Koripallo.com

Namika Lappeenranta 2012-2013

Vs: LrNMKY 2012-2013

No täällähän niin iloisesti tehdään coktailia moraalista, etiikasta, käännyttämisestä, rikosoikeudesta , dopingsäännöksistä ja julkisuusperiaatteista. Melkoisen vankalla tietopohjalla vieläpä :p

Eikös Etelä-Saimaan mukaan Namika hae ensisijaisesti (vain) kahta jenkkiä?

Koris... sanoi:
Eikös Etelä-Saimaan mukaan Namika hae ensisijaisesti (vain) kahta jenkkiä?

Sittenpähän tähän palapeliin loogisesti loksahtaisi kohdilleen kolmanneksi Clifton Jones. Lieneeköhän kuitenkin Jonesin palkka kaudesta enemmän kuin keskivertojenkin?

MC sanoi:
Olet kepulainen? Et samaa mieltä, muttet eri mieltäkään? Ööö, eli olit mitä mieltä? ;D

Suomalaispelaajien rattijuoppoepäilyksistä ei ole julkisuudessa huudeltu lainkaa, onkohan edes oikeasti tapahtunut? Muutamasta on vahvaa tietoa(kin), mutta nämä ovat pysyneet sisäpiirin tiedossa hyvinkin. Jos siis ovat edes olleet muuta kuin huhuja.

Huonoista jenkeistä pääsee helposti eroon eri rikkeisiin vetoamalla. Tosin jos Jeb Ivey tai Damon Williams narahtaisi ratista, niin oltaisiinko kaveria huutamssa ulos edes tällä foorumilla? Tuskin. Tai jos jompikumpi herroista saisi tuomion vaimoon käsiksi käymisestä? Tuskin, korkeintaan moralisoitaisiin ja paheksuittaisiin, jonka jälkeen kaveri olisi taas kaikkien suosikki. Siksi tällä foorumilla harrastetaan kaksinaismoralismia, jossa tietyt ihmiset/persoonat tuomitaan pienimmästäkin rikkeestä tai jopa epäonnistumisesta, kun taas isommat egot saavat kaiken anteeksi.

Tosin näin se menee isossakin maailmassa.

No juuri tästä asiasta olen kanssasi samaa mieltä arvon kepulainen.

Mielstäni sinä selkeästi tuomitsit Lappeenrannan mahdollisen päätöksen tuoda takaisin Gibson. Tuohon Lappeenrannan päätökseen en halunnut ottaa kantaa, totesin vain että juuri tässä kohtaa moraalikäsitykset vaihtelevat. Joillekin hyville pelaajille annetaan toinen mahdollisuus.

Ihmispallo sanoi:
Enpä nyt tiedä, että mitä sanoa tähän. Ei tätä uutista nyt kovin positiivisesti voi ottaa vastaan. Toisaalta eihän asia minulle varsinaisesti mitenkään kuulu.

Gibson teki virheen ja kärsi asianmukaisen rangaistuksen. Ihmisiä ei saa, eikä voi tuomita tekemistään virheistä loputtomiin.

Hyvä pelaaja Korisliigaan. Tervetuloa.

zack sanoi:
Gibson teki virheen ja kärsi asianmukaisen rangaistuksen. Ihmisiä ei saa, eikä voi tuomita tekemistään virheistä loputtomiin.

Hyvä pelaaja Korisliigaan. Tervetuloa.

En minä tässä Gibsonia mistään tuomitsekkaan vaan ihmettelen seuran toimintaa tässä asiassa.

Ihmispallo sanoi:
Enpä nyt tiedä, että mitä sanoa tähän. Ei tätä uutista nyt kovin positiivisesti voi ottaa vastaan. Toisaalta eihän asia minulle varsinaisesti mitenkään kuulu.

[quote author="http://www.urheiluoikeudenyhdistys.fi/oikeusturvalautakunta/2010_paatokset/16_2010_gibson_dopingrikkomuksen/"]Gibson on valituksessaan vaatinut, että Suomen Antidopingtoimikunnan Valvontalautakunnan päätös kumotaan.

Gibson on perustellut vaatimustaan seuraavilla syillä:

· Hän oli ottanut loukkaantumistensa johdosta Deca-nimisiä tabletteja kesällä 2009 ja hän oli saattanut ottaa muutaman tabletin joulukuussa 2009. Tämä ei ole voinut selittää positiivista tulosta dopingtestissä 13.1.2010.

· Tämän pohdinnan jälkeen Gibson oli kysynyt asuinkumppaniltaan Jacelyn Oshirolta, kuinka testitulos saattoi olla positiivinen. Kiivaan keskustelun jälkeen Oshiro oli myöntänyt murskanneensa Deca-nimisiä tabletteja Gibsonin proteiinijuomaan lähes joka aamu useiden kuukausien ajan. Tämä selittää positiivisen testituloksen dopingtestissä 13.1.2010.

· Tämä uusi seikka osoittaa, että hän ei ole tehnyt virhettä asiassa eikä hänen ole näytetty toimineen huolimattomasti eikä hänen puolellaan ole laiminlyöntiä. Kysymyksessä on siten Suomen antidopingsäännöstön kohdan 10.5 mukainen tilanne. Perusteita kahden vuoden toimintakiellon määräämiseen ei ole. Vaihtoehtoisesti Gibsonin tapaukseen tulee soveltaa Suomen antidopingsäännöstön kohtaa 10.5.2 eli dopingrikkomus ei ole aiheutunut Gibsonin huomattavasta tuottamuksesta eikä laiminlyönnistä.[/quote]
Tämä on minun mielestäni aivan kauhean hauskaa.

hamahakkimies sanoi:

;)

hamahakkimies sanoi:

http://www.basket.fi/uutiset/kaikki_uutiset/?x122462=3638142

Hilarious.

Tuolla korisnetin uutisessa Gibson ei vaadi B-näytteen tutkimista eli siis käytännössä myöntää jääneensä kiinni.

Eiköhän Gibson ole ainoa joka tietää totuuden mutta kun lukee tuon Hämiksen linkityksen ja Korisliigan uutisen niin aika hauskoja ajatusmalleja tulee mieleen.

Mutta sakot on nyt maksettu ja elämä jatkukoon. Gibson on rangaistuksensa kärsinyt ja ihan lainmukaisesti oikeutettu pelaamaan koripalloa missä vaan.

Iveylle haastaja sarjan parhaan takurin taisteluun, jos nähdään edes hieman samaa Gibsonia kuin pari vuotta sitten. Atleettiset ja kenttää juoksevat vahvistukset tuohon, niin saadaan Matista kaikki ilo irti. Welcome Back!

hamahakkimies sanoi:
Jos kerta haluat huumoria siitä repiä niin voin avittaa..
Kyseisen tapauksen jälkeen pari erosi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.