Koris... sanoi:Eikös Etelä-Saimaan mukaan Namika hae ensisijaisesti (vain) kahta jenkkiä?
MC sanoi:Olet kepulainen? Et samaa mieltä, muttet eri mieltäkään? Ööö, eli olit mitä mieltä? ;D
Suomalaispelaajien rattijuoppoepäilyksistä ei ole julkisuudessa huudeltu lainkaa, onkohan edes oikeasti tapahtunut? Muutamasta on vahvaa tietoa(kin), mutta nämä ovat pysyneet sisäpiirin tiedossa hyvinkin. Jos siis ovat edes olleet muuta kuin huhuja.
Huonoista jenkeistä pääsee helposti eroon eri rikkeisiin vetoamalla. Tosin jos Jeb Ivey tai Damon Williams narahtaisi ratista, niin oltaisiinko kaveria huutamssa ulos edes tällä foorumilla? Tuskin. Tai jos jompikumpi herroista saisi tuomion vaimoon käsiksi käymisestä? Tuskin, korkeintaan moralisoitaisiin ja paheksuittaisiin, jonka jälkeen kaveri olisi taas kaikkien suosikki. Siksi tällä foorumilla harrastetaan kaksinaismoralismia, jossa tietyt ihmiset/persoonat tuomitaan pienimmästäkin rikkeestä tai jopa epäonnistumisesta, kun taas isommat egot saavat kaiken anteeksi.
Tosin näin se menee isossakin maailmassa.
PEPO sanoi:Matt Gibson?
tompsa sanoi:
tompsa sanoi:
Ihmispallo sanoi:Enpä nyt tiedä, että mitä sanoa tähän. Ei tätä uutista nyt kovin positiivisesti voi ottaa vastaan. Toisaalta eihän asia minulle varsinaisesti mitenkään kuulu.
zack sanoi:Gibson teki virheen ja kärsi asianmukaisen rangaistuksen. Ihmisiä ei saa, eikä voi tuomita tekemistään virheistä loputtomiin.
Hyvä pelaaja Korisliigaan. Tervetuloa.
Ihmispallo sanoi:Enpä nyt tiedä, että mitä sanoa tähän. Ei tätä uutista nyt kovin positiivisesti voi ottaa vastaan. Toisaalta eihän asia minulle varsinaisesti mitenkään kuulu.
hamahakkimies sanoi:Tämä on minun mielestäni aivan kauhean hauskaa.
hamahakkimies sanoi:Tämä on minun mielestäni aivan kauhean hauskaa.
Julkistamista onkin odotettu !tompsa sanoi:
Jos kerta haluat huumoria siitä repiä niin voin avittaa..hamahakkimies sanoi:Tämä on minun mielestäni aivan kauhean hauskaa.
raappa sanoi:No sitte vaan toivotaan, ettei tilanne toistu. Hyvä pelaaja silti.
jiiri sanoi:http://www.lrnmky.fi/edustus/uutinen_120713.php Osoittaa jotakin miehen luonteesta. Omalta osaltani tervetuloa Matt!