Koripallo.com

NBA 2K13 - Kaikkien aikojen korispeli rahastaa jälleen rosterpäivityksellä?

Vs: NBA 2K13 - Kaikkien aikojen korispeli rahastaa jälleen rosterpäivityksellä?

Hullued sanoi:
Tätä en kyllä käyttänyt. Tämä on mielestäni hölmöintä, mitä pelissä voi tehdä... Antaa koneen puolustaa ja puolustat itse pallotonta, hyi.

Täytyy siis keskittyä enemmän kahden pisteen heittoihin, kun liigassa on sääntö kolmen pisteen heittojen suhteen?
Ei siellä mitään sääntöjä ole, liian helppo vaikeustaso vaan, jokainen pelaa niin kuin haluaa.

Noniin kollit!
Palautus reaaliteetteihin taas!

Kausi on 29 peliä pitkä, joista voi puolet simuloida jos haluaa.
-- Tämä on kokeilukausi!!
-- Ensi kaudella taso nostetaan ainakin Superstarille ja injuryt päälle!

Se kausi tulee olemaan ainakin reilu 60 peliä, jotta ei hätiä!

Kukin pelatkoon tämän kauden oman mielensä mukaan, mutta täydellistä huoraamista tulisi välttää!
-- Esim Hyökkääjien kalastelu ennen puoltakenttää, runkku paikka, ja ihan älytön kolmosrumba..
Minun mielestäni pallottoman pakittamisessa ei ole mitään vikaa, miksi et sitten syötä sille pelaajalle ja rankaise?

Aina me opitaan uutta ja ei nyt vielä luovuteta!

Mun puolesta voitais aloittaa tuo uusi kausi heti. Turhaan menee vaan hermot ton pro tason kanssa. Kukaan samaa mieltä?

Onko muita jotka ovat samaa mieltä, vai pelataanko vaikkapa ensi viikolla vielä tällä ?
Sitten ensi viikon loppu puolella uutta kehiin? Elkää ottako hernettä nenään

Ihan turhaa mesoamista. Niillä pelataan mitä on, jos niillä on aloitettu. Kaikillehan se vaikeustaso on otteluissa sama ja pallo on pyöreä.

Jos ja kun tämä sarja sitten menee siihen, että kaikki pelit ovatkin tietokonetta vastaan (puolustat pallotonta), niin siirryn itse taktiseen 1-3-1 -paikkaan ja pelaan pallottomana, jota pelaamalla ei voi hävitä. Onko ottelu human vs. human, jos toinen antaa tietokoneen pakittaa?

Kausi on testikausi jossa nyt o todettu että vaikeustaso ei ole sopiva. Joten mitä sinulla on uuden kauden aloitusta vastaan? Onko pelissä järkeä jos lähes jokainen kolssi menee sisään, oli naamalla tai ei?

BlackMamba#24 sanoi:
Kausi on testikausi jossa nyt o todettu että vaikeustaso ei ole sopiva. Joten mitä sinulla on uuden kauden aloitusta vastaan? Onko pelissä järkeä jos lähes jokainen kolssi menee sisään, oli naamalla tai ei?
Minun puolestani voidaan aloittaa uusi kausi, mikäs siinä.

Itse viittasin vain tällä hetkellä tuohon pallottoman puolustamiseen...

Mikäs siinä uutta aloittaessa, mutta kyllä tänkin voisi loppuun jyystää mielestäni. Ei se vaikeusastekkaan kyllä niin paljoa vaikuta jos on vastassa hyviä heittäjiä täynnä oleva joukkue, pitää vain hakea vähä kauemmin sitä paikkaa.

Mun mielestä nyt pitää rauhoittua ja odottaa jotta kaikki pääsee jotenkin alkuun!
Ei tämä eka kausi ole niin vakava!
Seuraava sitten verissäpäin taistellen.

joo vähä toi pro kyllä on turhan helppo.. Oon mukana tässä ja uudessaki jos alkaa..

Ottakaa vaikka scouttausmielessä tämä, joku huoraa heti päädystä chargejen kaa, nopea pointti kentälle ja ylivoimahyökkäys. Joku pelaa runkkupaikkaa niin heittäjät kentälle ja oikeaoppinen pyöritys ja kolkit sisään. Ei tässä nyt ruveta sääntöjä kesken muuttaa.

Joo ei!
Hyvin tää on menny!

Loistava pilottihanke

Jos sillä nyt on enää mitään merkitystä, niin annan äänen uuden kauden aloittamiselle. Toki voin nykyisenkin höntsätä läpi tarvittaessa, mutta onko hirveästi järkeä... ?

Simulaatiokorikselle vahvaa peukkua :)

Kukaa haluis tulla höntsäämään?

Menee vähän sitte hermot tohon vaikeus tasoon, kiinnostaa puolustaa ku Irving vetää joka kerta pitkän hyökkäyksen päätteeks hypärin naamaan.

Ja oikeesti onko niin pelottavaa puolustaa sitä pallollista, suht mautonta pelata KOKO PELI pallotonta.

Radikaali ratkaisu ja maanantaista alkaen uusi kausi alkamaan?

Pohatta sanoi:
Radikaali ratkaisu ja maanantaista alkaen uusi kausi alkamaan?
Mukana, jos pallottoman puolustamiseen saadaan jokin sääntö. Eiköhän jokainen sen verran osaa pallollista puolustaa..

Hullued sanoi:
Mukana, jos pallottoman puolustamiseen saadaan jokin sääntö. Eiköhän jokainen sen verran osaa pallollista puolustaa..

Jos en saa puolustaa miten haluan, en osallistu uuteen liigaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.