A nice conundrum: onko Warriors parempi ilman parasta pelaajaansa?
Kyllä tässä varmaan alkaa kannattaa muidenkin kuin minun toivoa Bucksia finaaleihin. Ilman sitä ei nimittäin ei mestarin nimi taaskaan vaihdu tai jos vaihtuu niin saadaan juhlia Jammu Hardenia liigan mestaruusjoukkueen parhaana pelaajana. Mikään Idän muista jengeistä ei pysty tarjoamaan kaksista vastusta Warriorsille, Houstonille ehkä vähän parempaa. Bucksilla on tarjota:
1) Liigan paras pelaaja not named Kevin Durmäntti
2) Vallankumouksellinen taktiikka, jossa joukkue on rakennettu multitalenttimaisen Top Dogin ympärille ja muut pelaajat lähinnä spämmivät paikoiltaan kolkkeja ja ihailevat ykköstähtensä kokonaisvaltaista dominointia... Hmm...
3) Liigan paras valmentaja
Tulkaas Bucksin bandwagoniin, itsehän olen ollut siinä todistetusti since Ersan Ilyasovan ekan stintin. Rakkaus ei ole missään vaiheessa hiipunut vaan päinvastoin voimistunut vuodesta toiseen.
Olen Suomen #1 Bucks Kannattaja.
LeBron vasta kolmannessa o.0
King James, vieläkö uskoa on? Giannis on aika hyvin laitettu aisoihin ja kun tässä pitämisessä vapautuvat kolmospaikat jää käyttämättä, niin voipi olla että matka finaaleihin on liian pitkä.
Noh, Torontolle 4-0 ?
Lyhytkin jakso BC Nokiassa jalostaa ihmisestä voittajan!
Toronton GM Masai Ujiri kävi joskus 20v sitten pyörähtämässä Nokialla, neljän treenien ja kahden harjoituspelin jälkeen kaveri laitettiin pois.
Täytyy sanoa, että tykkään noista punaisista North vieraspeliasuista.
Ja jäipä tästäkin paljon jännitettävää kesään: mitä Kawhi aikoo tehdä (kieltäytyi ottelun jälkeen systemaattisesti kommentoimasta omia suunnitelmiaan)
Finaalisarja erinomaisen hieno, ja olisko niin ettei se itä niin paska olekaan? Bucks olisi saattanut pärjäillä myös johonkin asti, eikä Phillykään kovin kaukana ole.