catzfan sanoi:ulkomaalaisten lukumäärä? ehkä kolme. minulla on kuitenkin ehdotus, mikä voi naurattaa. joka pelissä kolmas jakso pelataan vain
kotimaisilla pelaajilla. naurakaa jos haluatte, mutta miettikää mahdollisuuksia.
raappa sanoi:Itse en ole näisten Korisliigaa seurannut toistaiseksi ollenkaan, joten kysymys: Pystyykö pelejä näkemään netitse mistään? Voisiko Fanseatin saada näyttämään myös naisten pelejä? Vois ihan mielenkiinnosta joskus jonkun pelin katsoa ja katsoa innostaisiko rueta seuraamaan enemmänkin...
Vaapsahainen sanoi:Catzilla on ollut neljä vahvistusta viimeksi kaudella 2007-2008, joten käyttämäsi sanamuoto "jo useana kautena" on mielestäni melko epätarkka.
Nopeasti katsottuna ainaki tämän kauden lisäksi kausilla 14-15, 12–13 ja 10-11 on ollut neljä ulkomaalaista kokoonpanossa samaan aikaan. Kyllä, lasken Reshetkon ulkomaalaispelaajaksi, sillä eihän hänellä Suomen passia ole.Vaapsahainen sanoi:Catzilla on ollut neljä vahvistusta viimeksi kaudella 2007-2008, joten käyttämäsi sanamuoto "jo useana kautena" on mielestäni melko epätarkka.
jeesjees sanoi:Nopeasti katsottuna ainaki tämän kauden lisäksi kausilla 14-15, 12–13 ja 10-11 on ollut neljä ulkomaalaista kokoonpanossa samaan aikaan. Kyllä, lasken Reshetkon ulkomaalaispelaajaksi, sillä eihän hänellä Suomen passia ole.
Ensiksi on sanottava, että minun puolesta jokainen pitäköön joukkueessaan niin montaa vahvistusta kuin haluaa, sillä Naisten Korisliigassa ei taida mitään sopimusta edes olla. Lähinnä otin kantaa juuri tuohon Vimpelin parjaamiseen, sillä Catz ei mielestäni eroa siitä mitenkään.Mac sanoi:Mites Sarcevic, Clark tai Conerly? Heilläkään ei taida olla passia kenelläkään eikä heitäkään ulkomaalaisiksi lasketa, vahvistusten määrässä.
Tosin ulkomaalaisia pelaajia he toki ovat.
PS. En muuten menisi Lenan passittomuudesta enää takuuseen.
catzfan sanoi:mikä sai kurjen lähtemään mukaan? epätoivoinen pelastusyritys vai uudet lupaavat juniorit?
catzfan sanoi:kaikilla huippuseuroilla on jenkkinsä. edelleekin olen sitä mieltä, että yksi kierros pelkästään kotimaisilla olis jotain.