Jippiaijee
Vs: Naisten finaalisarja 2009 Catz - Espoo Team
Teillähän on Suomen paras kolmostykki siellä. Turha selitellä. Hyvä Espoo!
Teillähän on Suomen paras kolmostykki siellä. Turha selitellä. Hyvä Espoo!
Casio sanoi:Catz-kannattajien itsevarmuus on sen verran ylitsevuotavaa, joten olisi pelkästään mielenkiinnosta hauska nähdä mitä foorumeilla tapahtuu jos tuleekin pataan. Tuleekohan yhtä tekonokkelia kissalaumavertauksia kuin hehkutuksissa? Ainakin PeMy:n pari aurinkolasein varustettua hymiötä veikkaisin tulevan. 8]
Lauseen irroittaminen asiayhteydestä on hyvä ja perinteinen keino provoilulle, varsinkin jos ei itse keksi mitään kirjoittamista.psykologiaa sanoi:Catzin nettisivut syyttävät tuomareita. Viime hetkillä oli 5 sekunnin rike jäänyt huomaamatta molemmilta tuomareilta! Tämä antaa nyt jossiteltavaa ottelun lopputuloksesta.
Tällaista tämä finaalisarjan psykologinen sodankäynti on...
manzu sanoi:Catz oli uuden kokemuksen edessä ja haastajasta Espoosta on nyt tullut takaa-ajettu
Espoo Team ansaitsi voittonsa.
Eero A sanoi:Eikös näitä Englannin kaatajia istunut siellä Catzin penkillä viheltelemässä,kun Rinta nakutteli alkuun malliksi muutaman kolkin?
räpellystä ? itse en kutsuisi Catzin tasokasta peliä miksikään räpellykseksi! et ole tainnut olla paikan päällä seuraamassa miten Catzit ovat kaataneet joukkueen toisensa perään ja uskon että espoo kaatuu vieläImre sanoi:Mielenkiintoinen tilastollinen yksityiskohta tässä ottelussa oli se, että pelitilannepisteet menivät tasan 48-48. Vapaaheittoviivalla sarjan 2. paras vaparijoukkue voitti sitten sarjan 2. heikoimman vaparijoukkueen kolmella korilla.
Ei Catzin peliesitys lopultakaan poikennut kauden peleistä, samanlaista räpellystähän se on ollut, nyt vaan vastustaja sattui olemaan parempi. Johan edellisessä kohtaamisessa Espoo vei peräti 27 hyökkäyslevyriä, mutta ei silloin onnistunut tätä hyödyntämään. Nyt Ipe vihdoin oli tajunnut, miten Catz kaadetaan. Sama voi hyvinkin toistua huomenna.
Daemon sanoi:räpellystä ? itse en kutsuisi Catzin tasokasta peliä miksikään räpellykseksi! et ole tainnut olla paikan päällä seuraamassa miten Catzit ovat kaataneet joukkueen toisensa perään ja uskon että espoo kaatuu vielä![]()