TJEH sanoi:Ja meneekö se koriin!!
Gheorghe sanoi:Ainakin Moon hallitsee pr:n, kun moinen poru syntyi yhdestä donkista. Itse olen aika varma, että tuo meni sisään. Mitäpä sitä herättämään turhaan odotuksia vain pettääkseen kaikki donkkikisassa.
dynastY sanoi:En tiedä miksi, mutta haluaisin joskus nähdä Bryantin tossa kyseisessä skabassa...
Eihän äijä mikään bullseye-popeye kaaren takaa ole, mutta olis jotenkin kuulia nähdä äijä laukomassa niit kisassa.
Shaquille voisi myös hauskuttaa meitä kaikkia osallistumalla kyseiseen tapahtumaan. =D
Buzzer Beater sanoi:The most interesting 3-point shootout of all time is here!
Koubi, Boobie-Gibson, Peja, J-Kap, Rip ja Steve Nashty! Vain RayRay jäi uupumaan!
http://www.nba.com/allstar2008/three_point/3ptshootout_080206.html
Edit. En ookkaan huomannut että Boobie Gibson heittäisi NOIN hyvin. 178-389 3ptFG= 0.468%. Ray Allenin 269 kolkkia sisään kaudella 05-06 enkka menossa rikki?
Elikkä NBA.comin tossa linkissä oli virhe, 178-389 on Boobien FG, ei 3ptFG. Kolkkiprosentti 46,8 oli kylläkin oikein. 104-222 .468 ovat Gibsonin oikeat statsit.Buzzer Beater sanoi:Edit. En ookkaan huomannut että Boobie Gibson heittäisi NOIN hyvin. 178-389 3ptFG= 0.468%. Ray Allenin 269 kolkkia sisään kaudella 05-06 enkka menossa rikki?
insider sanoi:Ois ihan mielenkiintoista tietää, miten korkeelle parhaat korkeushyppääjät iskevät sormensa.
Hillomunkki sanoi:Pyrintö-Korihait -ottelun tauolla korkeushyppääjä Donald Thomas esittelee ponnistusvoimaansa donkkausnäytöksessä. Yhdysvalloissa Lindenwoodin yliopistossa Thomas oli koripalloilija, kunnes hänet houkuteltiin kokeilemaan rajojaan myös korkeushyppääjänä.
http://www.mtv3.fi/urheilu/mmyleisurheilu/uutiset.shtml/arkistot/mmyleisurheilu/2008/02/609251
Käykää ny joku Tamperelainen kattomassa toi, vaikka ite peli onkin varmaan täyttä tuubaa
Nuggets15 sanoi:Tuli tässä mieleen että miksei kukaan ole maininnut Jason Richardsonia kun on kolkki kisasta ollut puhe? Tällä kaudella kolkki tippunut 2.9 per peli(sijalla 2.) ja yhteensä tehtyja 147 (sija 1.). Itse en ainakaan muista nähneeni kaveria aikaisemmissa kisoissa?