Koripallo.com

Moderoinnin toimenpiteet

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
En tietysti voi neuvoa, mutta lähtökohtaisesti Suomen suosituimman urheilupalstan, eli Jatkoajan foorumin, miesten ja naisten urheilu on eritetty toisistaan.
Ihan hyvä niin. Me muodostamme omat moderoinnin ja ylläpidon linjamme, emmekä kopioi niitä muualta. Mutta varmasti alkuvuosista asti foorumia seuranneena olet huomannut, että foorumilla on Naisten sarjat ja maajoukkue, jossa keskustelu näistä aiheista ensisijaisesti on käyty.

Jos jossain vaiheessa ylläpidön toiveissa on kasvattaa foorumin lukijakantaa, niin tätä voisi koittaa harkita myös tällä palstalla.
Se että yhdessäkään viestissä ei saisi mainita naisurheilua kuin yllä olevassa osiossa ei nähdäksemme ole sellainen strategia, jolla kasvatettaisiin foorumin lukijakuntaa. Päinvastoin.

Naisurheilun vähättelyn ja ihan suoranaisen misogynian (vielä tuulahduksella homofobiaa) välinen raja on ilmeisen häilyvä.

Asiaton käytös.
Kiitos vastauksesta. Olen samaa mieltä kansanne, on erinomainen asia, että naisurheilulle on omat aiheensa ja palstat. Mutta kommentoimassani "NCAA" keskustelussa suurin osa viesteistä alkaa olemaan tyttöjen koripalloa, joten siksi kysyinkin asiallisesti, jos miesten ja tyttöjen urheilun voisi keskusteluissa erottaa toisistaan. Se palvelisi lukijoita, ja ihmiset löytäisivät helpommin siihen keskusteluun, joka heitä kiinnostaa.

Pahoittelen huonoa yleistietämystäni, mutta tämä "misogynia" minulle hieman outo termi, joten en osaa vastata siihen kun en ymmärrä mitä se tarkoittaa. Todennäköisesti kyseessä siis keksimällä keksitty woke-ajan termi..? Homofobiasta turha edes puhua, mä olen pukuhuoneissa sen verran vuosien aikana imenyt kullia, että minusta on aika hankala saada homofoobikkoa....

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Tällaiselle linjalle sitten piti lähteä... asiattomasta käytöksestä varoitus @Katselija123

Tuliko varoitus siis homofobiasta vai siitä, että tunnustin harrastaneeni homoseksuaalisia suhteita? Lähinnä kiinnostaa sen takia, että osaan jatkossa välttää kyseistä aihetta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.