Kun kenttä liikkuu, niin syöttöjä syntyy. Espanja sumputti suhteellisen helposti Tumpin sisäänajossa ja se mahdollisti avoimet heitot. Samoinkuin Suomen nopea hyökkäys.gage sanoi:Hirvonen 13 syöttöä! Järvi taisi parantaa eilisestä aika lailla? Eilen +/- jotain -20, tänään kelpo suoritus.
Jogimage sanoi:Näkiskö näitä matseja jostain fiksusti? Joku näköjään päättänyt ettei fiban youtubessa saa suomalaisille suomen pelejä näyttää ja kiinnostus koko homaan suli saman tien. Ois kyllä ollu hieno matsi nähdä tuo espanja
Nikkarinen oli hyvä puolustuksessa, takamies parista se enemmän ohjaava. Tumppi enemmän on hyökkääjä, mut ei huono puolustaja. Koko Suomen puolustuksen arvosanaksi voi helposti antaa 8.Herkku sanoi:Entä minkä painoarvon voitossa annat Nikkarisen puolustuspelille?
Älypeli sanoi:Tulipa nähtyä sekin päivä että Suomi voittaa Espanjan koriksessa. Huhhuh! Lauri Markkanen on seuraava NBA supertähti.
jalkapallossa tää on varmaan ihan totta eikö niin ,onhannopeaa sanoi:Nopeita oppimaan ;D
PikkuMikko sanoi:Ainakin itse katsoin illan Latvia - Slovenia pelin fiba.com sivulta. Jokaisen ottelun alla on boxscore jne erilaisiaklikkejä, mm livestream. Ja ihan Suomen rajojen sisältä katsoin.
Oli virhe tai ei, niin viheltävä tuomari ei sitä pysty tarkkaan näkemään asemastaan espanjalaisen selän takana.Nordis sanoi:http://areena.yle.fi/1-3064184
Tuosta voi kohdasta 1:48 alkaen jokainen päätellä itse, kuinka paljon Nikkarinen näytteli tilanteessa. Ilmiselvä hyökkääjän ja tuomarin virhe.
titta83 sanoi:Osaako vieras09 tai joku muu laittaa samanlaisen linkin kuin Israel pelistä. Näkis ees jälkikäteen pelin. Fiban sivun kautta ei onnistu.
PikkuMikko sanoi:Ainakin itse katsoin illan Latvia - Slovenia pelin fiba.com sivulta. Jokaisen ottelun alla on boxscore jne erilaisiaklikkejä, mm livestream. Ja ihan Suomen rajojen sisältä katsoin.
Siis vain SUOMEN matsit ovat estettyjä Fan seat sopimuksen vuoksi. Muu maailma kyllä näkee! Me kyllä muiden maseja Suomes.PikkuMikko sanoi:Ainakin itse katsoin illan Latvia - Slovenia pelin fiba.com sivulta. Jokaisen ottelun alla on boxscore jne erilaisiaklikkejä, mm livestream. Ja ihan Suomen rajojen sisältä katsoin.
manzu sanoi:ps. Jupen kaltaisia puolustajia suomalaiskoripalloon syntyy yksi 20 vuoteen.