Koripallo.com

NBA 2024-2025

Lonkan lähentäjän vamma eli tuolla nivusen ja sisäreiden tienoilla. Nyt arvioidaan tarvitaanko leikkausta vai ei. Jos leikataan, ADn kausi on paketissa.

Jimmyn olen itse hylännyt, oikuttelevia lapsia on ihan lähipiirissäkin, en kaipaa yhtä lisää. Ja eiköhän tuohon joku vammakin vielä perinteisesti tule viimeistään poffeissa, jos sinne selviävät. Draymondin ja Jimmyn käsikähmää odotellessa.

Minä en hylkää Jimmyä koskaan, hän on sydämeni MVP. On hän myös vanha ja ylipalkattu tuittuilija, mutta myös tykkään näistä NBA:n pappajoukkueista, koska en ole eilisen teeren poika itsekään.

Tuo Davisin vamma kyllä sinetöi sen, että Dallas näyttää hyvin pahalta tämän kaupan jälkeen. Siinä ehti kuitenkin yli puoli ottelua ajatella, että tällä kaupalla on sentään sellainen hopeareunus, että nyt saa ainakin nähdä, miltä näyttää, kun Davis saa painaa ihan sydämensä kyllyydestä ilman mitään rajoittimia.

Kaikki Koripallocomistit hylkäsi Jimmyn? Minua vähän houkuttelitte Jimmyn puolelle, oven raosta laiton toisen jalan sisään enkä suostu ottamaan jalkaa pois siitä. Elikkäs toivon GSW:lle menestystä, melkoista menoa vuonna 2025.
GSW ottanut tarpeeksi menestystä viimeisen 10vuoden aikana. Ei tartte enää yhtään enempää:D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.