15k isompi kun kouvottarilla?.Paljos PeKan budjetti on? Se auttaa kun joukkueessa on 4-5 suomen naisten maajoukkuepelaajaa + 3 jenkkiä.
15k isompi kun kouvottarilla?.Paljos PeKan budjetti on? Se auttaa kun joukkueessa on 4-5 suomen naisten maajoukkuepelaajaa + 3 jenkkiä.
Noista maajoukkuepelaajista osa ovat kotkalaisia, jotka eivät ole Suomessa pelannut missään muualla kuin kotikaupungissaan. Ja osa maajoukkuepelaajista ovat useamman vuoden nyt pelannut Kotkassa. Pakko Kotkassa on jotain muuta tehty oikein kuin vain palkka, kun näyttää viihtyvän. Kotka kuulemma kiva kesäkaupunkiPaljos PeKan budjetti on? Se auttaa kun joukkueessa on 4-5 suomen naisten maajoukkuepelaajaa + 3 jenkkiä.
Just näin. Erittäin hyvä kommenttiNoista maajoukkuepelaajista osa ovat kotkalaisia, jotka eivät ole Suomessa pelannut missään muualla kuin kotikaupungissaan. Ja osa maajoukkuepelaajista ovat useamman vuoden nyt pelannut Kotkassa. Pakko Kotkassa on jotain muuta tehty oikein kuin vain palkka, kun näyttää viihtyvän. Kotka kuulemma kiva kesäkaupunki![]()
Ebtn pöljä ei kyllä riitä edes vähääkään haastamaan pekaa.Hienoa, että yllätyksiä tulee. Toivotaan, että myös välierissä sellaisia nähdään. Sarjan loppu ja puolivälierät muuttivat voimasuhdearvailuja ja nyt näyttäisi PeKa vahvalta. ToPo oli yllättävän tiukilla Nokian kanssa, vaikka saikin Tyson-Thomasin takaisin viimeisiin peleihin. Honka ja EBT voivat puolivälierien perusteella kuitenkin aivan hyvin menestyä seuraavallakin kierroksella.
Siis et mene paikan päälle koska sysipaskalle vihellykselle buuattiin?. #herkkänahkaEBT pisti PeKan ahtaalle kotimaisella tyttöjoukkueellaan. Kotkalainen yleisö noudattaa vanhaa tapaansa buuamalla voimakkaasti, kun Kosonen rikkoi viimeisellä minuutilla EBT:n kolmosen heittäjää. Olin ajatellut, että Kotkaan voisi mennä katsomaan jonkun pelin, mutta tämä ratkaisi, en mene.
Se on timon veljen tyttöOnko Emma Lampén Timolle sukua?
Kannattaisi mennä. Steveco Areenalla oli ihan hyvä meininki, eivätkä läheskään kaikki katsojat ole Kotkasta, vaan naapuripaikkakunnilta Haminasta ja Pyhtäältä käydään myös PeKan peleissä. Umpikotkalaiset taisivat ollaan samaan istumassa perse jäässä tappiollisessa Veikkausliiga-avauksessa Arto Tolsa -areenalla. Kosonen olisi itse asiassa ansainnut ne buuaukset, niin typerä kyseinen virhe oli noin kokeneelta pelaajalta. EBT nousi toivottomalta näyttäneeltä takamatkalta lähes rinnalle repimällä ja raastamalla kaikkien sääntöjen vastaisesti, koska tuomarit sallivat sen. Niin pitikin tietysti pelata. PeKan kokemuksella ei moisia pallonmenetyksiä ja sekoiluja pitäisi silti tulla.EBT pisti PeKan ahtaalle kotimaisella tyttöjoukkueellaan. Kotkalainen yleisö noudattaa vanhaa tapaansa buuamalla voimakkaasti, kun Kosonen rikkoi viimeisellä minuutilla EBT:n kolmosen heittäjää. Olin ajatellut, että Kotkaan voisi mennä katsomaan jonkun pelin, mutta tämä ratkaisi, en mene.
Se on timon veljen ty
Emma on Timon pojan, Kristian Lampenin tytär….Se on timon veljen tyttö
Selvä.Emma on Timon pojan, Kristian Lampenin tytär….
Aika kaukaa olet katsonut. Istuin muutaman metrin päässä kentästä ja näin, että PeKan Devon Brookshire on reilusti pidempi Kososta. Pelaajaesitteeseen merkitty 190 cm pitää paikkansa, olen itse seisonut 186 senttiä pitkänä Devonin vieressä ja hän kyllä oli selvästi pidempi, eikä ollut korkokenkiä jalassa vaan tossut.PeKan ja EBT:n matsin pelaajista pisin näytti kaukaa katsottuna olevan 183 cm Kosonen, ihan B-tyttöjen SM.sarjan näköistä ellei tietäisi olevan aikuisten sarjaa...
Tämä tuomarilinja tuntuu valikoituneen jo puolivälieristä alkaen ja sehän palvelee nimenomaan EBT:n pelityyliä. Ei voi suoranaisesti edes sanoa, että saa pelata kovaa vaan lähinnä heitetään sääntökirja roskiin.Kannattaisi mennä. Steveco Areenalla oli ihan hyvä meininki, eivätkä läheskään kaikki katsojat ole Kotkasta, vaan naapuripaikkakunnilta Haminasta ja Pyhtäältä käydään myös PeKan peleissä. Umpikotkalaiset taisivat ollaan samaan istumassa perse jäässä tappiollisessa Veikkausliiga-avauksessa Arto Tolsa -areenalla. Kosonen olisi itse asiassa ansainnut ne buuaukset, niin typerä kyseinen virhe oli noin kokeneelta pelaajalta. EBT nousi toivottomalta näyttäneeltä takamatkalta lähes rinnalle repimällä ja raastamalla kaikkien sääntöjen vastaisesti, koska tuomarit sallivat sen. Niin pitikin tietysti pelata. PeKan kokemuksella ei moisia pallonmenetyksiä ja sekoiluja pitäisi silti tulla.
Tarviitko nenäliinan....nyyyhEBT pisti PeKan ahtaalle kotimaisella tyttöjoukkueellaan. Kotkalainen yleisö noudattaa vanhaa tapaansa buuamalla voimakkaasti, kun Kosonen rikkoi viimeisellä minuutilla EBT:n kolmosen heittäjää. Olin ajatellut, että Kotkaan voisi mennä katsomaan jonkun pelin, mutta tämä ratkaisi, en mene.