Koripallo.com

NAISTEN 1.DIV 2005-2006

Näkijä

Ques sanoi:
Miten niin?

Divari oli korkeatasoisempi kuin monen aikaisempana kautena.

Tiedoksi epäilijöille: Tämä oli ensimmäinen kerta kun kirjoitan aiheesta tälle nettisivustolle. Jos joku muu on asioista samaa mieltä niin....jokainen miettiköön itse. En pidä siitä, että jos asiallisesti (kuten mielestäni tein ja perustelin) kirjoittaa mielipiteensä, heti lytätään mustamaalaajaksi. Minun mielestäni asia on niin kuin kirjoitin, kaikella kunnioituksella HNMKY:a kohtaan.

Kuitusen asenteessa on mielestäni parantamisen varaa, koska välillä tuntuu, ettei hän keskity pelaamiseen täysillä, vaan menee kentälle pelailemaan. Jos hän lopettaisi joukkuekavereiden kommentteihin ja huuteluihin vastaamisen ja keskittyisi enemmän pelaamiseen, hänellä olisi todella potentiaalia. Nyt hän käyttää paikat, jotka tarjotaan, mutta mikä olisikaan lopputulos, jos hankkisi itselleen koko ajan paikkoja täydellä tehollaan?

Ja olen todellakin edelleen sitä mieltä, että divari ei tänä vuonna noussut korkeuksiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös