Vs: Naisten maajoukkuekesä 2012
Haukka-45 sanoi:
Googabu kuulostaa vähän huolestuneelta. Väsymystä seuraa osalle joukkueesta siitä, että Luxemburgin kotimatka venyi maanantai-iltapäivään lentosählinkien vuoksi.
Kotivoitot ovat välttämättömät.
KAIKKI keskiviikkona kannustamaan tätä mahdollisuuksien joukkuetta!
Kaatuihan Latviakin, kun kotiyleisö kannatteli mielettömällä vimmalla!
Huolestunut ja huolestunut... itse tietenkin aina naen pelin vain kameran lavitse, joten koko-kuvaa en saa siita miten peli sujuu.
Mutta Italiaa ja Kreikkaa vastaan naytti etta ajoittain kotijoukkueet pystyivat 'nollaamaan' Suomen hyokkayksen aivan taysin ja ajauduttiin hataisiin heittoihin..
Mutta sitten molemissa peleissa oli myos jaksoja joissa Suomi iski hyvin ja napsi pisteita hyvaan tahtiin..
Peli-otteiden pitaa olla tasaisempia kuin noissa kahdessa pelissa jos voitot kotona halutaan ottaa.
Etela-Euroopan kuumuus myos vaikutti joihinkin pelaajiin enemman kuin toisiin - ja se nakyi vasymyksena ottelun edetessa (toisaalta itseanikin alkoi vasyttaa 37 asteen helteessa ja minun ei tarvinnut juosta kentan paasta toiseen!!).
Toivotaan etta Valtti-Areenan(??) korit ovat Susille tuttuja ja heitot uppoavat sisaan ...
Vasymysta joukkueella tosiaan saattaa olla matkustuksen jalkeen - mutta jos Maanantaina palaa takaisin niin on siina viela kaksi paivaa ennen pelia, pitaisi olla tarpeeksi.
Itse tulen seuraamaan loput ottelut Tulos-Seurannan kautta - Suomessa pelattavista otteluista on yleensa aika mahdotonta loytaa streamia.