Vs: NBA 2k11
Nyt tuli sitten siirto Miamiin... Sinne ihan oikeasti sen takia, että pääsen hyville minuuteille, kun chalmers ei kuitenkaan ole kovin paha kilpailija. Aluksi peliminuutteja herui noin 20, mutta kun jaksoi rauhassa alkaa rakentamaan peliään niin minuutit nousivat. Lähinnä pyrin voittamaan oman matchupin joka ilta. Mid rangen sain tuonne 80 paikkeille ja sitten tapahtui jotakin, kun ensimmäinen key game tuli. 21 pts 5 ast ja player of the game. Tosin saatoin kyllä parissa kohtaa ottaa turhan itsekkäitä heittoja, mutta sen jälkeen olen kerinnyt pelata 3 peliä. Ovat sujuneet nuo viimeiset 3 aivan loistavasti jokaisessa 15+pts ja 4+ ast. Ilmeisesti siinä vaiheessa jotenkin tuo miamin systeemi sitten loksahti ja aloin saada sopivia heittoja ja löytää varsinkin big kolmosen pelaajia paremmin. Minuutitkin rotaatiossa ovat nouseet 36teen. Myös viime illan game winner puolesta kentästä nosti kivasti itseluottamusta. 2 pts häviöllä vastustaja tehnyt korin ja pallo avataan Jamesille, laittaa suoraan minulle puoleen kenttään ja sieltä palloa ilmaan ja sisäänhän se eksyi. Tyreke Evans taisi esittää jotakin samantapaista pari päivää sitten... Itse näkisin hyvällä säkällä mahdollisuudet 6. man of the year...
Itse pelilliseltä kannalta huomioita, että välillä ottaa todella typeriä hypäreitä kun yrittää mennä korille ja cpu:lta ihme syöttöjä kun yritän vapautua ja juoksen vastustajan ohin niin että vastutaja hieman roikkuu mukana ja hidastaa niin yleensä juuri silloin cpu päättää laittaa syötön ja tuloksena 10 metriä liianpitkä syöttö. (Toivottavasti joku ymmärsi mitä tuolla tarkoitin.)