Vs: Naisten SM-sarja 2013-14
catzfan sanoi:
arrowin hyökkäys hämmästyttää. itse en ole hyökännyt muita seuroja vastaan. ainoastaan pääkaupunkiseudun media on ihmetyttänyt.
mutta arrow lataa täys-laidallisen catzia kohtaan. mikähän mahtaa mättää? itse olen koripallon puolesta.
Täyslaidallisen Catzia kohtaan? Kuinka harhainen mielikuvitus täytyy olla, että kykenee löytämään sellaista aiemmasta tekstistäni? Olen todennut kaksi tosiasiaa:
1) Catz on pelannut koko sen ajan, kun on suomalaisen naiskoriksen huipulla ollut, sarjan suurimmalla tai toiseksi suurimmalla budjetilla.
2) Jos merkittävä osa Catzin rahoituksesta tulee venäläisiltä tai ainakin vahvoja Venäjä-kytköksiä omaavilta sponsoreilta kuten Helsingin Sanomat on kertonut, Venäjän ruplan raju heikkeneminen ja idänkaupan hiipuminen tulevat todennäköisesti pitkittyessään vaikuttamaan naisten liigajoukkueista erityisesti Catzin rahoitukseen.
Tässä ei ole puolikasta sanaa kritiikkiä Catzia kohtaan. Idioottejahan seurassa oltaisiin, jos tarjolla olevaa sponsorirahaa ei otettaisi vastaan. Eikä se, että Catzilla on ollut varaa rakentaa toimiva organisaatio ja hankkia sekä huippupelaajia että -valmentajia ole todellakaan muilta joukkueilta pois. Mutta jos Catzin budjetista häviää yhtäkkiä merkittävä summa rahaa, sillä luultavasti tulee olemaan myös vaikutusta koko sarjan voimasuhteisiin. Tätäkö ei olisi saanut sanoa ääneen, tai muuten se on Catzia vastaan hyökkäämistä?
Itsehän ehdit tälläkin foorumilla ilakoimaan helsinkiläisten kiekkoseurojen putoamista jatkosta. Ilkeämpi voisi kysyä, että miten se koripalloon liittyy?
Taas asiasta kolmanteen, vaikka Harrisonin toilailut on Suomessa jo toilailtu, niin Fiba on lätkäissyt hänelle kansainvälistä pelikieltoa 8.12. saakka.