Koripallo.com

Namika Lahti 2006-2007

meinashan kyllä mennä aamumurot nenään kun luin uutisen Akin lähdöstä.. vuodessa onnistu pelaamaan kyllä paikkansa mun koris sydämmeen.. <3

minkähänlaista roolia Aki pääsee pelaamaan Ruotsissa kun samaan joukkueeseenhan oli ostettu kaks muutankin isoa miestä.. minkä tasosia, niin siitä ei mitään tietoa

http://www.ess.fi/Article.jsp?article=104400&category=26&main=21&days=0&dept=2

Teemun mietteitä päivän Etelä-Suomen Sanomissa.

Ensimmäinen harjoitusottelu pelataan Syyskuun alkupuolella. Paikka ja vastus ei jutusta selvinnyt.

N.Robinson sanoi:
Kuka olisi hyvä vaihtoehto Ulanderin korvaajaksi? Kenties joku kotimainen? Ei kiitos jenkkejä!! ??? ???

Eipä tule mieleen muita kuin Matinen, Tenngren ja Kaunisto. Kaikkien hintalappu taitaa olla ihan jotain muuta kuin jenkin hintalappu. Matinen voisi kyllä olla mielenkiintoinen vahvistus.

Jenkeistä päättelisin, että Namikan rahatilanne ei ole mikään hyvä. Namikan jenkkikolmikko on luultavasti Korisliigan halvin ulkomaalaistrio.

Kovasti onnitteluja Namikan neuvottelijalle, jos on onnistunut saamaan Lee Scruggsin torihinnoilla. Todella kova pelaaja ja jos tulee vielä halvalla niin onnittelut Lahteen!!

Ketku

Rebound sanoi:
http://www.ess.fi/Article.jsp?article=104400&category=26&main=21&days=0&dept=2

Teemun mietteitä päivän Etelä-Suomen Sanomissa.

Ensimmäinen harjoitusottelu pelataan Syyskuun alkupuolella. Paikka ja vastus ei jutusta selvinnyt.

Jutussa Teemu ihmettelee että miten joku jengi saattaa ottaa neljäkin vahvistusta porukkaan...Samaan hengenvetoon itse sanoo,että heillä on kolme ja Ulanderin tilalle otetaan ehkä neljäs.
Moralisti.

gladiator sanoi:
Kovasti onnitteluja Namikan neuvottelijalle, jos on onnistunut saamaan Lee Scruggsin torihinnoilla. Todella kova pelaaja ja jos tulee vielä halvalla niin onnittelut Lahteen!!

Joo eiköhän toi Scruggs ole suht kallis suomen mittakaavassa, mutta Holmes ja Bograkos varmaan 2000-2500 euron jenkkejä..

jaakko1 sanoi:
Highpost, halvempia halvempia varmasti. Tuskin kumpikaan saa kahta tonnia.

Oisko noin, itse olen aina aatellut että alle kahden tonnin tänne ei kukaan jenkki lähde palloa pompottelemaan. Bograkos voi kyllä hyvinkin olla alle kahden tonnin miehiä, sen verran mitätön on miehen CV.

edit: Tuli tossa mieleen, että veikkaajassa taisi 90-luvulla olla joku juttu jossa puhuttiin 2000 dollarin(taitaa olla reilusti alle 2000 euroa nykyään?) ikäänkuin olevan minimipalkka tänne tuleville jenkeille. Siitä kai jäänyt tuo mielikuva.

Kuulisitpa mitä Cummingsille maksettiin, kun hän ensimmäistä kertaa Lahteen tuli. Huhuja olen nimittäin kuullut :)

jaakko1 sanoi:
Kuulisitpa mitä Cummingsille maksettiin, kun hän ensimmäistä kertaa Lahteen tuli. Huhuja olen nimittäin kuullut :)

Kerro toki lisää :)

Ja kaikki kolme jenkkiä saapuivat eilen Lahteen. Ehkä pieni yllätys että näin kävi ;D

Rebound sanoi:
Kerro toki lisää :)

Ja kaikki kolme jenkkiä saapuivat eilen Lahteen. Ehkä pieni yllätys että näin kävi ;D

onneksi näin tänä vuonna. ;D vieläkin pelottaa kun muistelee viime kauden alkua...

Nyt on sitten jenkit saapuneet, ja edessä kova kuntokuuri. Toivotaan, että sopeutuvat hyvin joukkueeseen ennen kuin tosipelit alkaa.

http://www.ess.fi/Article.jsp?article=105526&category=26&main=21&days=0&dept=2

Kuebler on edelleen ilman sopimusta, kun ei näköjään mennytkään Honkaan. Näinköhän hinta putoaisi syyskuuhun mennessä niin paljon, että tekisi paluun Lahteen?

Juu.. Kuebler sais kyl tulla takas!!
Tässä Namikan harjoituspelejä

Pe 1.9 klo 18.30 Namika - BC Nokia ( Lahden urheilutalo )
Ma 4.9 klo 18.30 Namika - Pyrintö ( Orimattilan Urheilutalo )
Ke 6.9 Klo 18.30 Namika - HNMKY ( Lahden urheilutalo )

Tämä on taas erittäin huono merkki, kun joukkue valmistautuu kauteen pelaamalla divarijoukkueita vastaan. Odotukset eivät ole olleet näin matalalla varmaan koskaan.

jaakko1 sanoi:
Tämä on taas erittäin huono merkki, kun joukkue valmistautuu kauteen pelaamalla divarijoukkueita vastaan. Odotukset eivät ole olleet näin matalalla varmaan koskaan.
Ööö... Viimeksi viime kaudella. Ainakin "asiantuntijoiden" papereissa.

Kyllähän viime kaudella pudotuspelipaikkaa pidettiin hyvinkin mahdollisena, mutta välieriin pääsyä ei osattu toivoakaan. Tällä joukkueella pudotuspeleihin pääseminen tulee olemaan huomattavasti vaikeampaa kuin välieriin pääsy viime kaudella. Olen tosin aika varma, että ainakin ulkomaalaisten osalta kokoonpano tulee muuttumaan kauden aikana huomattavasti.

Näytti olevan jenkit tänää kauppatorilla.. Scruggs ei oo ainakaa treenannu kesälomalla. Pelaajakorttiin ilmoitettu paino 98kg ei taida pitää paikkaansa? 110 lähempänä tällä hetkellä. Bograkos ja Holmes näytti ihan timmeiltä :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.