Itse olen käsittänyt, että Suomen kolmanneksi ylin sarjataso ei ole kutsusarja, vaan jokaisen sinne halajavan joukkueen pitää itse haluta, ja ansaittava, paikkansa sinne. Joko nousemalla sarjatasolta ylemmälle vuosittain, tai sitten pikapassilla jonon ohi villillä kortilla. Villi korttikaan ei ole ihan villi, vaan siinäkin on pisteytettävät kriteerit jotka pitää täyttää. Aikuisten sarjapaikathan vahvistellaan kaiketi jo Vapun tienoilla, ja jos Driveä on perusteltu tänä keväänä, niin ei varmaan ole aikataulut kohdanneet, kriteeristöstä nyt puhumattakaan.
Mielenkiinnolla odotan itsekin, että koska ja missä näitä Driven poikia nähdään miesten divareissa pelaamassa. Ei ole epäilystäkään etteivätkö pelaajat miesten divareihin kuuluisi. Itse asiassa väitän, että monet näistä olisivat jo tällä kaudella vakiorotaatiossa M1A:ssa ja varsinkin M1B:ssä jossain muussa seurassa. Itseasiassa näillä pelaajillahan on kokemusta jo kolmelta viime kaudelta 1A:sta yhteensä noin 50 pelin verran. Mutta hyvällä prosentillahan Graham on kasvattejaan saanut NCAA puskettua, niin varmasti sellaisesta haaveileville Drive on hyvä ja oikea paikka, ja miksei muillekin.