Koripallo.com

MVP 2012

Kuka on MVP vuosimallia 2012? (äänestys: 23.2.)

• Äänestäjiä
    71
Vs: MVP 2012

Viimeiset lauseet kertoivat kaiken tarvittavan.

"This is not the award I want ultimately. I want that championship. And that is all that matters to me. Thank you."

Topic lukkoon.

301865_441033069258556_367810133247517_1531035_1351887149_n.jpg

tumblr_m3x02oxAdh1rpznnqo1_400.png

Mä vain haluun kysyy yhden asian:

Missä ****ssa luuraa se niinsanottu MVP, kun tosipelejä skulataan?

Missä???

MVP on runkosarja-palkinto ja kaikki tietää mitä LeBronille tapahtuu kun pleijarit alkaa. Sen ei kuulukaan vaikuttaa MVP-valintaan, sillä kyse on runkosarjasta. Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama vaikka LeBron sais ton pystin joka kausi, kovia lukujahan tuo noissa tyhjänpäiväisissä täytematseissa latoo ja niistä tuota palkintoa kaiketi jaetaan.

On a serious note; mikäli pleijarit päättyy ennen finaaleja, saa LeBron takoo runkosarjassa 35-15-15 -luvut jos haluaa MVP-pokaalin vielä nähdä.

Miumau sanoi:
Mä vain haluun kysyy yhden asian:

Missä ****ssa luuraa se niinsanottu MVP, kun tosipelejä skulataan?

Missä???

Edelleen...missäs se sinun "the real MVP" Kobe on sitten ollut parempi kuin LeBron? Miksi sitten ei tämä "the real MVP" ottanut peliä haltuun vaan teki molemmissa peleissä 20pts FG ollessa 16-43? + siihen vielä se ekasta pelistä tullut mukava blowout... ::)

Kuhan vain kysyin Miumaulta kun hän se jokaisen pelin jälkeen kyseenalaistaa Lebronin MVP-palkintoa ja se kuittaus oli tarkoitettu hänelle...en todellakaan ala haukkumaan Kobea heti huonoksi kun hän jossain pelissä ei loista nii hyvin tai vertaa Lebronia ja Kobea...ellei joku väitä Koben olleen se parempi vaihtoehto MVP-palkinnolle joka pelin jälkeen. Joten Miumau, me kyllä kuulimme jo mielipiteesi asiasta ja kaikilla saa olla oma mielipide, mutta sitä ei tarvitse jankuttaa :)

Tony Parker on oikea MVP, tämä yksi taas jänisti viime yönä ja täten Miami hävisi jälleen Pacersille!

Niin....Lebronistahan tämäkin tappio johtui...kuten kaikki muutkin tappiot tähän mennessä ::)

Trölli sanoi:
Tony Parker on oikea MVP, tämä yksi taas jänisti viime yönä ja täten Miami hävisi jälleen Pacersille!
Kuvaisin Waden toimintaa mieluummin turhautumiseksi ja turhaksi valittamiseksi kuin jänistämiseksi...

Mokeski sanoi:
"The Real MVP" on kyykyttänyt Clipsuja tehoin 26/10/2/2/2 ja 18/5/3/2.

Mikä helvetin perversio kaikilla on tuoda tätä Kobe vs. LeBronia jatkuvasti esille?

Niin no jos katsotaan vaikka Lebronin tilastoja New Yorkia vastaan, 29/8/7, 27/4/4, 32/8/5, 19/7/9 ja 32/4/3 ;) En todellakaan jaksaisi jatkaa Kobe vs Lebron keskustelua, mutta jotkut henkilöt ottavat sen aina esille sanomalla kuinka Lebron ei ansaitse MVP ja että se kuuluisi Kobelle jne...Jos Kobe olisi vienyt tämän vuoden MVP:n, niin en minä olisi täällä valittamassa asiasta aina kun mahdollista. Voisin kerran sanoa oman mielipiteeni asista, mutta en ainakaan vähättelisi Kobea. MVP olisi voinut tänä vuonna olla aika moni muukin kuin Lebron, se on totta. MVP:tä tärkeämpi on kuitenkin myös Lebroninkin mielestä se sormus, joka taitaa jäädä tänä vuonna saavuttamatta ellei koko joukkue ala ryhdistäytyä... :-\

VilpasFtw sanoi:
Edelleen...missäs se sinun "the real MVP" Kobe on sitten ollut parempi kuin LeBron?

Ei ole minun "real MVP". Se palkitaan vasta ensikuussa, ja sen etunimi alkaa T-kirjaimella ja sukunimi... hmm...niin, D:llä vai P:llä?

Spurs on kyllä ainakin minulle ehkä se todennäköisin joukkue mestariksi, ellei OKC pysty viemään Westin finaaleja. Todennäköisesti finaalissa ovat Spurs ja toivottavasti Heat (pahalta kyllä rupeaa näyttämään jos ei voittoa tule game 4:sta)...Ja siitä mikä sinun real MVP olikaan nii joo olin näköjään jostain muistanut että se olisi ollut Kobe... my bad :D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.