Koripallo.com

Namika Lahti - Joensuun Kataja keskiviikkona 28.2.07 Urkilla klo 18.30

Kumpi vie?

• Lahti

Ääniä: 16 51,6%
  • Kataja

Ääniä: 15 48,4%

• Äänestäjiä
    31
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Namika Lahti - Joensuun Kataja keskiviikkona 28.2.07 Urkilla klo 18.30

JOEN SUU sanoi:
Tuostapa jörön kommentista tulikin mieleen, että jos lyö mustaa miestä nyrkillä silmään, niin tummuuko entisestään?

Itse sain muuten nuornamiesnä yhdeltä jepeltä iskun päin pläsiä ja molemmat silmät menivät kerralla mustaksi. Ei siinä mitään, mutta muutaman päivän päästä muuttuivat ihan keltaisiksi.

Niin, ja olisittepa nähneet sen kaverin naamarin meikäläisen pienen pintakäsittelyn jälkeen. Jotta eläpä jörökölli ala uhota. Voipi käydä huonosti!

Vai on Hopea-Heinonen vetänyt jo sanaharkkojakin? Tavallisestihan se vetää pelkkiä harkkoja.
Odotapas vain, kun Nannukka tulee linjoille niin ollaan kohta teholla molemmat eikä ravinnoksi tule muuta kuin banaania.

Rocky sanoi:
Tilanteessa Ville oli lähellä riistää pallon Peteltä, sai kuitenkin virheen jonka jälkeen aina niin herrasmiesmäisesti kentällä käyttäytyvä Virtasen Pete yllätti ja tunki kyynerpäänsä Mäkäläisen naamalle, melko lähelle jopa. Ville siitä uhittelusta sitten hieman hermostui, ja seurasi sanaharkka johon Hopea-Heinonen sitten otti aktiivisesti kantaa.

Aha, tämä selvä. Kiitokset tarkennuksesta.

Ilkka pääsi muuten jossain vaiheessa yksin läpi korintekoon, mutta joku Katajalainen iski aika rajunnäköisesti häntä käsille kun Ilkka oli lay-uppia yrittämässä. Olikohan Lloyd? Aika rajun näköinen isku oli mutta virhe ja kaksi vaparia oli kuitenkin tuloksena.

Tilanne on se, ettei eukko muistanut laittaa aamukahvin sekaan niitä ADHD-lääkkeitä lainkaan. Eläkä sinäkään riipaunti ala minulle! Voi käydä köpelösti.

Ja jos me jörön kansa teholle joudutaan, niin minä olen se, joka vielä pystyy banaania pureskelemaan. Jöröhän on letkuissa ja saa ravinnon nestemäisenä.

Mutta nyt on kyllä pistettävä vahan jarrua , sillä aina kun ilo on suurin, niin Nannukkakin on lähellä ja pilaa kaiken. Se alkaa aina komentelemaan olemaan kunnolla.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

Aina Nannukkakaan ei ehdi, joten voisikos puhe siirtyä koripalloon?

Banaanitertut on muuten vakaasti vain ylläpidon käsissä.

Rebound sanoi:
Aha, tämä selvä. Kiitokset tarkennuksesta.

Ilkka pääsi muuten jossain vaiheessa yksin läpi korintekoon, mutta joku Katajalainen iski aika rajunnäköisesti häntä käsille kun Ilkka oli lay-uppia yrittämässä. Olikohan Lloyd? Aika rajun näköinen isku oli mutta virhe ja kaksi vaparia oli kuitenkin tuloksena.
Eipä ollu Lloyd oli Jones. Ihme ettei tulluu epäurheilijamaista.

JOEN SUU sanoi:
Tilanne on se, ettei eukko muistanut laittaa aamukahvin sekaan niitä ADHD-lääkkeitä lainkaan.

Arvoitus:

Kuinka monta ADHD-potilasta tarvitaan HEI JÄTKÄT MENNÄÄN UIMAAN!!!!!

Sophistifunk sanoi:
Arvoitus:

Kuinka monta ADHD-potilasta tarvitaan HEI JÄTKÄT MENNÄÄN UIMAAN!!!!!
Joo tajusin :-\

Minä en tajunnut, mutta minullapa onkin pieni pää ja oon poikkeuksellisen tyhmä.

She-Man sanoi:
Minä en tajunnut, mutta minullapa onkin pieni pää ja oon poikkeuksellisen tyhmä.
Et siis tajunnut että en tajunnut ???

ana

Pari viimeistä viestiä poistin ettei karkaa mopo. Rasismia en hyväksy edes pilke silmäkulmassa kirjoitettuna.

Miks anthony poistit mun viestin? Enhän sanonu mitää pahaa!

Tämä aihe on näköjään keskusteltu loppuun.

Status
Viestiketju on suljettu.