tsikitsiki
Vs: NBA 2k11
mistä 2k11 sais halvimmillaa: O?
mistä 2k11 sais halvimmillaa: O?
http://hintaseuranta.fi/haku.aspx?Hakusana=nba%202k11tsikitsiki sanoi:mistä 2k11 sais halvimmillaa: O?
Voin koittaa, seuraavan kerran kun PS3:seen käsiksi pääsen.A...K-E sanoi:Tehkääs joku PS3:lle Jeremiah Wood!! Itse en osaa, enkä halua oppia. :
ONEFORALL sanoi:Ooks asentanut sen patchin? Se poisti kaikki jäätymiset mulla. Ja toinen on se että ei kannata ikinä tallentaa my playerissä kesken pelin. Se tuntuu jäädyttävän.
Ja idiot thug jotkut haluavat myös pelata my playeriä. Tyhmää ehdottaa että pelaa sitä vitun assoa.
Eikä ku tehkää.... tehkää Roope Suonio!!!!rAY RAY sanoi:eiku tehkää Ray Nixon!!
Niin onhan se kamalaa kun ei voi enää donkata koko ajan ruuhkassa ja my playerissä ei voi enään pelata allen iverson tyylistä hyökkäystä.Basic Thuganomics sanoi:Tyhmää ehdottaa jotain vitun patcheja jotka tekee pelistä huonomman. Word Life.
Ainahan voit itse muokata noita omasta mielestäsi "realistisemmiksi" ja ainahan näitä kummallisuuksia on pelissä, ei muuta kun pientä muokkausta jos häiritsee.theKanimies sanoi:Tuli katsottua pelaajien 3pt ratingia kun kobella kaikki kolkit pitkin seiniä, ja yllätyksekseni huomasin koben 3pt olevan 70, lebronin 78, waden 71, allenin 87, nowitzkin 81 ja muuta hulvatonta. Kenen mielestä James heittää kolmoset paremmin kuin Kobe? Vaikka tämäkin on vain peli niin silti pisti hiljaseksi..
theKanimies sanoi:Tuli katsottua pelaajien 3pt ratingia kun kobella kaikki kolkit pitkin seiniä, ja yllätyksekseni huomasin koben 3pt olevan 70, lebronin 78, waden 71, allenin 87, nowitzkin 81 ja muuta hulvatonta. Kenen mielestä James heittää kolmoset paremmin kuin Kobe? Vaikka tämäkin on vain peli niin silti pisti hiljaseksi..
KK22 sanoi:Osaatko oikeen heittorytmin? Se on aika tärkeää että heitto mennisi sisään
theKanimies sanoi:Joo, oon aika paljon harjotellu niitä rytmejä tai mitä niitä ny kutsutaa, ja melkee aina se vihiriä pallo siihe tupsahtaa practisessä. Ja nyt huomasin että lamar odomin kolone on 75? tekijät kobe hatereita tai jotain?
Boobie Gibson sanoi:Koben kolmosprosentti huononpi kuin Lebronin. Siitä en väittele kumpi niitä parempi on heittämään, mutta tuo varmaan yksi syy Koben 3point ratingiin.