Koripallo.com

NBA 2024-2025

Penaltit nousee palkkojen myötä: Lamelolle "No homo" maksoi $100K kun 2018 Jokeri selvisi samasta 25 tonnilla.
Varmaan ihan ansiosta kun homma jo tiedossa Lamelollakin.

Viimeksi muokattu:
Even though TNT Sports will not be airing games in the United States beginning next season, it does have rights to air a full package of games in select countries, including those in Latin America (excluding Brazil and Mexico) as well as Poland, Denmark, Finland, Norway and Sweden.

Itselle tuli tästä nyt mieleen että kun Warner Bros (TNT) sai oikeudet pohjois-eurooppaan nba:n osalta, tarkoittaako sitä että mahdollisesti siirtyisikö ruudusta pois kenties tämän kauden jälkeen ja max alkaisi lähettää pelejä Suomessakin?
Täällä jo mietinkin asiaa. ESPN:n uutisessa siis mainittu että ensi kaudesta lähtien WBD (TNT SPORTS) oikeudet lähettää pelejä muunmuassa suomessa.

Täällä jo mietinkin asiaa. ESPN:n uutisessa siis mainittu että ensi kaudesta lähtien WBD (TNT SPORTS) oikeudet lähettää pelejä muunmuassa suomessa.
Virallista tietoa odotellessa että mitä tapahtuu. Veikkaan kyllä että Suomessa Ruudusta nämä pelit häviävät tämän diilin myötä, koska Max.

NBAn liigapassi maksaa vuositasolla vähemmän kuin Ruudun vuosimaksu.
Juuri näin. Mutta onhan tuolla paljon muutakin sen lisäksi, kuin sitä NBA:ta, niin sietääkin olla halvempi tuo nba liigapassi.
Itse tulen luopumaan ruudun tilauksesta jos korisliiga häviää myös sieltä. Muuten pidän tilauksen.

Juuri näin. Mutta onhan tuolla paljon muutakin sen lisäksi, kuin sitä NBA:ta, niin sietääkin olla halvempi tuo nba liigapassi.
Itse tulen luopumaan ruudun tilauksesta jos korisliiga häviää myös sieltä. Muuten pidän tilauksen.
NBA league pass voisi tulla saataville myös älytv:seen mielellään, mutta kaiketi mahdollista tabletti/tietokonekytköksellä tv:hen myös, kuten esim koristv:n joutuu nyt.

Samoin. Itse katselen Korisliigan lisäksi jonkin verran futista Ruudulta, mutta jos Korisliiga sieltä poistuu, poistuu myös tämä katsoja.

League Passilla näkee halutttaessa järjettömän määrä pelejä vs Ruudun pelit ja useassa valinnaisessa streamissä. Lisäksi jälkikähetysten käytettävyys eri luokkaa esim "tyhjän" poiskelaamiseen. Ei noita nyt palveluina voi verrata jos puhutaan pelkästä NBAn seuraamisesta. Onhan league pass NBAn seuraamiseen ihan eri luokan väline ja hinnaltaan sisältöön nähden edullinen. Jos Ruudussa on muuta mielenkiintoista lisäksi eikä ole väliä mikä peli näkyy niin mikäs siinä sitten. Vaihtoehto on passin tilaaminen Premiumilla kimpassa jolloin siinä voi 3 katsoa samanaikaisesti, kunhan jakaa käyttäjätunnuksen. Siihenhän voi perustaa vaikka uuden gmail-tilin.

L.S

NBA league pass voisi tulla saataville myös älytv:seen mielellään, mutta kaiketi mahdollista tabletti/tietokonekytköksellä tv:hen myös, kuten esim koristv:n joutuu nyt.

Kyllähän sen NBA-sovelluksen saa telkkariin ladattua. On saanu jo vuosia. Itellä tosi ei ole katsominen onnistunu, vaan streami tökkii niin pahasti, ettei pelejä käytännössä ole pystynyt ollenkaan kattomaan ja oon käyttäny aina konetta hdmi:n kautta, jos telkkarista on kattonu.

Kyllähän sen NBA-sovelluksen saa telkkariin ladattua. On saanu jo vuosia. Itellä tosi ei ole katsominen onnistunu, vaan streami tökkii niin pahasti, ettei pelejä käytännössä ole pystynyt ollenkaan kattomaan ja oon käyttäny aina konetta hdmi:n kautta, jos telkkarista on kattonu.
Riippuu telkkarista. Samppaan taisi saada, LG:hen ei ymmärtääkseni löydy.

No ei ainakaan omassa samsungin älytv:ssä oo annettu mahdollisuutta sen lataamiseksi kun olen yrittänyt etsiä.

No ei ainakaan omassa samsungin älytv:ssä oo annettu mahdollisuutta sen lataamiseksi kun olen yrittänyt etsiä.
Ei taida olla siinäkään. No AirPlaylla tai chrome castilla toimii, mutta ohjaus on hiukka hankalaa kun ainoastaan 10s painikkeet ja siitä aikapalkista ei tunnu siirtyvän oikein vaan alaa alkuun. Voi olla tietty harjoituksen puutetta. Katselen itse 16" Macbook näytöltä ja sillä toimii täydellisesti ja korvanapit päällä ei häiritse edes muita.

GoogleTV (eli uusin ChromeCast) toimii erinomaisesti niin League Passin kuin kaikkien muiden sovellusten kanssa. Saa asennettua kaikki mahdolliset sovellukset ja toimivat rivakasti sekä sitten tietty optiona yhä perinteisen ChromeCastin tapaan ajaa puhelimesta noita. Suositus.

GoogleTV (eli uusin ChromeCast) toimii erinomaisesti niin League Passin kuin kaikkien muiden sovellusten kanssa. Saa asennettua kaikki mahdolliset sovellukset ja toimivat rivakasti sekä sitten tietty optiona yhä perinteisen ChromeCastin tapaan ajaa puhelimesta noita. Suositus.

Jep, GoogleTV on tosiaankin kannattava hankinta. Taisin DNA:lta tilata n. 40 ekellä tms., todella paljon helpompi ja mukavampi kuin vanhemmat Chromecastit. Sanotaan, että hermoille myös hieman suositeltavampi. :)

Viimeksi muokattu:
Kyllä herra pitkään jaksoi. Nyt sitten viimeinen kausi asiantuntijana tv:ssä. Muistan hyvin kun oli parikymmentä vuotta sitten Grizzliesin päävalmentajana, ajattelin tuolloin että onpa kova teräsukko kun niinkin vanhana painanut valmentajana vielä. Näitä ei enää paljoa ole ollut, Popovich poikkeus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.