Koripallo.com

NBA 2k11

Dr. J ja Moses Malone

Vs: NBA 2k11

vilpas fani sanoi:
pelaan knickseis,oon athletic pg points pe game=15.9 rebounds per game=8.6 assists per game=8.1.Oon pelannu 36 pelii ja 13 tripla-tuplaa :) :)

Vittu sä oot kova.

meen

Nipin napin pääsin Netsin joukkueeseen... Eka peli, peliaikaa jäljellä 3 min
tuun kentälle yritän seivata pallo ettei mee yli ja loukkaannun!! 3-5 kuukautta sivus!
:mad: :( :mad: :(

Nyt voisi jatkaa Associationin raportointeja. Rekordi on tällä hetkellä 8 pelin jälkeen 5-3. Juuri tuli käkättimeen pitkän tauon jälkeen pelatussa pelissä Portlandia vastaan 112-100. Aldridge pääsi viivalle 14 (!!!) kertaa ja upotti 12 näistä bonusheitoista. 32/14 ja Roylle myös 32 pistettä, johon ei löytynyt vastausta. Viimeinen neljännes murheellisesti 41-22 vastustajalle. Tarkempaa raportointia kunhan saan vielä pari peliä alle ja "välitilinpäätöksen" alkukaudesta.

lazie

Tietääkö ihmiset, voiko associationin ottelumäärää vaihtaa ensimmäisen kauden jälkeen? Kunnianhimoisena aloitin 82 ottelun runkosarjalla, mutta totesin projektin olevan liian työläs (varsinkin, kun erät 12min). En kuitenkaan jaksaisi aloittaa alustakaan, kun takana on jo 30 ottelua.
Kiitos!

utty

lazie sanoi:
Tietääkö ihmiset, voiko associationin ottelumäärää vaihtaa ensimmäisen kauden jälkeen? Kunnianhimoisena aloitin 82 ottelun runkosarjalla, mutta totesin projektin olevan liian työläs (varsinkin, kun erät 12min). En kuitenkaan jaksaisi aloittaa alustakaan, kun takana on jo 30 ottelua.
Kiitos!

ei voi

Muaki kiinnostais tää mut onkoha liian vaikee? Käsittääkseni 2K11 on vaikeempiku mikään aiempi 2K-koris eikä nekään lasteleikkiä ollu.

PS2:sen 2K-sarjassa oli kyl sulavampi pelattavuusku NBA 2K9:ssa minkä omistin vähän aikaa Xbox360:selle.

Tuomarii

CAnthony sanoi:
PS2:sen 2K-sarjassa oli kyl sulavampi pelattavuusku NBA 2K9:ssa minkä omistin vähän aikaa Xbox360:selle.

Ole hyvä ja poistu foorumilta

SC

Tuomarii sanoi:
Ole hyvä ja poistu foorumilta

oon kyllä tietyllä tavalla vähän samaa mieltä... on pelattavuus muuttunu tahmeemmaksi vaikkapa viimevuotisesta, animaatiot on pitempiä ja niitä ei voi pysäyttää, suunnanmuutokset on tahmeita yms...

SC sanoi:
oon kyllä tietyllä tavalla vähän samaa mieltä... on pelattavuus muuttunu tahmeemmaksi vaikkapa viimevuotisesta, animaatiot on pitempiä ja niitä ei voi pysäyttää, suunnanmuutokset on tahmeita yms...

Tiedä sitten onko tää sitä realismia? Mut ei se pakosti hauskalta tunnu pelata.

Tä??

SC sanoi:

Nämä animaatiot ovat aivan helvetin hienoja! Iso plussa siitä. Ja toiseksi NE VOI SKIPATA! Pelattavuus omasta mielestä mennyt valovuoden eteenpäin. 2k10 pelissä pelaaja liikkui jotenkin liian tahmeasti, mutta tässä pelissä pelaaja likkuu jotenkin sulavasti! Loistava peli!

Valikotkin on muuttunut PALJON parempaan suuntaan. Nyt niissä on jotain tyyliä mun mieleen! Jokaisella toki omat mielipiteet!

No pitää testata demoa PS3:sella.

Oon kyl korispeleis aika surkee verrattuna futispeleihin.

SC

Tä?? sanoi:
Nämä animaatiot ovat aivan helvetin hienoja! Iso plussa siitä. Ja toiseksi NE VOI SKIPATA! Pelattavuus omasta mielestä mennyt valovuoden eteenpäin. 2k10 pelissä pelaaja liikkui jotenkin liian tahmeasti, mutta tässä pelissä pelaaja likkuu jotenkin sulavasti! Loistava peli!

Valikotkin on muuttunut PALJON parempaan suuntaan. Nyt niissä on jotain tyyliä mun mieleen! Jokaisella toki omat mielipiteet!

tarkoitinkin pelaaja animaatioita. joten siinäs skippailet.. jokatapauksessa ihan ok vaikka tahmeampi kuin aikaisemmissa. Ehkä se on tottumis kysymys kun tulee vielä tuota vanhaa pelailtua kun on asso kesken

houhou

houhou sanoi:
Misä xboxilla pystyy hustlaamaan pallon perään katsomoon ja parketin pintaan? Entä miten saan heittoharhautuksen jälkeen otettua kontaktin ja siitä pääsisi vapariviivalle? Nyt kun teen laitan kaverin ilmaan, niin mun ukko heittää vaan feidarin.

?

Stamp of Approval

houhou sanoi:

X:stä dyykkaa pallon perään. Ja viivalle pääset kun painat tattia kohti sitä ilmassa olevaa difaajaa ja heittonappia.

kuinkas jos pc ei pysty tallentaa ja siihen tulee jotain can not save on this disk tai jtn niin mitä pitääs tehrä?

10pisteenvihje

stoneddd sanoi:
kuinkas jos pc ei pysty tallentaa ja siihen tulee jotain can not save on this disk tai jtn niin mitä pitääs tehrä?
Ostaa pleikkari tai xbox

.C.

Nyt tuli sitten siirto Miamiin... Sinne ihan oikeasti sen takia, että pääsen hyville minuuteille, kun chalmers ei kuitenkaan ole kovin paha kilpailija. Aluksi peliminuutteja herui noin 20, mutta kun jaksoi rauhassa alkaa rakentamaan peliään niin minuutit nousivat. Lähinnä pyrin voittamaan oman matchupin joka ilta. Mid rangen sain tuonne 80 paikkeille ja sitten tapahtui jotakin, kun ensimmäinen key game tuli. 21 pts 5 ast ja player of the game. Tosin saatoin kyllä parissa kohtaa ottaa turhan itsekkäitä heittoja, mutta sen jälkeen olen kerinnyt pelata 3 peliä. Ovat sujuneet nuo viimeiset 3 aivan loistavasti jokaisessa 15+pts ja 4+ ast. Ilmeisesti siinä vaiheessa jotenkin tuo miamin systeemi sitten loksahti ja aloin saada sopivia heittoja ja löytää varsinkin big kolmosen pelaajia paremmin. Minuutitkin rotaatiossa ovat nouseet 36teen. Myös viime illan game winner puolesta kentästä nosti kivasti itseluottamusta. 2 pts häviöllä vastustaja tehnyt korin ja pallo avataan Jamesille, laittaa suoraan minulle puoleen kenttään ja sieltä palloa ilmaan ja sisäänhän se eksyi. Tyreke Evans taisi esittää jotakin samantapaista pari päivää sitten... Itse näkisin hyvällä säkällä mahdollisuudet 6. man of the year...

Itse pelilliseltä kannalta huomioita, että välillä ottaa todella typeriä hypäreitä kun yrittää mennä korille ja cpu:lta ihme syöttöjä kun yritän vapautua ja juoksen vastustajan ohin niin että vastutaja hieman roikkuu mukana ja hidastaa niin yleensä juuri silloin cpu päättää laittaa syötön ja tuloksena 10 metriä liianpitkä syöttö. (Toivottavasti joku ymmärsi mitä tuolla tarkoitin.)

Huoh. 29 sekuntia aikaa (My Playeriä siis) ja peli tasan Bostonia vastaan. Sitten otetaan aikalisä ja istutetaan penkille (yksi liigan tarkkakätisimmistä heittäjistä)... No jatkoaika tappio, sillä en päässyt jatkoajallakaan kentälle ollenkaan.
edit: jaahas, twisted ankle ja 2 viikkoa sivussa :(
edit 2: Heti loukkaantumisen jälkeen seuraavana oli Rookie-Sophomore -ottelu, johon valinta ei niinkään tullut yllätyksenä, mutta avauksen paikka oli pienoinen yllätys. Ekan erän verran pelailin (loppupeli penkillä) ja siinä ajassa ehti kertyä tehot 7/2.

ihminen

.C. sanoi:
Nyt tuli sitten siirto Miamiin... Sinne ihan oikeasti sen takia, että pääsen hyville minuuteille, kun chalmers ei kuitenkaan ole kovin paha kilpailija. Aluksi peliminuutteja herui noin 20, mutta kun jaksoi rauhassa alkaa rakentamaan peliään niin minuutit nousivat. Lähinnä pyrin voittamaan oman matchupin joka ilta. Mid rangen sain tuonne 80 paikkeille ja sitten tapahtui jotakin, kun ensimmäinen key game tuli. 21 pts 5 ast ja player of the game. Tosin saatoin kyllä parissa kohtaa ottaa turhan itsekkäitä heittoja, mutta sen jälkeen olen kerinnyt pelata 3 peliä. Ovat sujuneet nuo viimeiset 3 aivan loistavasti jokaisessa 15+pts ja 4+ ast. Ilmeisesti siinä vaiheessa jotenkin tuo miamin systeemi sitten loksahti ja aloin saada sopivia heittoja ja löytää varsinkin big kolmosen pelaajia paremmin. Minuutitkin rotaatiossa ovat nouseet 36teen. Myös viime illan game winner puolesta kentästä nosti kivasti itseluottamusta. 2 pts häviöllä vastustaja tehnyt korin ja pallo avataan Jamesille, laittaa suoraan minulle puoleen kenttään ja sieltä palloa ilmaan ja sisäänhän se eksyi. Tyreke Evans taisi esittää jotakin samantapaista pari päivää sitten... Itse näkisin hyvällä säkällä mahdollisuudet 6. man of the year...

Itse pelilliseltä kannalta huomioita, että välillä ottaa todella typeriä hypäreitä kun yrittää mennä korille ja cpu:lta ihme syöttöjä kun yritän vapautua ja juoksen vastustajan ohin niin että vastutaja hieman roikkuu mukana ja hidastaa niin yleensä juuri silloin cpu päättää laittaa syötön ja tuloksena 10 metriä liianpitkä syöttö. (Toivottavasti joku ymmärsi mitä tuolla tarkoitin.)

mäki olin pointti miamis mut en saanu pelata koskaan pointtina koska wade ja chalmers vuorotteli pointtina

-> siirtyminen assoon

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.