä kaikilla parittomien korien joukkueilla olisi kannustin tippua tahallaan yhtä alempaan koriin.
-> Kieltämättä haiskahtaa hiukan näiden kisojen erikoistapaukselta: Saadaan FIBA:n kannalta mieluisemmat lohkot tai jotain
No nyt on kaikki TÄRKEÄT paikalla! Onkohan jo kovasti saunottu?
Olikos itse Pakiaion Manny paikalla? Sentään joitain urheilijoitakin.