Koripallo.com

MU 17 SM 2024-2025

Sarjataulukko näyttää tällä hetkellä aikalailla siltä mitä odotettiinkin. Topo taistelee välierä paikasta, ja mahdollisesti Benjaminin kannattelemana Ura Basket kutittelee mahdollisuuksia välieriin. Tampere, Turku ja KTP ovat kaikki tällä hetkellä aika hyvässä tilanteessa. HNMKY 09 vaihtelee loukkaantumisien / sairauksien myötä.

Nuoriso tosiaan pärjää hienosti vanhempaa ikäluokkaa vastaan.

Tampere kuitenkin juuri niin kova, kuin kauden alussa ennustin.

Hienoa, että Turku on saanut itsensä kasaan viime kauteen verrattuna. Vaikka uusi kokemattomampi päävalmentaja päätyi Turulle, silti he ovat pärjänneet paremmin kuin mitä olisin uskonut. Sellman, Koivisto ja Tokgöz ovat vahva kolmikko jota on vaikea pysäyttää jos kaikki pelaavat samaa aikaa. Sen huomasin kun olin katsomassa Helsingissä Turun peliä. HNMKY taas olen pettynyt, sillä odotin Mäkelänrinteen kautta tulevan taidokkaita nuoria seuraan pelaamaan ja taistelemaan paikastaan Märskyyn. Niitä ei siellä hirveästi ole kuitenkaan, sillä ulkopaikkakuntalaisia ei siirtynyt Märskyyn opiskelemaan paitsi tietääkseni Uusikaupungista poika.

Oma veikkaukseni meni suhteellisen v*tuilleen. Kolme top 4 joukkuetta veikkasin oikein mutta ToPon veikkauksen heitin aivan persuksilleen. Ei ole kehumista muidenkaan joukkueiden sijoituksista:rolleyes:. Mutta nyt kun kevät aurinko paistaa niin kunnon koriskevätkin alkaa-. Playoff parit YMCA Tampere-Turun NMKY ja KTP-ToPo. Otteluparit ovat todella tasaiset joten omat veikkaukset ovat välieriin että Turku vie oman ottelusarjan niukasti 2-1. Toki olen samaa aikaa sitä mieltä myös että Tamperekin voi voittaa sarjan yhtä hyvin kuin Turkukin. Ja KTP vie 2-0. Finaalissa siis KTP-Turun NMKY. Olisi kiva kuulla teidänkin veikkaukset:)

Keijonen, oletko mahdollisesti Tampereelta? Vai muuten vaan olet koomikko? Sillä sait minut ainakin nauramaan veikkauksellasi. Topo häviää kaikki pelit. Turku-Tampere 2-1. Ktp turku voi mennä kumpaan suuntaan vaan.

Keijonen, oletko mahdollisesti Tampereelta? Vai muuten vaan olet koomikko? Sillä sait minut ainakin nauramaan veikkauksellasi. Topo häviää kaikki pelit. Turku-Tampere 2-1. Ktp turku voi mennä kumpaan suuntaan vaan.
Loppupeleissä olkoon ihan mistä vain kotoisin. Olen hyvin innoissani kuinka tasainen tämä vuoden ja viime vuoden top4 joukkueet ovat. Kumpikin välierä ottelusarja tulee olemaan hyvin mielenkiintoinen ja tasainen. Tästä tulee mahtava kevät!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.